הרשמה

"לא ראיתי את זה מגיע" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש פברואר

חודש פברואר בא עלינו לטובה ושמואל עוזר לכם לבחור את המשחקים שיהיה כדאי לכם לשחק החודש!

מריו חוזר ומביא איתו חברים, ג'וקר וגנבי הפנטום מביאים לנו הרפתקה קצת שונה ולקינוח, קצת סיוטים קטנים - בואו לקרוא על המשחקים השווים של פברואר!

אוקיי, זוכרים את האופטימיות שלי בנוגע ל-2021? אז ינואר דאג להראות לי ששאריות מ-2020 עדיין הולכות איתנו לכל מקום עם כמה אירועים היסטורים הרי גורל ברחבי העולם וכמובן הסגר השלישי והסופר ארוך שנחת עלינו לרעה. בעוד שהסגר הזה עומד להסתיים בקרוב (אני מקווה), זה נחמד לדעת שאנחנו יכולים לסמוך על פברואר שייתן לנו משחקים טובים וגדולים שנוכל לשחק בזמן שאנחנו משתגעים בבית. אז, אחרי שינואר התגלה כחודש מצוין לגיימינג עם Scott Pilgrim, Hitman 3 ו-The Medium, האם פברואר יהיה טוב באותה המידה? בואו נעבור על משחקיי חודש פברואר ונגלה!

Destruction AllStars - PS5

איזה כיף זה לפתוח את הרשימה עם משחק גדול וחשוב מכך - חינמי (סוג של)! Destruction AllStars היה אחד המשחקים הראשונים ל-PS5 שהכרנו במסגרת אירועי ה-State of Play של סוני והוא הבטיח לנו שני דברים: מכוניות ופיצוצים. משחק הקרבות/מכוניות החדש של Lucid Games היה אמור להיות משחק השקה לקונסולה אבל הוא נדחה כדי לתת לנו את המוצר הטוב ביותר שהם יוכלו למסור. וכבונוס נוסף, מנויי ה-PS Plus יוכלו לקבל את המשחק במסגרת משחקי חודש פברואר החינמיים לקונסולה! היה שווה לחכות, לא?

המשחק צפוי לצאת ב-2 בפברואר.

Ys IX: Monstrum Nox - PS4

אני וסדרת Ys הולכים ביחד כבר שנים ויש לסדרת משחקי האקשן/תפקידים הזו מקום מאוד חם בלב שלי. אחרי שהמשחק השמיני הימם הרבה אנשים עם העיצוב האמנותי המרשים והמשחקיות הנהדרת, מגיע אלינו המשחק התשיעי בסדרה האייקונית ומספר סיפור חדש לחלוטין. המשחק (שכבר יצא ב-2019 ביפן), ימשיך לתת לנו את המשחקיות הקצבית והנהדרת של Ys VIII: Lacrimosa of Dana ויאפשר לנו לשלוט בשלוש דמויות שונות בזמן הקרב עם האפשרות להחליף ביניהן כל פעם מחדש. משחקי Ys לרוב עוברים מתחת לראדר של הרבה אנשים, אז אני מקווה שהמשחק הזה ינצל את ההצלחה של Ys VIII כדי להגיע אל יותר אנשים ולזכות בהצלחה רבה יותר במערב.

המשחק צפוי לצאת ב-2 בפברואר.

Werewolf: The Apocalypse – Earthblood - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

למי מכם שלא שמע על המשחק, תתכוננו למנה גדושה של אנשי זאב ותיאוריות קונספירציה: Werewolf: The Apocalypse – Earthblood עוקב אחרי הסיפור של קאהאל (Cahal), איש זאב שגורש מהשבט שלו אחרי שהוא הרג בטעות חבר שבט אחר. קאהאל הוא גם אקו-טרוריסט שנלחם בתאגיד Pentex שמזהם את הסביבה שבה הוא חי. כל זה קורה בעולם בו אנשי זאב וערפדים נלחמים כדי להשיג שליטה מוחלטת על הלילה - אני מקווה שאתם מקשיבים, כי יהיה מבחן על זה בסוף. המשחק יאפשר לנו להילחם באויבים שלנו כבני אדם או להשתנות לזאבים ואנשי זאב כדי להילחם (אני חושב שהבחירה ברורה, לא?). הסיבה שאני שם את המשחק הזה כאן ברשימה היא כי לטעמי מדובר משחק שיהיה הצלחה מסחררת או כישלון מפואר. יהיה מעניין לראות לאיזה כיוון הוא יילך.

