הרשמה

השתלם להם: Cyberpunk 2077 הוא ההשקה הגדולה ביותר ל-PC אי פעם

אנשי החשבונות ב-CPR יכולים להיות רגועים

לא צריך לזרוק מטבע לסייברפאנק שלכם

אחרי 8 שנים של ציפיה עצומה ותהליך פיתוח ארוך מאוד, הוא כבר פה בנינו, Cyberpunk 2077 יצא כבר לפני 4 ימים. בזמן שגיא ממשיך לעבוד על הביקורת שלו למשחק ורף הדאגות שלנו אליו עולה עם כל זמן נוסף שאנחנו לא שומעים ממנו, צוות הפיתוח של CD Projeckt Red נהנים מהשקה מוצלחת מאוד (לפחות מבחינה כלכלית) וההשקה המוצלחת ביותר שניראתה אי פעם ב-PC. התואר למשחק עם ההשקה הגדולה ביותר הוחזק רק לכמה ימים על ידי הרחבת Shadowlands עבור WoW שיצאה גם היא לאחרונה כשהיא מכרה כ-3.7 מיליון עותקים ביום ההשקה (זה כולל את ההזמנות המוקדמות), אך המשחק של הסטודיו הפולני הדיח אותה מהר מאוד מראש הרשימה אל המקום השני.

CD Projeckt Red פרסמו בעמוד הטוויטר שלהם את נתוני המכירות וההזמנות המוקדמות של Cyberpunk 2077 שהכניסו לסטודיו כבר לפני שבועיים כ-50 מיליון דולר רק דרך סטים.

עובדה זאת והסכום שבא איתה נשמעים כמעט דימיוניים אך הם לא יפתיעו אתכם כלל בהתחשב בעובדה שלמשחק היו כ-8 מיליון הזמנות מוקדמות.

הסטודיו פירסם גם כיצד ההזמנות המוקדמות התחלקו כאשר 59% מכלל ההזמנות המוקדמות בוצעו במחשב ו-41% הנותרים בוצעו בקונסולות השונות.

עכשיו כשלמדנו קצת על נתוני המכירות הנהדרים, או בעצם, הכי טובים שהיו במחשב אי פעם, צוות רואי החשבון של CD Projeckt Red חושפת שהרווחים שיצר הסטודיו כבר ביום הראשון להשקה כיסו באופן מלא את כלל הוצאות הפיתוח של המשחק מכל שנים. בנוסף לכיסוי מלא של ההוצאות על פירסום ושיווק המשחק מאז הכרזתו ועד סוף שנת 2020. היינו אומרים שעכשיו הצוות שעבר על סייברפאנק יכול לנוח בשקט, אבל כמו שרובכם יודעים, יש למשחק הרבה בעיות טכניות שצריך לתקן לפני שהצוות יוכל לצאת לחופשה.

האם גם אתם חלק מאותם 8 מיליון מזמינים מראש? אם כן, מה דעתכם על המשחק?

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:36 13.12.2020 | nuhah1000 nuhah1000

    הזמנתי מראש את המשחק.
    לצערי עשו עליי פה קומבינה.
    הם יצרו הייפ מטורף כדי שכולם יזמינו.
    עם כמה שאני אוהב את המשחק ומשתדל להתעלם, משחק מפוצץ באגים ומרגיש לא אפוי.
    הייתי מעדיף שזה יחכה אפילו עוד חצי שנה, כרגע המשחק רוב הזמן עושה שטויות ומלא באגים.
    AI טיפש רוב הזמן, CUTSCENCE לא קורים, דמויות קופצות, נשקים נעלמים, טקטורות נעלמות.
    הלוואי שהיו מחכים עם זה...

  2. 2

    21:28 13.12.2020 | WarFox89 WarFox89

    הם לא עשו עליך קומבינה. אתה עשית קומבינה על עצמך - הזמנת משחק מראש רק על סמך ההיפ ? תהנה מהתוצאות.

