הרשמה

מחכים למצב לשחקן יחיד של Star Citizen? תמשיכו לחכות

המשחק השאפתני ממשיך להתרחק מרגע ההשקה המיוחל

אולי עד שהמשחק ייצא לא נצטרך סימולטור בשביל לחקור את החלל

Star Citizen נחשב לאחד המשחקים השאפתניים ביותר מיום הכרזתו. הוא התחיל כקמפיין מימון המונים של ראש הפרויקט כריס רוברטס (Chris Roberts) והתפתח למימדים עצומים, תוך כדי גיוס שחקנים מהשורה הראשונה כמו מארק האמיל (Mark Hamill), גארי אולדמן (Garry Oldman), אנדי סרקיס (Andy Serkis), ועוד רבים וטובים. 

המשחק נדחה בעבר מספר פעמים, וגם כעת אנחנו מקבלים עדכון עגום על התקדמות המשחק Squadron 42, גרסאת השחקן היחיד של המשחק. דרך דף שאלות ותשובות באתר המשחק, רוברטס התייחס למצב המשחק וטען כי עדיין יש זמן עד שהמשחק יגיע לשלב הבטא, אך הסטודיו עובד ללא הפסקה בשביל להעניק חוויה יוצאת מן הכלל. רוברטס התייחס לאי שביעות רצון משקיפות התקדמות הפרויקט, תוך כדי ניסיון לאזן בין שמירה בסוד על הסיפור והחוויה לבין עדכונים שוטפים על מצב ההתקדמות. 

העדכון על מצב המשחק הגיע כחלק מחגיגות יום ההולדת ה-8 של המשחק, שנחשף אי שם באוקטובר 2012. רוברטס הוסיף כי הוא לא ממהר לשחרר את המשחק המצופה, והוא ישוחרר כאשר הטכנולוגיה והתוכן שלו יושלמו במלואם ויהיו ניתנים למשחק. הוא אינו מוכן להתפשר על יצירת משחק שהוא פחות ממצוין, ושחרור משחק לא מושלם יפגע בעבודה הקשה שנעשתה עד כה על הפרויקט ובכל מי שציפה למשחק. Squadron 42 היה אמור לצאת עוד ב-2016, הוא נדחה ל-2017 ונכון לכתיבת שורות אלה, לא ברור מתי הוא יצא.

האמירות של רוברטס מעלות שאלות בכל הנוגע לזמן פיתוח המשחק, כאשר אנחנו רואים מפתחים כמו CD Projekt RED שעתידים לשחרר את המשחק המצופה Cyberpunk 2077 בחודש הבא אחרי שבע שנים של ציפייה. מהצד השני, קיימים משחקים אשר בעת ההשקה שלהם נרשמה אכזבה בכל הנוגע למשחקיות כמו No Man's Sky.

 האם הייתם מוכנים להמתין כמעט עשור בשביל משחק מוגמר שמרצה את המפתחים או שאתם מאמינים שכמו בכל יצירת אמנות, לפעמים צריך לדעת לשחרר ולתת לה לצאת אל העולם?

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:44 13.10.2020 | DrizziTx DrizziTx

    רוברטס ידוע לשימצה בהשקפת העולם הזו עוד מימיי Origin, זה כנראה לא צעד מקובל על רוב האנשים.
    לטעמי, לא חסרים משחקים, שייקח את הזמן, אותי מעניין אם יצליח להוכיח את עצמו או שלעד זה יישאר מוצר אלפא.

  2. 2

       | פורסם ע"י