הרשמה

רשמים ראשוניים מ-Immortals Fenyx Rising!

רוצים לשמוע עוד פרטים לגבי המשחק החדש של Ubisoft? כנסו לכתבה וקראו מה פול ראה בסשן הקצר שהיה לו עם המשחק!

חברינו פול מאנגליה חוזר שוב! הפעם הוא חוזר עם רשמים ראשוניים של משחק ההרפתקאה החדש של יוביסופט!

אחרי ההכרזה (השנייה) באירוע ה-Ubisoft Forward האחרון, אנחנו סוף סוף מקבלים הצצה ותאריך השקה ממשי ל-Immortals Fenix Rising, מה שבעבר היה ידוע כ-Gods and Monsters. למקרה שאתם רוצים לדעת עוד על המשחק, נשמח לשתף אתכם ש-Ubisoft עצמה נתנה לחברינו פול דייוויס הנהדר לשחק במשחק החדש של החברה והוא חזר אלינו עם הרשמים המלאים שלו בנוגע למשחק. אנחנו ניתן לפול להמשיך מכאן.

תתארו לכם את השילוב בין העולם של The Legend of Zelda לזה של Assassin’s Creed... איך לכל הרוחות זה ייראה? טוב דבר ראשון, אני צריך לציין שבשעתיים הראשונות שבהן רצתי, קפצתי והמראתי כגיבורה החדשה של Ubisoft היו דיי נפלאות. אם הנאה בסיסית וכללית מהעולם שסביבכם חשובה לכם באיזושהי צורה, יותר מאשר סכום החלקים של המשחקים, אז Immortals Fenyx Rising מיישם את הנושא הזה בצורה נהדרת.

העורך שלי, גארת', סיכם את ההסבר הארוך שלי בנוגע לכמה קל להיכנס ולשחק ב-Immortals בצורה יפה: זה כמו הרגע הזה, 100 שעות לתוך Assassin's Creed, כשהדמות הראשית שלכם היא OP לחלוטין והקרבות נהיים פשוטים יותר, כשרק הבוסים דורשים אקסטרה מחשבה ומאמץ כדי להביס אותם. הריגוש הוא במציאת הקומבואים הטובים ביותר עבור Fenyx, הלוחמת עם השיער הג'ינגי הבוער, כדי להכות, להתחמק, לזנק ולהדוף את האויבים החלשים יותר. גם הסיפור עצמו קל לעיכול ושונה מאוד מכל הפוליטיקה והסיפורים המסובכים של משחקי Assassin's Creed ומשחק AAA אחרים לאחרונה. Fenyx היא לוחמת שתפקידה הוא לחסל את כל המפלצות שהשאיר אחריו הטייפון "מחסל האלים" שעבר בממלכות המיתיות של המשחק.

זה דיי ברור שהסטודיו ב-Ubisoft Quebec (אלו שפיתחו את Assassin's Creed Odyssey) מכוון את המשחק לקהל צעיר יותר ממה שהחברה רגילה אליו עם משחקים כמו AC ו-Watch Dogs. הדינמיקה של המשחק יותר קרובה לזו של הסרט "הדרקון הראשון שלי" של Dreamworks מאשר למשהו רציני יותר, דבר שמאוד מתאים להרפתקאה קלאסית. ואם העיצוב האמנותי הצבעוני והיצורים הטיפה מטופשים במשחק הם לא הוכחה מספקת, הקריינות של המשחק היא עוד דוגמה לכך. פרומיתיאוס וזאוס מתווכחים על איך לתאר את הרגעים החשובים ש-Fenyx הולכת לעבור בצורה הטובה ביותר, ולא זמן רב לאחר מכן, שוברים את הקיר הרביעי (שני ציטוטים משעשעים של זאוס שרציתי לציין כאן: "איפה כפתור ה-Skip שלי" ו-"משחק הוידאו שהיה ידוע כ-Gods and Monsters").

Fenyx כבר הייתה דיי מחוזקת בסשן שהיה לי עם המשחק. בדומה לסדרת משחקי AC, לגיבורה שלנו יהיו המון אופציות לשינוי הלבוש ויכולות הקרב שלה, הרבה בזכות היכולות האישיות שלה שמשתלבות עם הנשקים והשריון שיהיה אפשר לקסטם. הכנפיים שלה הן כנפי קסם-מכניות... אז נא לא להתבלבל - היא לא מלאך. Ubisoft עשו עבודה נהדרת בתחום העיצוב של הדמות שלנו, מהתסרוקת המבולגנת שלה, המראה האנדרוגני היפה ושריון העור האייקוני שאפיין את אגדות יוון. הכפניים שהזכרתי קודם נקראות הכנפיים של דדאלוס, על שם היוצר המיתולוגי ואביו של איקארוס. ל-Fenyx יש גם את החרב של אכילס, הקשת של אודיסאוס ואת הפטיש של הפיסטוס שיחד איתם היא יכולה לתת מכות חלשות, רחוקות וכבדות בהתאמה.

