הרשמה

המשחק For Honor יגיע גם לקונסולות הדור הבא

קדימה לקרב! הפעם ב-4K

רוצים להמשיך להלחם עם גרפיקה משופרת? מצוין, יוביסופט פה בשבילכם

ויקינגים? אבירים? סמוראים? כולכם תוכלו להמשיך לשחק גם בקונסולות הדור הבא את המשחק שלכם. חברת Ubisoft פרסמה כי בדומה למשחק אחר שלה, Rainbow Six: Siege, גם For Honor, משחק המולטיפלייר-לחימה יגיע לקונסולות הדור הבא. גרסת הדור הבא תתמוך ב-4K (על ה-Series S נזכה רק ב-1080p) עם טקסטורות מפורטות יותר, מים ריאליסטים יותר ובכלל, גרפיקה מרשימה יותר. אך המשחק ירוץ רק ב-30FPS בניגוד ל-R6: Siege שידוע לנו שירוץ בקצב מרשים של 120FPS.

כמו כן, כל ההתקדמות, האנלוקים, הדמויות, וכל דבר שקיים על המשתמש שלכם מהקונסולות האחרות (ואף ה-PC) ימשיכו אתכם לדור הבא. אין עדיין תאריך יציאה מדויק, אך סביר להניח כי המשחק יוצע להורדה בנובמבר ביחד עם העונה הרביעית בשנה הרביעית של המשחק. כמו כן, שמועות על Crossplay רצות כבר די הרבה זמן ואם הן נכונות, נוכל לראות את הקרוספליי מופעל עם ההשקה בדור הבא, מהלך שמתבקש במשחק בו בכלל אין יתרון ל-PC על פני שחקני הקונסולות.

בנימה אישית: For Honor הוא משחק מצוין עם עקומת למידה חדה - קשה מאוד להכנס כרגע למשחק בתור נוב, ישחטו אתכם כאילו הייתי אביר מול גדוד סמוראים, אך לכל הריגה מתווסף סיפוק מטורף. המשחק התפתח מאוד וכל שחקן וותיק שכבר הצליח ללמוד לעומק דמויות מסוימות יוציא אתכם מכליכם - עד שראשו יערף.

עוד על המשחק תוכלו לקרוא בביקורת הנהדרת של שמואל מלפני יותר משלוש שנים. כן, המשחק הזה די עתיק ומפתיע שהוא מגיע לדור הבא.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

בר הוכמן - כתב תוכן

בר הוכמן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4, Xbox One

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב Roadhogs ב-Overwatch. 

המשחק שהגדיר לי את הילדות: לא בטוח אם Oddworld או The Neverhood. בכל מקרה הילדות שלי הייתה מוזרה.

כשאני לא משחק אני: סטודנט למדעי המחשב בסבל וכדורסלן בחסד.

מסר לעולם: לא תמיד התפוח הכי אדום הוא בהכרח תפוח.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י