הרשמה

לנובו משיקה בישראל את IdeaPad Gaming 3i‏

לנובו מפתיע את שוק ניידי הגיימינג

לאן שלא נסתכל עכשיו ניראה את הדור העשירי

כבר במשך שנים לנובו עובדת קשה על כניסה לשוק הגיימינג. עד לשנים האחרונות החברה בנתה לעצמה שם של חברת מחשבים משרדיים אך בשנים האחרונות היא דאגה לבנות ולפתח את מותג הגיימינג שלה- Legion. המותג הלך עם "הרעיון הגיימרי" עד הסוף כשהוא לרוב היה בולט מאוד בעין עם צבעי שחור-אדום ותאורת RGB, מאפיינים גיימינג מובהקים על פי ראות הרבה חברות בשוק. אך היום לנובו משיקה מחשב גיימינג שהוא לא ממותג Legion אלא דווקא ממותג IdeaPad של החברה אשר היה עד היום מותג ללפטופים משרדיים או לשימוש ביתי. הכירו את ה-IdeaPad Gaming 3i.

נתחיל מהדבר החשוב והמעניין ביותר: הלב של ה-IdeaPad Gaming 3i הוא מעבד מסדרת Core-H של הדור העשירי מאינטל כשהמעבד החזק ביותר שאפשר לשים במחשב הוא ה- i7-10875H, לצד המעבד ישב כרטיס מסך מסוג GTX 1650Ti. לנובו טוענים שיהיה אפשר לקרר את החומרה הזאת בעזרת מערכת קירור חדשה ומשופרת בעלת Heatpipe ייעודי עבור כרטיס המסך בלבד בנוסף לזוג מאווררים שמספקים זרימת אוויר גדולה. בגזרת זיכרון הראם לנובו איכזבו במעט וציידו את המחשב רק ב-16 ג'יגה.

המחשב יגיע עם מסך IPS בגודל של 15.6 אינץ' ברזלוציה של FHD בלבד אך עם קצב רענון גבוה של עד 144 פריימים לשניה וזמני תגובה מהירים. על פי החברה אם לא תרצו או תוכלו לחבר את המחשב לאינטרנט קווי הוא יצוייד ב-WIFI 6 שיאפשר העברה וקבלת נתונים מהירה ב-WIFI. בכל הנוגע לאחסון יהיה לשירותכם 2 טרה על הארדיסק לצד עוד 1 טרה של כונן PCIe זריז וזמן סוללה של עד 7 שעות עבודה. בנוסף לזמן העבודה הממוצע על הסוללה לנובו גם דאגו לשלב בה את טכנולוגיית Rapid Charge שתאפשר לה הטענה של כ-80% סוללה בשעה.

כמו שזה ניראה לפי המפרט לנובו מייעדת את המחשב החדש שלה עבור שוק הגיימרים הניידים שאוהבים לשחק משחקי Esport ומשחקים בינוניים מחוץ לבית. ה-GTX 1650Ti הוא הבחירה המושלמת עבור משימות אלו- הוא לא צורך הרבה סוללה ופולט חום רב אך הוא יכול לספק חווית משחק חלקה בכותרי Esport אך גם במשחקי AAA עכשוויים. גם המסך ומערכת הקירור מצביעים על ייעודו של המחשב כשהם מציעים שילוב בין מסך עם יכולות מעולות למערכת קירור נוחה וקלילה. ה-IdeaPad Gaming 3i זמין כבר עכשיו בצבע שחור או כחול ומחירו נע סביב ה-4,000 שקלים בהתאם למפרט הנבחר.

מה דעתכם על ה-IdeaPad Gaming 3i? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י