במהלך הקרבות הדמות שלנו גם תוכל לזמן כוחות חזקים כמו הזעם של אריס, אל המחלמה, שיגרום לצביר של חניתות לצאת מתחת לאדמה ולהרים את האויבים שלכם באוויר. עוד כוח, החצים של אפולו, יאפשר ל-Fenyx לירות חצים שאותם היא תוכל לכוון באוויר (בדומה ל-Predator Bow ב-Assassin's Creed). מבחינת הזריזות שלה, Fenyx היא כיפית לשליטה - היא יכולה לדאות מצוקים וכמובן לטפס על הרים וגבעות. כיאה למשחק של Ubisoft, הגיבורה שלנו תוכל לעלות למקומות גבוהים ולהשתמש ביכולת הראייה למרחק שלה כדי להציג לנו מקומות שונים על המפה (שנראית רחבה מאוד, אם לומר את האמת). בסשן שלנו יכלנו להסתובב בצורה חופשית בשני אזורים מרכזיים: The Forgelands והבית של הפסטוס (עם גישה למפחה שלו). החברים ב-Ubisoft גם הפנו את תשומת ליבנו לעוד ששה אזורים נוספים שנמצאים בהמשך ולא הגענו אליהם עדיין.

אחד האזורים הללו הוא Gates of Tartaros, כשבהתאם לשם של האזור, מייצג את ממלכת השאול של המשחק. באזור הזה תוכלו למצוא את ה-"Vaults of Tartatos", מעין מבוכים מבוססי חידות שכאלה, ש-Fenyx תצטרך לעבור תוך כדי ניסיון לשרוד את האויבים במבוך. בעוד שאני ציפיתי למבוך סטייל זלדה, המבוכים הללו הזכירו לי יותר מסלולי מכשולים עם נושאים ספציפיים כמו למשל פסלים שיורקים אש, מרצפות שזזות ולפעמים גם קרב בוס. ברגע שתעברו את המבוכים, Fenyx תקבל חיזוק ליכולות שלה, כמו הברק של זאוס לשיפור הסיבולת שלה. המבוכים הללו גם מתיישבים עם מה שהחברה טענה שהמשחק הולך להיות: שילוב בין הרפתקאה, קרבות, פאזלים וחקר המפה.

אבל שנייה נחזור לדמו ששיחקנו בו: המטרה העיקרית שלנו בדמו הייתה לפתור את הבעיה במפחה של הפסטוס - מתקן ענק שחולש על האדמה החרוכה שמסביבנו. המטלה שהוטלה על Fenyx הייתה לאסוף ערימות של פחם ולזרוק אותן אל תוך הכבשנים שבמפחה שלו, בעזרת העוצמה של הרקלס שאיפשרה לנו להרים ולזרוק את הדלק לכבשן. כפי שאתם רואים, אלו פתרונות סטייל נינטנדו לכל הבעיות הללו - כולל ירי של חיצים דרך להבות כדי ליצור חיצי אש, ושימוש בפדי לחץ כדי להבעיר את הכבשן. אה, ותוך כדי כל זה כל מיני חיות הגיעו כדי להפריע לנו. בכמויות.

אם שתי הפסקאות האחרונות לימדו אותי משהו, הן שהאזורים השונים במשחק משתנים, בין אם בגודל, במשחקיות או ברמת הקושי שלהן. הפרסים שתקבלו אחרי שתכבשו כל אחד מהאזורים הללו משתנים ולטעמי מייצגים בצורה טובה את המאמץ שהושקע על ידי השחקן. המשחק גם מכיר הרבה מאוד איסוף של משאבים, צמחים ועוד כדי לשפר את הציוד שלכם או להכין כל מיני שיקויים שיחזקו את הסיבולת ומד החיים שלכם, או אפילו לתת לכם יכולות התקפיות (כמו לדוגמא, לכסות את Fenyx עם קוצים רוחניים).

ודבר אחרון, אם אני מסתכל על השעות הספורות שביליתי עם Immortals, זה נראה ש-Ubisoft Quebec עשתה עבודה טובה מבחינת הקצב של המשחק: בעוד שבמשחק עדיין תוכלו למצוא את כל "המלכודות" גוזלות הזמן של משחקי עולם פתוח (יחד עם רשימת המכולת של דברים שאתם צריכים לעשות בכל אזור), ההתקדמות ב-Immortals תואמת את רמת הסקרנות הטבעית של כל שחקן. המשחק אפילו זרק עלינו הפתעה בדמות ה-"Typhon's Rage", אירוע ששולח לעבריכם לוחם חזק במיוחד כדי לבדוק את היכולות שלכם והשליטה במשחק (תחשבו על ה-"Public Events" במשחק Destiny). ככל שתשלימו יותר ויותר משימות ותביסו יותר אויבים, כך גדל הסיכוי שתמצאו את עצמכם מתמודדים עם זעמו של טייפון.

בשורה התחתונה, אני חושב שמשחק כמו Immortals Fenyx Rising כבר היה על הכוונת של Ubisoft דיי הרבה זמן. תחשבו על זה: משחקי Assassin's Creed נמצאים הרחק מהישג ידיהם של ילדים שהיו רוצים לחוות את ההיסטוריה והסיפורים המיתולוגיים של יוון העתיקה. עכשיו הם יכולים לעשות זאת בצורה צבעונית, מוארת ודיי מלאה בחן. גיימרים וותיקים יותר ימצאו את האתגר שלהם בשלבים הקשים יותר והחברה צריכה להימנע מהמלכודות של משחקי עולם פתוח, אבל כמו שזה נראה כרגע, Immortals יסובב לא מעט ראשים בתקופת החגים הקרובה.

Immortals Fenyx Rising צפוי לצאת ב-4 בדצמבר לקונסולות הדור הנוכחי והדור הבא, בנוסף למחשב האישי. תודה רבה לפול על הרשמים שלו! מה אתם חשבתם על המשחק החדש של Ubisoft? נשמח לשמוע את דעתכם!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י