הרשמה

"יחידת המתאבדים" של Rocksteady מגיעה ב-2022

הטריילר הרשמי נחשף באירוע DCFandome והשאיר טעם של עוד

Rocksteady מציגה טריילר בועט וצבעוני לקבוצת הנבלים שלה

לאחר שנים של ציפייה ושמועות, אתמול הגיע טריילר החשיפה ליצירה החדשה של יוצרי משחקי Arkham. הטריילר נחשף לאחר ההכרזה שאישרה את הכותר Gotham Knight במהלך אחד הכנסים המרשימים ביותר של DC בשנים האחרונות. Suicide Squad: Kill the Justice Leauge (יחידת המתאבדים: להרוג את ליגת הצדק) מציג כמה מהדמויות המרכזיות שאיתן נזכה לשחק ביקום Arkham המורחב. צפו בטריילר החשיפה הרשמי היפיפה:

הטריילר מעניק לנו הצצה למטרופוליס, שינוי מרענן ושמשי לעומת גותהא'ם הקודרת של משחקי באטמן ארהקאם. ארבעת הדמויות המרכזיות של חברי צוות הנבלים שמתאחדים להציל את העולם, או לפחות את מה שנשאר ממנו- הארלי קווין, דדשוט, קינג שארק וקפטן בומרנג. השניים הראשונים כבר מוכרים למעריצי סדרת המשחקים, על אף מתיחת הפנים המשמעותית שנעשתה לדמויות שמזכירות יותר את הגרסא הקולנועית שלהן. בנוסף קיבלנו הצצה לסופרמן, אחד היריבים המשמעותיים במשחק שנראה זועם מתמיד.

לאחר ההכרזה, החברה אישרה שמדובר במשחק עולם פתוח, בו נחווה את מטרופוליס כ"דמות בפני עצמה" ונוכל לגלות את העיר, להתאים אישית נשקים ולשפר מיומנויות. עוד נחשף כי המשחק מתאים לעד ארבעה שחקנים, כאשר ניתן לשחק בסינגל פלייר דמות אחת בעוד שאר הדמויות ישוחקו על ידי המחשב או ביחד עם שלושה חברים נוספים (בדומה ל-Ghost Recon Breakpoint). אם נרצה לצרף חברים, נוכל לעשות זאת מבלי להתחיל את המשחק מחדש, ובכל מצב שחקנים יוכלו להצטרף או לעזוב בכל זמן שירצו.

יחידת המתאבדים מגוללת את סיפורה של קבוצת נבלים שמאוגדת בעל כורחם על ידי אמנדה וולר (Amanda Waller), שיכולנו לשמוע בטריילר החדש, בשביל לבצע משימות שרק הם יכולים לעשות בתמורה לחנינה. בקומיקס הקבוצה מונה מספר משתתפים רב במהלך השנים, ביניהם קילר קרוק, צ'יטה, דת'סטרוק ואפילו ביין. יהיה מעניין לראות אילו עוד נבלים יצטרפו ליחידה הצבעונית והמשוגעת.

המשחק עתיד להגיע לדור הבא של הקונסולות ולמחשב בשנת 2022. לנו נותר רק להמתין ולחכות לגיימפליי שיחשוף עוד על מה שרוקסטדי ויחידת המתאבדים מכינים לנו.

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י