הרשמה

צפו בצ'יטרים נענשים על ידי תוכנה מזוייפת

סוף סוף צ'יטרים מקבלים את מה שמגיע להם

אמא תמיד אומרת - רמאות היא דבר אסור

לצערנו תופעת הצ'יטרים והאקרים במשחקים גורמת כאבי ראש ותסכול רב כבר במשך שנים ארוכות והיא לא הולכת להיעלם לשום מקום. מפתחות המשחקים אינן נחות והן נמצאות במלחמת חתול ועכבר מול הצ'יטרים עוד מאז הופעתם. החברות עובדות קשה מאוד, אם זה על ידי פיתוח של תוכנות אשר מנתחות את נתוני השחקנים, תוכנות שחוסמות תעבורה מתוכנות חיצוניות למשחק או הצפנת קבצי המשחק הצ'יטרים תמיד מצליחים למצוא פירצה גם במערכי ההגנה הכי חזקים. אבל עכשיו מתברר שאולי פשוט צריך לשנות את אסטרטגיית הלחימה מול אותם צ'יטרים.

משתמש יוטיוב בשם ScriptKid החליט גם הוא להצטרף לקרב על אותם צ'יטרים אבל הוא החליט לעשות את זה בצורה מענישה ומצחיקה ביותר. ScriptKid פיתח תוכנת סוס טרוייאנית שמתיימרת להיות תוכנת צ'יטים עבור PUBG. ברגע ששחקן התקין את התוכנה וניסה להשתמש בה בזמן משחק, הקוד הזדוני שלה יופעל ויגרום לאותו שחקן לפעולות לא רצוניות שיגרמו למותו המפתיע. אם זה לא מספיק משפיל, בכל פעם שהתוכנה תופעל השידור החוזר של הפעלתה יועבר ל-ScriptKid לשם השעשוע שלו.

אז מה התוכנה עושה? ברגע ששחקן משתמש בכלי רכב ומגיע למהירות של מעל 85 קמ"ש הוא יוצא באופן אוטומטי ומפתיע מהרכב, דבר שיוביל למותו. ההפתעה השניה שיש לתוכנה היא שכאשר הצ'יטר ירצה לזרוק רימון- הוא יופל מידיו ויתפוצץ לידו. לבסוף אם הצ'יטר ינסה להרים חבר שלו שנפגע התוכנה תגרום לצ'יטר לירות בחברו ללא שליטה שניה לפני סוף תהליך ההרמה.

ScriptKid לא עצר ב-PUBG והוא גם פיתח תוכנה דומה עבור CS:GO. גם כאן, לתוכנה יש כמה הפתעות שונות ומצחיקות שנועדו לפסול ולהרוס את חווית המשחק של הצ'יטר ולאחר מכן לשלוח שידור חוזר ל-ScriptKid.

האם זה מה שיתפור את תופעת הרמאויות במשחקים? ברור שלא, אך אם תוכנות כאלה יצליחו לתסכל ולגרום אפילו לכמה צ'יטרים להפסיק, אפשר לקרוא לתוכנה הצלחה גדולה.
בואו נדבר, מה אתם חושבים על התוכנה של ScriptKid? יש לכם רעיונות להפתעות אחרות?

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:25 10.08.2020 | Papergon99 Papergon99

    מדהים ומרתק

  2. 2

       | פורסם ע"י