הרשמה

צפו: Doom Eternal רץ ב- 1,000FPS בעזרת i7 9700K

למה להסתפק ב-144FPS כשאפשר להגיע עד ל-1,000?

זה מה שקורה כשחנקן נוזלי והגיהנום נפגשים

ככל שהשנים עוברות קצבי הפריימים במשחקים רק עולים, בעבר 30FPS היה נחשב סטנדרט ול-60FPS הגיעו רק משתמשי קצה. עם ההתקדמות הטכנולוגית ושיפורים בשוק כרטיסי המסך בשנים האחרונות, 60FPS נחשב כיום פחות או יותר הסטנדרט התחתון כששחקנים רבים מכוונים אפילו מעבר לכך ל-120 ו-144FPS. אבל זה לא נעצר שם, חברת ASUS מתחילה להפיץ בחודש הבא את המסך החדש שלה שמיועד לשחקנים (בעיקר שחקני Esport) שלוקחים את המשחקים שלהם הכי רחוק שאפשר, כמה רחוק? עד 360 פריימים בשניה. 360FPS אכן נשמע מטורף מאוד אבל מה אתם אומרים על 1,000FPS? נשמע לכם דימיוני? אז זהו, זה כבר ממש לא חלום.

מעט לאחר השקתו של Doom Eternal, לוקאס לסניווסקי (Lukasz Lesniewski) המנהל הקהילתי של חברת Bethesda בפולין יצר קשר עם אחד המנהלים של רשת החנויות x-kom על מנת ליצור יחד פרוייקט מעניין לקראת כנס QuakeCon. לסניווסקי  סיפר: "הרעיון היה פשוט מאוד אבל מרתיע: לקבוע שיא ולהריץ את Doom Eternal ב-1,000FPS."

כבר מההתחלה היה ברור שכדי להצליח במשימה צריך לעשות Overclock אגרסיבי מאוד לרכיבי המחשב. לשם כך, הצוות לקח את מעבד ה-i7 9700K עד לקצה עם תדר עבודה של 6.6GHz על פני כל הליבות ואת כרטיס המסך, ה-Asus RTX 2080Ti לתדר של 2.4GHz. החומרה ותדרי העבודה שלה אכן מפלצתיים במיוחד אבל היא פולטת המון חום וכדי לשמור על הרכיבים קרים ועובדים בצורה יציבה הצוות השתמש בהמון חנקן נוזלי שנשפך אל תוך אמבטיות ייעודיות שהוצבו על המעבד וכרטיס המסך.

אחרי הרבה ניסיונות ושינויים קטנים, הצוות הצליח להריץ את Doom Eternal ברזולוציית 720p על 1,000FPS. שיא מרשים מאוד לכל הדעות.
מה אתם חושבים על השיא והביצוע המטורף של הצוות? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י