הרשמה

ענקית הגיימינג Take-Two רוכשת את Codemasters

אנחנו יודעים שהנהיגה ב-GTA לא תמיד מוצלחת אבל הגזמתם...

חשבתם ש-Microsoft תבזבז והשאר ישבו בצד?

אחרי רכישת הענק של תאגיד Zenimax ידי Microsoft נראה שעוד חברות בעולם הגיימינג קיבלו תיאבון. היום קיבלנו דיווחים על עסקה גדולה נוספת שכנראה נכנסת לישורת האחרונה. הפעם זהו תורה של Take-Two שהודיעה כבר בעבר על כוונתה לקנות את Codemasters הבריטית, שידועה בעיקר בפיתוח של משחקי מירוצים. ענקית המשחקים הודיעה על הרכישה במסגרת הצהרה ששחררה לבעלי המניות שלה, בה צוין שהעסקה תושלם ברבעון הראשון של 2021 וגם קצת על התוכניות העסקיות שלה לזמן הקרוב. סכום הרכישה שפורסם עומד על 759 מיליון ליש"ט (994 מיליון דולר לערך).

במסגרת ההודעה, מנכ"ל Take-Two שטראוס זלניק (Strauss Zelnick) מסר את התגובה הבאה:

"אנחנו מתרגשים להודיע לכם על העסקה שעשינו עם Codemasters, מדובר באחת ממפתחות משחקי המירוצים המוערכות ביותר בעולם ואנחנו שמחים מאד לצרף אותה אלינו. זאת מתוך אמונה שהם יביאו שדרוג למחלקת משחקי הספורט שלנו וגם ישתלבו בפרויקטים שיובילו לצמיחתנו בטווח הארוך. כמו כן אנחנו שמחים לצרף את צוות הניהול הבכיר של Codemasters אלינו ל-Take Two ולחלוק איתם את החזון שלנו ליצור את מוצרי הבידור הטובים ביותר שיש"

על הדברים האלו הוסיף מנכ"ל Codemasters גרהארד פלורין (Gerhard Florin) שכנראה עשה את עסקת חייו:

"בתור חברה מובילה בתחום משחקי הספורט המוטורי, אנחנו מאמינים כי ל- Take-Two יש את הכלים להביא לצמיחתה של Codemasters בטווח הארוך. בנוסף אנחנו מאמינים כי זהו ההחלטה הטובה ביותר גם עבורכם, המשקיעים ובעלי המניות"

 Take-Two Interactive היא אחת מחברות המשחקים הגדולות ביותר בשוק כיום ותחתיה פועלות כמה מהמפתחות הגדולות בעולם הגיימינג. הידועות ביותר הן 2K המחזיקה מספר סטודיואים שאחראים בין השאר על סדרת Mafia, Bioshock, Borderlands ו-NBA 2K וכמובן את Rockstar Games, אולי אחת החברות המצליחות והמוערכות ביותר בעולם הגיימינג מאז ומעולם. הם אחראים לסדרת Grand Theft Auto שאולי שמעתם עליה, אומרים שהיא מצוינת...

בהשוואה לאלו Codemasters היא מפתחת מעט יותר צנועה אך בעלת שם בתחום משחקי המירוצים. Codemasters אחראית בין השאר למשחקי Formula 1 וסדרת Dirt שהמשחק החמישי בה ראה אור לפני כמה ימים. אם תשאלו את בר שלנו שעסוק בלהוציא לנו את העיניים עם תמונות מהמשחק על ה-Xbox Series X החדש שלו, המשחק נראה ומרגיש לא רע בכלל.

יהיה מעניין במיוחד לראות איך Codemasters ישתלבו בבית החדש שלהם, האם החברה תמשיך לעבוד על הנישה המוכרת שלה או שתתרום את הידע שלה גם למשחקים אחרים של Take-Two?ככה או ככה זו עוד התרחשות מעניינת שתשפיע על פני הדור הבא.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:51 11.11.2020 | nakiii nakiii

    תקופת המלחמה הקרה מאופיינת בהתחמשות מסיבית של כל הצדדים.
    לקראת מרחץ הדמים שחקני המשנה בוחרים צד בין הצדדים החזקים כדי לא ליפול באמצע.
    ובסוף קוראת ההתנגשות הבלתי נמנעת.
    השאלה היא מה הצרכנים יקבלו מזה. לתחושתי משחקים ב70$ ומעלה

  2. 2

       | פורסם ע"י