  3. 3

    11:21 14.12.2020 | DrizziTx DrizziTx

    War אתה כזה לוחמני, תפרגן קצת לבן אדם שהלך והשקיע :)

    nuhah1000 לא עשו קומבינה ולא כלום, משחק שאפתני בטירוף וכמו כל מישחק גדול צריך מלא פאטצ'ים, הכסף שלך לא הולך לפח ולפי כל הסימנים אתה תהנה מאד, תן למישחק להיתקרר חודש ותנסה שוב.
    זה שהזמנת מראש אומר שאתה מה שניקרא "early adopter" ומי שמוכן לקפוץ ראשון על טכנולוגיה חדשה, מקבל יחד עם זה קצת/הרבה זעזועים שבדרך כלל מסתדרים, ועם הניסיון שלנו עם הסטודיו הזה לאורך השנים, הכסף שלך יחזיר ההשקעה :)

  4. 4

    17:20 14.12.2020 | WarFox89 WarFox89

    אני לא לוחמני. אני פשוט אומר דברים הגיוניים שהרבה אנשים לא אוהבים לשמוע.
    לפרגן-על מה? להשקיע כסף על מוצר בלי לעשות עליו תחקיר מעמיק לפני, לבדוק עובדות בשטח ולזרום על רכבת ההייפ ואז לבכות שעשו עליך "קומבינה"? זאת צרכנות טיפשית סליחה על הביטוי.
    דעתי על CDPR השתנתה מקצה לקצה אחרי ההשקה של CP2077.
    לפני? הגישה שלי אליהם הייתה - "בסדר ..." מגיע להם קרדיט על סדרת המכשף. אבל זה לא אומר שיש להם "צ'ק פתוח" על זה לכל החיים.
    עכשיו ? - גועל נפש. זה בדיוק מה שאני מרגיש כלפי CDPR ו-CP2077.
    אני לא זורק סתם דברים לאוויר. בוא נדבר רגע על העובדות לגבי ההשקה של CP2077 ו-CDPR בפרט. רוב האנשים כל כך זרמו עם ההייפ שהם חיכו לבואו של המשיח עם המשחק הזה [לא פחות ולא יותר] ומה קיבלנו בסופו של דבר ?

    * פרסומות כוזבת ומטעות שלא משקפות את איכות או טיב המוצר - אפילו לא קרוב לזה.
    * ביצועים לא מקובלים בקונסולות מהדור האחרון - המשחק יצא פאקינג לאקס בוקס וואן ו-PS4 אבל רץ עליהם בפריימים של 16 בשנייה עם מיליון בעיות ביצועים. אפילו מחשבים עם חומרת קצה עליון חווים אינספור בעיות ביצועים וקריסות.
    * השקה מבולגנת ומפוצצת בבאגים.
    * אינספור דחיות לשחרור המשחק ואי מקצועיות [עכשיו ברורה גם הסיבה ד"א].
    * הסתרת ביקורות של גרסת הקונסולות של המשחק בגלל מצבם העגום.
    * מניפולציות של ביקורות עם קטעי B-roll כדי למכור יותר עותקים מהיום הראשון ולהסתיר את כל הבעיות של המשחק האמיתי.
    * הרבה מכניקת AI במשחק שבורות ו\או לא קיימות בכלל, בעיות טכניות, תכונות מכניות משעממות / לא עובדות / או קיצורי דרך.
    * העלילה משעממת עם דמויות משעממות וסיפור משעמם.
    * תקשורת גרועה בין המפתחים לקהילה ואינספור שקרים והטעיית עובדות.

    אני יכול להמשיך את הרשימה הזאת עוד ועוד אבל הבנו את הנקודה.
    עכשיו בואו וספרו לי על זה ש ל- CDPR יש "גישה ידידותית ללקוחות" ורצון טוב למעריצים שלהם.

