הרשמה

רשמים ראשוניים מ-Assassin's Creed Valhalla!

פול עושה זאת שוב - הפעם הוא חוזר עם רשמיו אחרי 3 שעות משחק בהרפתקאה הבאה בסדרת המתנקשים הידועה!

תודה רבה ליוביסופט על התמיכה ולפול על הסקירה המפורטת!

זאת הייתה וואחד הצגה של Ubisoft - האירוע המיוחד של החברה הצרפתית הציג לנו את המשחקים הבאים של החברה, ביניהם גם Assassin's Creed Valhalla הסופר מצופה. עכשיו, יוביסופט רצו להביא אותנו לדמו של המשחק אבל הם לא יכלו בגלל בעיות לוגיסטיות, אז במקום זאת - כרגיל - פול דייוויס שסיכם לנו אירועים אחרים של יוביסופט בא להצלה! פול שיחק 3 שעות מהמשחק החדש בסדרת משחקי המתנקשים הידועה של החברה וחזר לספר לנו את חוות דעתו על המשחק, את הדברים שהוא אהב ואלו שהוא היה צריך להתרגל אליהם ועוד פרטים נוספים על המשחק. פול, ספר לנו על החוויות שלך!

אחרי ההרפתקאות שטופות השמש של באייק במצרים ושל קסנדרה ואלכסיוס ביוון, יוביסופט עושה את המסע אל עבר המחוזות הפחות מפוארים של אנגליה העתיקה במאה התשיעית לספירה. אבל לא מדובר במשחק הזה על כפרים בוציים - Assassin’s Creed Valhalla היא סאגה המספרת על הוויקינגים האגדות המרהיבות שלהם... והברוטאליות המפחידה שהייתה מנת חלקם. ההבדל הזה מורגש ונראה לעין: בעוד ש-Origins ו-Odyssey הציגו לנו עולמות פתוחים מלאים בפלאי טבע כמו המבנים האדירים של מצרים וארכיטקטורות תרבותיות נהדרות כמו ביוון, מה ש-Valhalla נותן לנו הוא בעיקר את המראה של לוחמים מכוסים בפרוות ושיער מלוכלך.

מצד שני, אנגליה של המאה התשיעית גם הציגה סוג של יופי, כשהניגוד הזה בין מושבות אנגליות לנורדיות יצרו כאן איזשהו ניגוד מרהיב וייחודי שנהניתי להסתכל עליו. לצד ההתנקשויות, אחד האלמנטים שסדרת Assassin’s Creed שמה דגש עליהם הוא חקר המפה והעולם של המשחק, וממה ששיחקתי, זה באמת הרגיש לי ש-Valhalla מבליט את התמורה שהשחקן מקבל על כך שהוא בוחר ללכת לאזורים פחות מוכרים, לא משנה אילו סכנות ואילו אויבים אורבים לו שם.

נחזור שנייה לסיפור: השחקן יוכל לבחור לשחק ויקינג גבר או אישה משבט ה-Eivor. הדמות שנשחק היא לוחמת מלידה, תחרותית מאוד ועם יכולות הנהגה טובות מאוד - כמו שהייתם מצפים מדמות ראשית במשחק בסדרה. השחקן יוכל לבחור את מי הוא רוצה לשרת במשחק והאם דמויות מסוימות תצטרפנה אליו למאבק כחלק מהבחירות השונות שלכם כשחקנים (וכן, הבחירה לגבי הפרטנרים הרומנטיים שלכם במשחק לא מוגבלת למגדר שלכם בשום צורה). רוב הבחירות שיגיעו כתוצאה משיחות שתנהלו עם אנשים פשוט, גנרלים ומלכים ישפיעו על השבט שלכם באופן ישיר - הן פוליטית, הן חברתית והן בקרבות עצמם: מהשיחות הללו תוכלו ליצור בריתות שיובילו למנעד רחב של קרבות: מדו-קרב אינטיבי להסתערות על ארמונות ומבני ענק.