המשחק צפוי לצאת ב-4 בפברואר.

Little Nightmares 2 - PS4, Xbox One, PC, NIntendo Switch

Little Nightmares היה אחד ממשחקי האימה הכי מעניינים ומרעננים של 2017 ואחרי ההצלחה המסחררת שלו, הפיתוח של המשחק השני היה רק עניין של זמן. Little Nightmares 2 הוא משחק המשך ישיר וימשיך את ההרפתקאות של Six, הדמות הראשית מהמשחק הראשון, כשתצטרף אליה דמות חדשה, Mono. האם זה אומר שהמשחק הזה יהיה פחות מלחיץ מהמשחק הראשון? האם זה אומר שהדמויות ההזויות, הגרוטסקיות והמפחידות לא יחזרו? ממש - ממש - לא. מי ידע שמשחק מחבואים יכול להיות עד כדי כך מלחיץ? אגב, אם אתם תוהים למה ה-PS5 וה-Xbox Series X|S לא ברשימת הקונסולות, זה כי הן תקבלנה גרסה מיוחדת משלהן בהמשך השנה (זה לא אומר שלא יהיה שווה לשחק במשחק הזה כבר החודש, כן?).

המשחק צפוי לצאת ב-11 בפברואר.

Super Mario 3D World + Bowser's Fury - Nintendo Switch

מבחינת משחקי מריו בעולם תלת מימדי מלא בסגנון של Collect-a-thon שכזה, Super Mario Odyssey הוא הקרם דה לה קרם. מבחינת משחקים מריו בעולם תלת מימדי בסגנון של משחקי פלטפורמה עם עולמות שונים ושלבים שונים בכל עולם, אז Super Mario Galaxy 2 הוא המשחק הטוב ביותר, אבל Super Mario 3D World נמצא צמוד אליו במקום השני. Super Mario 3D World נחשב ובצדק, לאחד ממשחקי הפלטפורמה הטובים ביותר של נינטנדו: המשחקיות שלו זורמת וקצבית, היכולות השונות שמריו יכול להשיג נהדרות (התוספת של תלבושת החתול הייתה מצוינת) והגרפיקה הייתה צבעונית וכיפית. לכולנו היה ברור שזאת הייתה שאלה של זמן עד שנינטנדו יחליטו להעביר גם את המשחק הזה ל-Switch, אבל לא יכלנו לצפות לתוספת של Bowser's Fury שנותנת לנו הרפתקה חדשה לחלוטין עם מריו ובאוזר ג'וניור. שלבים חדשים, בוסים חדשים ומריו סופר סאייה חתול. הולך להיות מעניין הפורט הזה.

המשחק צפוי לצאת ב-12 בפברואר.

Persona 5 Strikers - PS4, PC, Nintendo Switch

לפני כמה חודשים שחררתי את הביקורת שלי ל-Hyrule Warriors: Age of Calamity ודיברתי שם בין היתר על החיבה שלי למשחקי Mosuo. אין מה לעשות - אני פשוט אוהב להגיע לזירה מלאה ב-30-40 אויבים להתחיל להכות בהם עם קומבואים מטורפים תוך כדי שאני משחרר מבצרים וטירות מהשליטה שלהם. אני עוד יותר מתחבר לז'אנר כשמדובר במותגים שאני אוהב כמו Legend of Zelda, Fire Emblem ועכשיו Persona 5. המשחק שכבר יצא ביפן סוף סוף מגיע למערב עם תמיכה מלאה באנגלית, וכל המשחקיות המשוגעת והמהממת שמגיעה בזכות השילוב הזה של ז'אנר ה-Mosuo המלא באקשן ללא מעצורים יחד עם הסטייל והיחודיות של Persona 5. המשחקיות של Persona 5 Strikers הולכת לנצל אלמנטים מהמקור עליו היא מתבססת ותאפשר לשחקנים לגלות את החוזקות והחולשות של היריבים שלהם בעזרת העין השלישית או להפתיע את האויבים שלהם במקרה והם לא זיהו אותם. אני לא יכול לחכות ליציאה של המשחק הזה.