    והנה הגענו לדובדבן שבקצפת - הפרדוקס הכי מעניין והאירונייה הכי מוחלטתת והזויה במשחק הזה;
    המשחק מבוסס על עקרונות הקפיטליזם וה-אוברדרייב. במילים אחרות, אם אתה יכול לעשות כסף, אתה צריך לעשות כסף ואז לעשות עוד יותר כסף ואז לעשות מקסימום כסף שאתה יכול ולא משנה אם זה בעזרת גניבה, סמים או מין לא משנה - "שלם לי, אני אעשה בשבילך משהו ואז בעזרת הכסף שהרווחתי אני אוודא שאני יכול לקנות את מה שצריך כדי שיהיה לי יתרון בכדי שאני יוכל לעשות עוד יותר כסף גם אם כולם מסביב נדפקים - העיקר שאני לא נדפק." מה שאירוני בכל זה, זה שהמשחק הזה שפותח ע"י CDPR שהם עשו כל דבר אפשרי שרק אפשר בעולם התאגידי והפרסומי בכדי למכור כמה שיותר עותקים של המשחק שלהם. הם הוציאו מיליוני דולרים על שיווק ופרסום. הם נתנו גישה למשחק לכמות אנשים מאוד ספציפית ומאוד מצומצמת בכדי למקם את המשחק במקום כזה שהוא ימכור אינסוף עותקים עם הייפ יותר גבוה מהר האוורסט, ואז הם שחררו את המשחק והעלימו צילומים מקוריים של השחקנים ונתנו למבקרים להשתמש רק בחומרי וידאו מאוד ספציפיים וערוכים מראש ש-CDPR הסכימו לתת להם להשתמש בהם בשביל הביקורת בכדי למכור יותר. הם בעצם עצמם עשו את מה שהמשחק שלהם מנסה ומתיימר להיות בכדי למכור עוד ועוד ועוד - וזאת האירונייה של המשחק הזה ו-CDPR. יש כאן מפתחת ומפיצה שמוכנה לעשות הכל [!!!] להשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה בין אם הם לגיטימיים או לא, בכדי למכור יותר - כמה שיותר, והמשחק עצמו בעצם מדבר על אדם שמוכן לעשות את כל מה שנדרש [לא משנה מה האמצעיים] בכדי לעשות כמה שיותר כסף ועל הדרך לדפוק כמה שיותר אנשים בדרך.

  5. 5

    18:28 14.12.2020 | DrizziTx DrizziTx

    על העלילה שפירטת דילגתי כי אני רוצה לחוות אותה בעצמי אם וכשיגיע הזמן.
    לגבי השאר ברמה הפירסומית, לא ניתקלתי בשום פירסום כזה, מאידך אני לא בהכרח מכיר מהזווית הזאת כי פירסומות לא מצליחות למשוך אותי, אני מחכה למוצר תכלס.
    לגבי המשיח בדמות המישחק, זו כבר בעיה של אנשים וציפיות, מרימים לגבהים מטורפים ללא הבנה בסיסית וללא בדיקה עצמית מה הגיוני ומה לא, זה לא אשמת cd project.
    לגבי השיחרור לקונסולות הבסיס, אני חלוטין מסכים, טעות לשחרר אליהן ככה, אבל לא בטוח שזה נעשה מבצע כסף גרידא, הרי רק ההכנסות מהמחשב כיסו כפול שתיים את ההוצאות (בחישוב גס).
    לגבי העולם (את זה כן הבנתי בין השורות), העולם של סייברפאנק הוא עולם לא נחמד, נקודה, מעולם לא היה, זה עולם שכל אחד דואג לעצמו! ושוב, חוות דעת סופית ייקח זמן עד שאוכל לתת.
    לגבי עלילה, אפשר לפתוח דיון שלם בעניין, כולל איך העלילות בכללי היום, איך הן אחרי שחווית כמה עשרות משחקים וסרטים (אפקט ההפתעה והחדשנות נעלם) אבל לבסוף זה טעם אישי שאין מה להיתווכח עליו (ראה את TLOUII וכמות הביקורות עליו משני צידי המיתרס)

    אז אני לחלוטין מבין שככה אתה מרגיש ומקבל דעתך לחלוטין, אבל זה עדיין לא מונע ממך לדבר לאנשים אחרים קצת יותר נחמד ולא בסיגנון "צרכנות טיפשית", דיבור שלילי לא מעורר שיח חיובי, כבר כמה אנשים הגיבו לך על זה ולא בצורה טובה.
    אם nuhah1000 מאוכזב הוא יכול להחזיר המשחק, אנשים מקבלים החזרים לאור הבעיות של המישחק, מאידך מהניסיון שלי עם cd-project לאורך שנים ושלושה משחקים, המישחק בסוף יהיה מעולה.

