הרשמה

פייר פייט: מצב ה-PvP של Destiny 2 בדור הבא ירוץ ב-120FPS

"You look ready to fight today."

במהלך אירוע ההשקה הדיגיטלי של Xbox Series X, המפתחת של Destiny 2 הציגו את המשחק על הקונסולה החדשה.

אפשר כבר לומר: הדור החדש של הקונסולות איתנו! יחד עם הדור החדש גם הגיעו שלל עדכונים עבור משחקים קיימים, ביניהם תוכלו גם למצוא את משחק היריות הענק, Destiny 2. לפני יומיים יצאה ההרחבה החדשה של המשחק שנקראית Beyond Light ויחד איתה הגיעו גם מספר עדכונים שהורידו גם את משקל המשחק. אבל Bungie לא עוצרת שם, כשעדכונים נוספים שיטפלו בכל מה שנוגע לאיך שהמשחק ירוץ על קונסולות הדור הבא נמצאים בדרך. במהלך מסיבת ההשקה הוירטואלית של Microsoft לקונסולות הדור הבא שלה, ה-Xbox Series X|S, קיבלנו גם הצצה לחלק מהקמפיין החדש ולאיך שהמשחק עתיד לרוץ על קונסולות הדור הבא (זאת מבלי להזכיר את ה-Playstation 5 כמובן, למרות שהעדכון יגיע גם אליה).

Bungie הודיעה כי מצב משחק ה-PvP (שנקרא Crucible) עומד לרוץ ב-120 פריימים לשנייה בקונסולות הדור הבא. במהלך מסיבת השחרור של ה-Xbox Series X|S, פיל ספנסר (Phil Spencer, מנהל חטיבת Xbox ב-Microsoft), יחד עם פיט פארסונס (Pete Parsons, מנכ"ל Bungie ובעבר הרחוק איש חטיבת Xbox), שיחקו בקמפיין של ההרחבה החדשה (השניים הציגו מעט מהאזור ההתחלתי של Europa) והכריזו בין היתר על השדרוג הנ"ל עבור המשחק. במילים פשוטות, מצב Crucible ירוץ עם כמות frames גדולה פי 2 מכל מצב אחר אשר נמצא במשחק (4K ב-60 פריימים לשנייה בשאר המשחק).

העדכונים של המשחק עבור הדור הבא יגיעו לדור הקונסולות הבא ב-8 לדצמבר, בנתיים יצאה כבר ההרחבה החדשה של Beyond Light עבוד המשחק. האם אתם משחקים? הספקתם כבר לסיים את הקמפיין של Beyond Light? יש לכם כבר ציטוט מועדף של ואריקס (Variks)? שתפו אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י