כיאה למורשת הוויקינגית, הערך של כל וויקינג נמדד על ההצלחה שלו בקרבות, וזה נראה שהמשחק מאוד מחבק את התפיסה הזו: המשחק סוג של דורש מכם ליצור כמה שיותר סיטואציות של אחד על אחד כשאתם נלחמים בהרבה לוחמים בבת אחת, כשיכולת ה-Dual-wield נמצאת במרכז מנגנון הקרב של המשחק. דבר שאהבתי שהמשחק נותן לכם הוא האופציה להחליף בין הנשק ביד החלשה למגן, זאת על ידי לחיצה כפולה על כפתור ה-Action. אבל כמו שאמרתי קודם, קרבות אחד על אחד הם מאוד חשובים, בעיקר כשנלחמים נגד אויבים חזקים יותר שדורשים מכם לא רק הבנה שלהם, אלא גם ראייה מרחבית טובה מאוד. באופן כללי, הלחימה במשחק היא משהו שתצטרכו להתרגל אליו, כפי שלמדתי על בשרי אחרי כמה כשלונות שלי בקרבות במשחק. היישום של כל מה שכתבתי קודם לכן בנוסף לידיעה ושימוש נכון ביכולות מיוחדות שניתן להשיג במהלך המשחק הם קריטיים להצלחה בקרבות.

בכלל, Assassin’s Creed Valhalla מאוד נוטה לכיוון האקשן, בייחוד כשמסתכלים על עץ היכולות שנותן לשחקן שלווש דרכים שונות לחזק את הלוחמים שלנו במשחק. אבל גם עם כל האקשן, המשחק מאפשר לכם לקבוע את קצב שהקרבות יתנהלו בו בעצמכם עד רמה מסוימת. לדוגמא, שמתי לב שהחיים שלי לא חוזרים לעצמם אחרי כמה זמן ושעליי לעשות שימוש בעשבי מרפא ופירות יער כדי להחזיר לעצמי נקודות חיים. זה מוסיף עוד נדבך טקטי לקרב בו עליכם להחליט מתי לקחת את התרופות הללו. בעוד שהיה מדובר בעוד משהו שהייתי צריך להתרגל אליו (בעיקר בהתחשב בכמה כאוטיים הקרבות יכולים להיות), בתיאוריה אתם יכולים ללכת לפי הגישה הוויקינגית לפיה יום מותכם נקבע מראש ופשוט לרוץ אל תוך שדה הקרב באמוק, או דווקא ללכת על הגישה היותר שמרנית ולשחק יותר טקטי.

רק כדי לסכם את החוויה שלי מהמשחק אומר שאתם לא צריכים לראות את סדרת הטלוויזיה "הוויקינגים", או לדעת כל פרט בסיפורים הנורדיים כדי להבין ולהעריך את מה שעשו המפתחים ביוביסופט כשהם יצרו את Assassin’s Creed Valhalla. אני חושב שהמשחק ימצא חן בעיניי אנשים שאוהבים את הספרים של טולקין, כאלו שנהנו מהברוטאליות האכזרית של משחקי God of War ושחקנים שפשוט נשאבו לעולם הרחב של Horizon Zero Dawn. לפי הרשמים הראשוניים שלי, אני חושב שיוביסופט הצליחו להשיג כאן צורה אורגנית יותר של דרך לספר סיפור ולבנות דמויות, כשהרבה תשומת לב ניתנה גם לכל מיני מיני-משחקים שקשורים לעולם של הוויקינגים כמו תחרויות שתייה לצד דברים יותר רציניים כמו קרבות בוסים וגם ציד אחר חיות אגדיות.

שוב, תודה רבה לפול על הסיקור המפורט שלו על המשחק וליוביסופט על האפשרות לשחק בו!

מעניין אתכם? ספרו לנו ושתפו אותנו! נזכיר רק ש-Assassin’s Creed Valhalla צפוי לצאת לקונסולות הדור הנוכחי והדור הבא ב-17 בנובמבר!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:14 13.07.2020 | WarFox89 WarFox89

    I Can't wait for this shit T_T

  2. 2

    00:01 14.07.2020 | elad9219 elad9219

    חבל שכל התמונות פה חשוכות ולא ממש ברורות.
    בכל מקרה, כמובן שלא יכול כבר לחכות למשחק. ואם חושבים על זה, יש לי בטח לפחות 1,000 שעות משחק בכל האססינסים. הפך כבר לחלק בלתי נפרד מהחיים.

  3. 3

    14:47 03.08.2020 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    היי אלעד! הוספתי תמונות חדשות מהצילומים של המשחקיות שיש לנו (ושגם עלו ליוטיוב שלנו, מצרף כאן למטה ובכתבה את הסרטון המלא)!

    בנוסף, שמח לבשר שעמוד הפייסבוק הרשמי של Assassin's Creed פרסם את הכתבה הזו אצלו! מוזמנים ללכת אליהם, להגיב ולהשאיר לנו לייק כדי לחזק עוד טיפה את הקהילה הישראלית :)

  4. 4

       | פורסם ע"י