הרשמה

"תקופת בחירות #4" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש מרץ

בואו לקרוא על המשחקים החמים של החודש הקרוב!

משחק הבאטל רויאל הפופולרי מגיע לנינטנדו, Monster Hunter חוזר לחיינו עם זינוק בעלייה ותתכוננו לקחת חבר או חברה להרפתקה מטורפת

אני באמת לא מאמין שזאת הפעם הרביעית שאני נותן את הכותרת הזו לכתבת משחקי החודש תוך פחות משנתיים. הפוליטיקאים שלנו באמת צריכים לסדר את השיט שלהם בדחיפות. אם אתם רוצים לראות את שאר הכתבות שלי מהבחירות הקודמות אז מוזמנים לקרוא אותן כאן:

"תקופת בחירות" - מבט על המשחקים החמים של חודש אפריל 2019

"תקופת בחירות #2" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש ספטמבר 2019

"תקופת בחירות #3" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש מרץ 2020 

אבל בואו נתקדם למשחקי החודש הקרוב ולבחירות שאתם תצטרכו לעשות החודש בגיימינג. בעוד שלא מדובר בחודש מטורף כמו חודש פברואר בכל הנוגע למשחקים גדולים ולא מתקרב בכלל לרמה של חודש מרץ 2020, שחקנים יוכלו למצוא ברשימה משחק אקשן אפיים עם מפלצות אדירות, משחק Co-op פסיכי ומשחק הרפתקה חמוד, אז אני מקווה שיהיה חודש טוב בכל זאת. בואו נבדוק אילו משחקים שווים תוכלו לשחק החודש!

Apex Legends - Nintendo Switch

זאת הייתה המתנה ארוכה באופן מפתיע אבל הנה הוא פה: משחק הבאטל רויאל הפופולרי של EA ו-Respawn מגיע לקונסולת ה-Nintendo Switch. על עבודת הפורט עמלו האנשים בצוות המדהים של Panic Studios שכבר הוכיחו שבכל הנוגע להפיכת הבלתי אפשרי לאפשרי - הם האנשים שיכולים לעשות את זה. לכבוד ההשקה שחקני Switch יקבלו 30 שלבים בחינם ב-Season Pass של עונה 8 ודאבל XP בשבועיים הראשונים אחרי ההשקה.

המשחק צפוי לצאת ב-9 במרץ.

Crash Bandicoot 4: It's About Time - PS5, Xbox Series X|S, Nintendo Switch

גרסת הדור הבא של Crash Bandicoot 4 מגיעה אלינו החודש, בנוסף לגרסת ה-Nintendo Switch. גרסת הדור הבא תשפר את הביצועים של המשחק בצורה משמעותית, עם תמיכה בביצועים של 60 פריימים לשנייה, רזולוציית 4K ובמקרה של ה-PS5 תמיכה ביכולות המיוחדות של שלט ה-Dualsense כמו Adaptive Triggers ו-Haptic Feedback. גרסת ה-Nintendo Switch תהייה פחות טובה בהרבה, כשהמשחק ירוץ ברזולוציה של 720p במצב נייד ו-1080p במצב נייח, בביצועים של 30 פריימים לשנייה. אבל היי - זה קראש נייד, זה כבר מעולה, לא?

המשחק צפוי לצאת ב-12 במרץ.

Balan Wonderworld - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, Nintendo Switch, PC

ברוכים הבאים ל-Wild card של החודש: משחק האקשן/פלטפורמה החדש של Square Enix נראה כמו שילוב בין מחזמר מרהיב לבין משחק וידאו, כשהוא משדר הרבה מאוד וייבים של משחקי Nights, שזה רק הגיוני כי הבמאים של המשחק הזה, יוג'י נאקה ונאוטו אושימה, הם שניים מהיוצרים של משחקי Nights into Dreams. זהו המשחק הראשון של חברת Balan Company, סטודיו קטן תחת Square Enix, וזה נראה שהם הלכו סופר חזק על המוטיב של תחפושות ותלבושות שונות שיעזרו לכם כשחקנים לעבור את השלבים השונים במשחק.

