הרשמה

סיכום ההכרזות האחרונות של ASUS

גם אסוס צועדת בכל הכח אל הדור הבא

תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה ומוצריה

עוד לא הספקנו להירגע מאירוע חשיפת כרטיסי המסך החדשים מצד Nvidia שהתרחש לפני יומיים וכבר אנו מקבלים מקבץ הכרזות מעניין מאוד מאחת יצרניות החומרה המובילות בעולם. למי שלא פתח את האינרטנט בימים האחרונים נספר שלפני יומיים, אחרי חודשים של טיזרים חברת כרטיסי המסך- Nvidia ערכה אירוע ובו היא חשפה את דור כרטיסי המסך החדשים מתוצרתה שינשאו בגאווה את מספר הסדרה- 3000. באירוע הוכרזו 3 כרטיסים חדשים, ה-RTX 3080 אשר על פי Nvidia הוא יהיה בעל ביצועים טובים פי 2 מאלו של ה-RTX 2080, ה-3070 בעל ביצועים טובים יותר מאלו של ה-2080Ti וכרטיס ה-3090 בעל מפרט חזק מאוד שמאפשר משחק ב-8K ו-60FPS.

אסוס לא חיכתה יותר מידי זמן וחשפה באירוע מיוחד את קו מוצרי הגיימינג החדשים מתוצרתה. המוצרים הראשונים שנחשפו באירוע הם ספינות הדגל של אסוס, כרטיסי המסך החדשים שלה מסדרת Strix וסדרת TUF. הכרטיסים החדשים יהיו בעלי עיצוב חדש שתוכנן במיוחד עבור ליבת Ampere. אסוס הלכה עם הכרטיסים החדשים שלה עד הסוף כאשר הם יהיו בעלי 3 מאווררים חדשים וחזקים מבעבר, גוף קירור גדול בעובי של 3 חריצי הרחבה, וצריכת חשמל גבוהה של עד 400W על מנת לתת לכרטיס את כל הכח שהוא צריך לכדי לשבור שיאי ביצועים. לצד השידרוגים הטכניים אסוס כללה כמו תמיד גם תאורת RGB שתוכל להשתנות בעזרת תוכנה ייעודית. מחירו של ה-TUF RTX 3080 יעמוד על 5,490 שקלים ומחירו של אחיו הגדול, ה-TUF RTX 3090 יעמוד על 8,790 כאשר הכרטיסים יגיעו ארצה באמצע עד סוף ספטמבר (המחירים לא סופיים).

אבל זה היה רק תחילת האירוע מבחינת אסוס כשאחרי כרטיסי המסך קיבלנו הצגה של חבריהם הטובים ביותר, המסכים. באירוע נחשפו 3 מסכים שונים, ה-PG259QN וה-PG259QNR עם קצבי ריענון שוברי שיאים של עד 360FPS אשר נועדו לשוק שחקני ה-Esport. המסכים יהיו בגודל של 24.5 אינץ', רזולוציית 1080p ובעלי פאנל IPS. אך זה לא הכל, המסכים יהיו בעלי תמיכה ב-HDR10 ו-G-Sync לצד כלי ה-Reflex Latency Analyzer שתומך בטכנולוגיית Nvidia Reflex המאפשרת קיצור זמני הפקת הפריימים וזמן התגובה של המסך. לצד מסכי ה-Esport נחשף עוד מסך בגודל 32 אינץ' ורזולוציית 1440p. מסך זה, ה-PG329Q יהיה בעל קצב ריענון של 175FPS אך גם הוא יכיל תמיכה ב-G-Sync וניראה שהוא מיועד לשוק הגיימרים שהם אמנם לא שחקני Esport ברמה עולמית אך הם כן משחקים במסגרות תחרותיות אחרות.

אחרי חשיפת המסכים החדשים ומעט לפני סוף האירוע קיבלנו עוד כמה הכרזות על מוצרים החדשים. הראשון הוא מאוורר ה-Strix XF 120, מאוורר סטנדרטי בגודל של 120 מ"מ אך הפרט המעניין עליו הוא שאפשר יהיה להגדיר אותו כך שהוא יפסיק לעבוד לגמרי בזמן שהמחשב במנוחה על מנת ליצור פחות רעש. אחרי חשיפת המאורר קיבלנו חשיפה של ראוטר גיימינג חדש ומהיר ה- Rapture GT-AXE11000 שיציג תמיכה בתקן WIFI 6E ובעל מהירויות של עד 11Gigabit בשניה. לבסוף אסוס הציגה את הציוד ההיקפי החדש מתוצרתה שכולל את המקלדת המכאנית Strix Scope RX, עכבר אלחוטי שמותאם גם לשחקני Esport ה-Keris Wireless, את אוזניות ה-ROG Delta S ומשטח עכבר ענקי בשם ROG Scabbard II.

אלו היו כל ההכרזות מתוך האירוע ההכרזות המיוחד של אסוס, ה-Metta Buffs.
מה חשבתם על ההכרזות? משהו תפס לכם את העין? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י