הרשמה

חם מהתנור: 6 דקות משחקיות חדשות של Demon's Souls

זה נראה מהמם!

קצת פחות מחודש נשארו עד לשחרור של ה-Playstation 5 ואחד ממשחקי ההשקה שלו: Demon's Souls

בלי אזהרה מראש, יש לנו הרבה חדשות שקשורות ל-Playstation 5, ההתרגשות במערכת גדולה מהרגיל: התחלנו את היום עם כתבת רשמים ראשוניים על הקונסולה של העורך היקר שלנו, שמואל (הביקורת הראשונה לקונסולה בישראל!), ועכשיו יש לנו גם סרטון משחקיות ראשון של Demon's Souls. אחרי שבאירוע האחרון של Sony לקיץ קיבלנו מעט משחקיות לרימייק ש-Blue Point Games מפתחת, היום אנחנו מקבלים עוד מכל הטוב הזה וזוכים לראות עוד 6 דקות של משחקיות.

בסרטון החדש, להבדיל מהסרטון הקודם שבו ראינו את האזור הראשון במשחק, ניתן לראות קצת מהאזור שנקרא Stonefang, אחד מחמשת האזורים שקיימים ב-Demon's Souls. הסרטון מציג את הקרב מול Armored Spider (שעושה רושם יחסית פשוט אפילו מבחינת סגנונות תקיפה). מיד לאחר מכן, השחקן ממשיך למערה צפופה במיוחד שבה הוא נלחם בכורים מקוללים שחופרים אחר עצמות של דרקונים קדומים. לבסוף השחקן זוכה להגיע ל-Flamelurker, שמה הוא מובס באכזריות ואנחנו מקבלים את ההודעה הכל כך מוכרת של סדרת משחקים הזאת - YOU DIED.

בהודעה בבלוג של Playstation, גווין מור (Gavin Moore), מנהל הקריאייטיב של המשחק כתב כך: "זהו כבוד לעבוד על משחק כל כך אגדי ואהוב כמו Demon's Souls. אנחנו מבינים כמה זה חשוב לכולכם מאחר וזה כל כך חשוב גם עבורינו. בגלל זה, בהתרגשות גדולה במיוחד (וחרדה קלה) אנחנו מציגים בפניכם את טריילר המשחקיות החדש שלנו."

בנתיים במערכת אנחנו מחכים בקוצר רוח לראות עוד מהמשחק, צפו לחדשות נוספות בקרוב. מה אתם חושבים על הטריילר החדש עבור המשחק? האם הוא נראה מספיק נאמן למקור לדעתכם? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י