  6. 6

    19:45 14.12.2020 | WarFox89 WarFox89

    אני אומר את האמת ואת העובדות - חלקן בכלל לא נעימות אבל זה טבען של עובדות - הן לא קשורות לרגשות. שום דבר ממה שאני אומר כאן הוא לא אישי ולא נועד חז וחלילה לפגוע באף אחד בצורה אישית או להעליב ואני כבר מזמן לא בגיל של להגיד את מה שאנשים רוצים לשמוע או מצפים שתגיד להם בכדי שהם ירגישו טוב יותר עם עצמם. זה בסדר גמור לא לאהוב אותי או את סגנון השיח "הלוחמני" שלי - אני יכול לחיות עם זה :)

  7. 7

    14:04 15.12.2020 | DrizziTx DrizziTx

    כנראה ה-war בשם שלך זה לא סתם, כרצונך ;)

  8. 8

    15:16 15.12.2020 | nakiii nakiii

    וואלה אני אוהב את התגובות של fox כי שנינו לא ילדים...
    אני חיכיתי חודשים לפני batman arkham knight. שידרגתי כרטיס מסך.. קניתי בקנייה מוקדמת! ו...
    הסוף כולם יודעים.
    מאז אני ממתין כמה חודשים עד שהמשחק אפוי.. (אלא אם זה cod כי זה אותו משחק בדיוק כל שנה, ואף פעם אין לי לחץ עליו בכל מקרה)
    מה שכן הפליא בסיפור הזה זה שלא ציפינו מהם כזה ביזיון אחרי המכשף

  9. 9

    08:47 17.12.2020 | DrizziTx DrizziTx

    מסכים לגמרי nuhah1000,
    ככל שהתמונה מתבהרת ככה זה ברור שנעשו כאן כשלים בכל הרמות, אפילו של MS וגם של SONY שאישרו את המשחקים עם פטור מיוחד ששמור לחברות מסויימות, מאידך CD Proj לקחו אחריות על עצמם ואמרו שאין קשר לאף אחד אחר והם פיספסו בענק.

    מבחינת הזה שנפלת על מישחק גרוע פעם שניה, מסכים איתך שזה מבאס, מסכים שלא צריך לקרות מטעם החברה שהוציאה המכשף וחושב שאתה כבר יודע התשובה - תמיד לחכות לביקורות, תחכה 2-3 ימים אחרי יציאה של מישחק, תראה לאן נושבת הרוח ותיקנה, או לא, בהתאם.

    דרך אגב ביקשת החזר? אתה יכול לקבל כסף חזרה

  10. 10

    13:52 17.12.2020 | WarFox89 WarFox89

    אני לא חושב שהוא יכול לקבל את הכסף חזרה כמו רוב הקונים שמאוכזבים מהמשחק. גם כאן הם עשו מהלך מבריק בכדי "לדפוק" כמו שיותר אנשים. ה-Prologue של המשחק לוקח בערך - 4 עד 6 שעות להשלים. עד שתסיים אותו ותבין מי נגד מי ועד כמה שהמשחק הזה פגום ושבור בכל הרמות, הזמן שאתה זכאי לקבל עליו החזר כספי [3 שעות לכל היותר במקרה של Steam] כבר מזמן יחלוף ואז גם את הזיכוי וביטול עיסקה אתה לא יכול לעשות.

    אז הנה, זה לא שועל כזה שלילי ופסימי - זה מה שקורה בתכלס :)

  11. 11

    15:48 17.12.2020 | WarFox89 WarFox89

    ועוד בעניין החזרים וזיכויים, CDPR בחרו להוסיף חטא על פשע, אני רק אשאיר את זה פה, שווה קריאה;
    https://www.ign.com/articles/cyberpunk-2077-refunds-ps4-cd-projekt-red?sf134388671=1

  12. 12

    17:50 17.12.2020 | DrizziTx DrizziTx

    עדיין מקווה שאיכשהו הסיפור יסתדר לטובה אבל בינתיים war אתה לחלוטין צודק, cd project די איבדו כל אמון שהיה בהם עד היום (והיה בהם הרבה), כל כך חבל אבל בהחלט מחזק את הנקודה של "לא להזמין מראש".

  13. 13

    14:29 20.12.2020 | WarFox89 WarFox89

    "CD Projekt עשויה להתמודד עם תביעות ייצוגיות בגין סייברפאנק 2077"

    https://www.pcgamer.com/cd-projekt-may-face-class-action-lawsuits-over-cyberpunk-2077/?utm_source=twitter.com

  14. 14

       | פורסם ע"י