הרשמה

סיכום Nintendo Direct mini אוקטובר 2020

יש למה לחכות!

באופן מפתיע למדי, Nintendo העלתה את ה-Direct mini האחרון שלה להשנה עם מספר עדכונים והכרזות מפתיעות.

לפני קצת יותר מחודש ישבתי לכתוב פה על ה-Nintendo Direct mini האחרון, עושה רושם שבקיץ הזה, במקום לחכות פעם בכמה חודשים לשדר לנו Direct חדש, Nintendo החליטו לפצל את ההכרזות לכמה שידורים יותר קצרים וממוקדים. לעומת הפעמים הקודמות שידענו בהן שה-Direct ישודר בשלב כלשהו של היום, Nintendo הנחיתו את ההודעה על ה-Direct mini ממש כאשר עלה ל-YouTube יחד עם ההודעה שמדובר באחד האחרון להשנה, אז מה קיבלנו היום?

Bravely Default II

היום קיבלנו הצצה חדשה למשחק הבא בסדרת Bravely Default. הסדרה שהתחילה על ה-3DS לפני טיפה יותר מ-8 שנים, תגיע סוף כל סוף ל-Switch בקרוב מאוד. שימו לב כי המשחק בעבר הוכרז לצאת במהלך 2020, והיום המשחק נדחה רשמית לשנה הבאה ותאריך היציאה שלו הוא ה-26 לפברואר, 2021.

בנוסף, סרטון שמדגיש את השינויים שבוצעו במשחק מאז הדמו במרץ עלה לערוץ ה-YouTube של Nintendo, כשההזמנה המוקדמת ב-Eshop פתוחה כרגע.

Story of Seasons: Pioneers of Olive Town

הטריילר מציג לנו מעט מהמשחקיות של המשחק הבא בסדרת Story of Seasons (לשעבר Harvest Moon) ומציג לנו מעט מהמכניקות השונות שלו, אלמנט החקלאות, כריתת עצים, גילוי צמחים וחיות שונות, גידול חיות משק ועוד. המשחק עתיד לצאת ב-23 במרץ, 2021.

Surviving the Aftermath

המשחק הבא שמוצג הינו משחק אסטרטגיה בעולם פוסט אפוקליפטי, השחקן יקבל עליו את המשימה לבנות את העולם מחדש, להקים קהילה, להגן את האנשים ולבנות את החברה מחדש. המשחק עתיד לצאת ל-Switch באביב 2021.

Immortal Fenyx Rising

המשחק המיתולוגיה היוונית המצופה של Ubisoft מקבל טריילר חדש עם הצצה לאיך שהמשחק נראה על ה-Nintendo Switch, הטריילר מציג את העולם הפתוח והאפשרויות השונות של השחקן במשחק, חלק מהאויבים של השחקן על הקונסולה. לאורך הטריילר ניתן להבחין במספר ירידות פריימים, אבל נאלץ לחכות ליציאת המשחק לראות אם יהיה שיפור, המשחק עתיד לצאת ב-3 לדצמבר השנה וניתן להזמין את המשחק מראש כבר עכשיו.

עכשיו אנחנו מקבלים הצצות קצרות למספר משחקים נוספים שעושים את דרכם לקונסולה:

המשחק הראשון הוא Bakugan: Champions of Vestroia, תאריך השחרור של המשחק הוא ה-6 לנובמבר.

המשחק השני שמוצג הוא Griftlands, משחק קלפים/Roguelike בעולם עתידני שיביא את השחקן לבצע מו"מים, לקיחת עבודות, להשיג חברים ולאסוף קלפים (איך לא). המשחק עתיד לצאת בקיץ 2021.

המשחק השלישי שמוצג הוא גרסת Switch למשחק האסטרטגיה Tropico 6, המשחק עתיד לצאת ב-6 לנובמבר וניתן כבר לבצע הזמנה מראש.

Hitman 3 - Cloud Version

המשחק הבא בטרילוגיית המשחקים האחרונה של Hitman מגיע ל-Switch, איך אתם שואלים? בעזרת כוח הסטרימינג כמובן! הדבר אומנם כבר קיים עבור Resident Evil 7 (ביפן בלבד כרגע), אבל עושה רושם שלא פה זה יסתיים, והפעם גם עם משחק שיגיע למערב. למשחק עדיין אין תאריך יציאה אבל אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שהוא יגיע ל-Switch מתי שהמשחק יגיע גם לשאר הקונסולות הנוספות.

Control - Cloud Version

משחק נוסף שעושה את הדרך שלו ל-Switch בצורת סטרימינג הוא Control, אחד מהמתמודדים על פרס משחק השנה בטקס פרסי המשחקים של 2019 כבר זמין להורדה על הקונסולה וניתן לנסות את ה-10 הדקות הראשונות שלו בחינם, כל עוד האינטרנט שלכם מסוגל להחזיק את ההזרמה של המשחק.

No More Heroes III

המשחק הבא בסדרת משחקי No More Heroes שהוכרז ב-E3 של שנה שעברה, מקבל טריילר נוסף היום שמציג מעט משחקיות וקצת מהעולם של המשחק. No More Heroes III לא צפוי לצאת בזמן לפני 2021, אבל יחד עם הטריילר הזה, הוכרז כי שני המשחקים הקודמים בסדרה מגיעים ל-Switch וזמינים כבר עכשיו לקניה והורדה (הערת העורך - רוצו להוריד הם משחקי אקשן נהדרים)!

Part Time UFO

המשחק הבא מהמפתחים של Kirby, HAL Laboratory, הינו משחק צבעוני שבו שחקנים לוקחים שליטה בעב"מים. מטרת המשחק היא לבצע עבודות זמניות מוזרות, דברים כמו סידור קינוחים, בניית מבים ועוד, כל זה ניתן לעשות גם עם שחקנים נוספים באופן לוקאלי. המשחק זמין כבר עכשיו לקניה והורדה.

Hyrule Warriors: Age of Calamity

המשחק שמציג את האירועים שארעו ב-Hyrule כ-100 שנים לפני העלילה של Breath of the Wild עתיד לצאת ממש בקרוב ומקבל טריילר חדש בהצגה של היום. החדשה הגדולה האמיתית היא כי כבר עכשיו ניתן להוריד דמו של הפרק הראשון של המשחק, כשכל ההתקדמות בו תמשיך למשחק המלא כאשר יושק במלואו ב-20 בנובמבר.

ובזה הגיע עוד Nintendo Direct mini לסיומו, מה חשבתם? האם הכרזה מסויימת תפסה אתכם? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י