הרשמה

גירסאת האספנים של Dying Light 2 הודלפה

האם זה הרמז הראשון לקראת ההשקה המתקרבת?

הכל מוכן, עכשיו רק צריך לחכות לתאריך השקה

כמו הרבה מאוד גיימרים, אנחנו כאן בצוות מאוד אוהבים לחגוג ולציין את המשחקים האהובים עלינו עם גירסאות אספנים. באופן אישי, רק לפני 3 חודשים יצא לי לפתוח את מהדורת האספנים הראשונה שלי שחגגה את ההשקה המתקרבת של WoW: Shadowlands וגם רק אז הבנתי באמת את כל העניין והכיף שיש סביב מהדורות אספנים. אנחנו כבר יודעים שבמהלך שנת 2021 אנחנו הולכים לקבל כמה מהדורות אספנים נהדרות כמו זאת של Far Cry 6 שכוללת בה פסל של להביור או את מהדורת השלג המיוחדת של Nier Replicant VER.1.22474487139 עבור ה-PS4. אבל עכשיו ניראה כי יש עוד משחק שהולך לקבל השנה מהדורת אספנים מעניינת לא פחות.

הרבה פעמים הדלפות הן חלק גדול מהדרך שבה אנחנו מקבלים חדשות מוקדם. לעיתים ההדלפות אפילו מכריחות את מפתחות המשחקים לצאת בהכרזה מוקדמת (היי Far Cry 6) של הפרוייקטים הסודיים שלהם. בעוד שאנחנו ממשיכים לחכות לכל פרט מידע חדש על Dying Light 2 שיגיע "בקרוב" ואולי אפילו לתאריך השקה חדש עבור המשחק, גירסאת האספנים שלו הצליחה למצוא את דרכה לרשת. גירסאת האספנים של Dying Light 2 פורסמה בטעות על ידי חנות משחקים צ'כית ומיד כשהתגלתה הטעות התמונה ירדה מאתר החנות, אבל כמו כל דבר באינטרנט התמונה כבר מסתובבת באופן חופשי.

על פי התמונה שהודלפה, מהדורת האספנים של Dying Light 2 כוללת קופסאת משחק מתכתית (Steelbook), ספר עם אומנות מהמשחק, פנס, מדבקות, מפה, פסל של גיבור הסיפור וכמובן, עותק של המשחק. על פי התמונה ניראה שמהדורת האספנים זמינה עבור קונסולות הדור הקודם והמחשב אך סביר להניח שהיא תיהיה זמינה גם לקונסולות הדור הנוכחי. החדשות על מהדרות האספנים הן מעט משמחות מפני שזה יכול להצביע על העבודה שהמשחק ממשיך להתקדם לכל אורך שלבי הפיתוח שלו והוא כבר יחסית קרוב להשקה. אך כמו כל דבר, צריך לקחת את זה בעירבון מוגבל, לפחות עד שנקבל הכרזה רישמית מצד הסטודיו.

מה דעתכם על מהדורת האספנים? האם תרכשו אותה בבוא העת? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:08 25.01.2021 | DrizziTx DrizziTx

    רועי, מה היה שווה בגירסת האספנים של וואו?

    Dying light הראשון היה הפתעה מדהימה ומאוד מומלץ, בייחוד למי שמחפש משחק לשחק עם עד 4 שחקנים יחד! ועוד את כל העלילה!
    אם יצליחו ב-2 לעשות משהו שיהיה אפיו קרוב באיכות, יהיה מדהים, אספנים או לא אספנים.

  2. 2

    17:24 26.01.2021 | רועי באלוה - עורך תוכן רועי באלוה - עורך תוכן

    בתכלס אני ממש לא שחקן וואו אז עבורי לא היה משהו שעפתי עליו והתלהבתי ממנו בטירוף בגירסאת האספנים הזאת אבל אני יכול להגיד שהספר עם האומנות מתוך המשחק היה יפה ומאוד וזה היה ניכר גם בסט סיכות שניתן ובפרטים שהושקעו בכל אחת מהסיכות, אני עכשיו מחכה למארז אספנים של Far Cry 6 :)

  3. 3

       | פורסם ע"י