הרשמה

זמני הטעינה של ה-Xbox Series X מהירים משמעותית מאלו של ה-Xbox One X

לחכות פחות, לשחק יותר.

האם בקרוב מסכי הטעינה יעלמו מהעולם? אנחנו בהחלט לא נתגעגע.

מספר אתרי גיימינג ודמויות מוכרות מעולם המדיה זכו להניח את ידיהם על קונסולת ה-Xbox Series X הנחשקת הרבה לפני ההשקה, וכולם משתפים אותנו באותה מסקנה זהה אליהם הם הגיעו: מדובר במכשיר מהיר משמעותית ממכשירי הדור הקודם. מי שלקח על עצמו לפרט לעומק ככל הניתן, הוא מגזין The Verge העולמי, שם הספיקו לציין כי זמני הטעינה נמוכים משמעותית "כמעט בכל משחק" ביחס לקונסולת ה-Xbox One X. חשוב עם זאת להדגיש כי נכון לרגע זה ה-Series X נבדק אך ורק עם משחקי הדור הנוכחי בעזרת יכולת התאימות לאחור.

הדוגמאות המשמעותיות ביותר להבדל בזמני הטעינה הן במשחקים אשר היו ידועים לשמצה בזמני הטעינה הנוראיים שלהם - אחת הדוגמאות הבולטות בכתבה הייתה המשחק Destiny 2. כל מי ששיחק במשחק יודע כמה ארוכים היו מסכי הטעינה האלו, אבל עכשיו נראה כי זמן ההמתנה נחתך בחצי. בעוד בקונסולת ה-Xbox One X זמן הטעינה יכל היה להגיע עד דקה שלמה, נראה כי בקונסולת ה-Series X הזמן לא חוצה את רף 30 השניות. דוגמה נוספת תהיה Red Dead Redemption 2, שם זמני הטעינה ירדו מ-02:08 דקות עד לכ-38 שניות, פחות משליש זמן ההמתנה אליו התרגלנו עד כה.

את ההישג המרשים הזה מצליחה חברת מיקרוסופט להשיג בעזרת מה שנקרא 'Velocity Architecture' ו-SSD חדיש בלב הקונסולה.

"קונסולת ה-Xbox Series X חותכת את זמני ההמתנה עד 70-80% ממה שהתרגלנו אליו מקונסולת ה-Xbox One X," נאמר ב-GameSpot. "היתרון הזה מגיע לידי ביטוי בטעינת המשחק מרגע הדלקת הקונסולה וכמו כן גם בטעינת השמירות. ההישג שאותו אנחנו רואים מתבטא במשחקים קיימים, אשר לא יועדו לטכנולוגיה הנוכחית, אלא פשוט נעזרים ביכולות החומרה המהירה."

מה זה אומר? שאם אתם מתכננים לרכוש לעצמכם קונסולת Xbox Series X בנובמבר הקרוב, נראה שתוכלו להתחיל לשחק יותר ולחכות פחות, ואלו כמובן חדשות מצויינות, לא כך?

 

נתי מרדכי - כתב תוכן

נתי מרדכי - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4 Pro, Xbox One, Nintendo Switch

בחיים לא תנצחו אותי ב: Gran Turismo

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Command & Conquer: Red Alert 2

כשאני לא משחק אני: מנגן, לומד, עובד.

מסר לעולם: צוואר הבקבוק במערכת שלי הוא הארנק שלי.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י