אני רק רוצה לציין כי בעוד שקיימת גרסת Switch למשחק, מהדמו היה בהחלט נראה שמדובר בגרסה מאוד רעה לעומת האחרות. עצה שלי - שחקו את המשחק על קונסולות חזקות יותר או ה-PC כדי לחוות את המשחק במלוא הדרו (אלא אם אתם אופטימים וחושבים שהם יספיקו לתקן את הגרסה הזו עד ההשקה).

המשחק צפוי לצאת ב-26 במרץ.

It Takes Two - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

אחרי ההצלחה של A Way Out, הרבה אנשים רצו לראות את המשחק הבא של Hazelight Studios ולמזלם, הם לא יצטרכו לחכות עוד הרבה זמן. It Takes Two הוא משחק הרפתקה/פלטפורמה שישים אותנו בנעליהם של קודי ומיי, זוג שצריך לעבוד ביחד כדי לחזור הביתה אחרי אירוע שהפך את שניהם לבובות. כיאה למשחק של Hazelight Studios, המשחק הוא משחק Co-op בלבד, כשתוכלו לשחק אותו עם עוד חבר או חברה באופן מקומי או באונליין. אנשים מצפים למשחק הזה ואני מקווה בשבילם שיהיה מדובר במשחק מצוין.

המשחק צפוי לצאת ב-26 במרץ.

Monster Hunter Rise - Nintendo Switch

השארתי את הטוב ביותר לסוף: קונסולת ה-Switch סוף סוף מקבלת את משחק ה-Monster Hunter שהיא ראויה לו ומהטריילרים והדמו שיצא מוקדם יותר השנה, המשחק נראה מדהים. בבסיסו המשחק לא שונה משום משחק אחר בסדרה: אתם משחקים צייד שצריך לצוד מפלצות ענקיות, אבל Rise משלב בין העולם של משחקי ה-Monster Hunter הישנים יותר עם מבנה קווסטים יותר מהיר ופשוט יחד עם שיפורי איכות חיים שמגיעים היישר מ-Monster Hunter World, כמו מפה שלמה במקום אזורים מחוברים למשל. המשחק החדש גם מציג לנו את ה-Wirebug ואת ה-Palamute שיאפשרו לנו לטפס על קירות וצוקים (מכאן גם הגיע השם של המשחק). יהיה מעניין לראות האם המשחק יצליח כי הוא באמת נראה ממש טוב.

המשחק צפוי לצאת ב-26 במרץ.

עוד משחקים שכדאי לכם לשים לב אליהם החודש:

  • המשחק Harvest Moon: One World מגיע ל-Nintendo Switch וה-PS4 ב-2 במרץ בארה"ב וב-5 במרץ באירופה. ואם כבר הזכרתי את Harvest Moon...
  • המשחק Story of Seasons: Pioneers of Olive Town, שבעבר היה נקרא Harvest Moon, מגיע לקונסולת ה-Nintendo Switch ב-23 במרץ.
  • Yakuza: Like a Dragon מגיע ל-PS5 ב-2 במרץ.
  • גרסת ה-Switch של Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning מגיעה החודש, ב-16 במרץ.
  • גרסת הדור הבא של Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2 תגיע ב-26 במרץ ל-PS5 וה-Xbox Series X|S.

זהו, אלו המשחקים הגדולים של מרץ. נכון, אין דברים מפוצצים לשחק החודש, אבל לאלו שיתלוננו לגבי החודש הקרוב אני אגיד: בדרך כלל שקט לפני הסערה...

מה אתם חושבים על משחקי חודש מרץ? פספסתי משחק שאתם רוצים שאנשים ישמעו עליו? שתפו אותי ואת הקוראים בתגובות וצאו להצביע... אני מניח - קצת נמאס לי לבקש את זה מאנשים אז אני מקווה שהפעם מישהו שם בכנסת יזכור מה העבודה שלו, יפסיקו לטרטר אותנו ולשלוח אותנו לקלפי כל כמה זמן ויתנו לנו לשחק בשקט.

נתראה בחודש הבא!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:52 01.03.2021 | TheRealUbergamer TheRealUbergamer

    סדרת Kingdom Hearts סופסוף מגיעה למחשב אחרי שנים של תקוות לכך ב 30.3
    אני חושב שזה גם משהו שכדאי להוסיף לרשימה הזאת. :)

  2. 2

       | פורסם ע"י