המשחק צפוי לצאת ב-23 בפברואר.

Bravely Default 2 - Nintendo Switch

שמרתי את הטוב לסוף: Bravely Default 2, אחד המשחקים עם השם הכי בעייתי באופן מפתיע שהכרתי מגיע אלינו בסוף החודש וממשחק בדמו שיצא יותר מוקדם השנה יש מסקנה אחת ברורה שאפשר להסיק: הולך להיות קסום. Bravely Default 2 הוא המשחק השלישי בסדרת Bravely Default (אמרתי לכם שזה בעייתי, לא?), ובעוד שהוא ינצל חלק מהסיפורים ובניית העולם של המשחק הראשון בסדרה, הוא הולך לספר סיפור חדש עם ממלכות חדשות ודמויות חדשות שנוכל לשחק איתן. מערכת ה-Brave Point חוזרת אלינו במשחק הזה עם היכולת לשמור נקודות אומץ ככל שנעביר יותר תורות מבלי לתקוף את היריב, נקודות שנוכל להשתמש בהן כדי לבצע מתקפות חזקות יותר או לתקוף כמה פעמים את היריבים שלנו בתור אחד. המוזיקה נשמעת נהדר, העיצוב האמנותי נראה מהמם ויחד עם ההערות של המפיק הראשי של המשחק וההתנצלות שלו על האיכות של Bravely Second (המשחק השני בסדרה - אמרתי לכם, מבלבל), אני באמת מתרגש לקראת היציאה של המשחק הזה ולא יכול לחכות ולראות את התוצר הסופי.

המשחק צפוי לצאת ב-26 בפברואר.

לא הספיק לכם? הנה עוד כמה משחקים שכדאי לכם לשים עליהם עין:

  • Ghosts 'n Goblins: Resurrection יחזיר את משחק ה-NES הברוטלי לחיינו ב-25 בפברואר.
  • Thomas Was Alone מגיע לקונסולת ה-Switch ב-19 בפברואר.
  • משחקי Nioh מקבלים גרסת PS5 חדשה ב-5 בפברואר.
  • Wrath: Aeon of Ruin משחק מרכזי חדש שפותח עם המנוע של Quake (הראשון מזה 20 שנה!) יגיע אלינו ב-25 בפברואר.
  • ולחובבי ז'אנר המסתורין, משחקי The Silver Case, המשחק הראשון של Suda 51 ו-Grasshopper Manufacture מגיעים לקונסולת ה-Switch ב-18 בפברואר.

זהו, זאת הרשימה שלי למשחקי פברואר (וואו היו הרבה משחקים ל-Switch החודש...). פספסתי משהו? שכחתי משהו? מוזמנים לשמור את זה לעצמכם כי יש לי יום הולדת החודש ואלה המשחקים שאני בחרתי להכניס לכאן. אם יש לכם תלונות בעניין, אתם מוזמנים להשמיע אותן ברשתות החברתיות שלנו או ביוטיוב, אני אשמח לקרוא אותן. נתראה בכתבת משחקי חודש מרץ - תמשיכו לשמור על עצמכם ולכו להתחסן אם אתם יכולים - זה חשוב!

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:18 04.02.2021 | elad9219 elad9219

    ''בזמן שאנחנו משתגעים בבית''? גיימר אמיתי לא יכול להשתגע בבית.
    סתם, צוחק. אבל באמת, אישית אין לי דבר כזה שמשעמם בבית, פשוט זה לא אפשרי. יש לי כ''כ הרבה מה לשחק, מה לצפות וכו' שאני מבואס שאין 40 שעות ביממה, אני רציני. לא מבין איך אנשים משתעממים בבית.
    סתם הייתי חייב להוציא את זה.

    בקשר למשחקים החודש, חודש לא משהו לדעתי. בטח ל-PC.
    אבל מזמן אני כמעט לא משחק במשחקים חדשים לגמרי, אלא מחכה שייצאו עדכונים, DLC וכאלה. אז לא נורא בכלל.

  2. 2

       | פורסם ע"י