הרשמה

חברת 343 Industries חושפת מידע חדש אודות Halo Infinite

מידע חדש אודות Halo Infinite מראה כי אולי הוא עלה סוף סוף על דרך המלך

האם Halo Infinite רואה סוף סוף את האור בקצה המנהרה?

Halo Infinite, אשר היה אמור לצאת לצד השקת קונסולות ה-Xbox Series X|S בסוף השנה שעברה, חווה עד כה לא מעט מורדות. הראשונה הייתה בחודש אוגוסט האחרון, כשהאולפן הודיע על דחייתו של המשחק לשנת 2021. בהודעה התחייב האולפן לשפר את חווית המשחק על מנת שיעמוד ברף הציפיות שלהם. בהמשך גם הופצו שמועות על כך שגרסאות הדור היוצא (Xbox One) מבוטלות (שמועות אותן מיהר האולפן לשלול), והמכה הנוספת (והאחרונה בינתיים) שהגיעה לפני כשלושה חודשים כאשר הוזז חלון היציאה של המשחק שוב, הפעם אל סתיו 2021.

אך לאחרונה, נראה שהמצב של המשחק מתחיל להשתפר: לפני כשבועיים קיבלנו לראשונה תמונות מרהיבות של המשחק ב-4K מגרסת ה-PC של המשחק, וכעת בפאנל שאלות ותשובות של 343 Industries ביוטיוב אנחנו מקבלים מידע חדש על המשחק וסביבתו - Zeta Halo.

עוד ב-Vgames:

אחד מהאלמנטים במשחק הוא מערכת ה-יום/לילה אשר בין היתר תשפיע על הסביבה, "בזמנים החשוכים יותר, אתם תראו יותר דברים בסגנון של פטרולים של פאנטומים עם זרקורים נעים במרחב... ובין היתר גם תתקלו ביותר מצבים בהם Grunts ישנים בזמן עבודה", מציין ג'ון מולקי (John Mulkey), מעצב העולם הראשי של המשחק. ג'ון ממשיך ומפרט על המאמץ שלהם לגרום למשחק להראות מרשים יותר בסביבות חשוכות, בין אם מדובר ב-Shield Jackals או אובייקטים בעלי תאורה נוספים.

מלבד הדברים הללו, בסרטון שאורכו כ-45 דקות עולה כי:

  • המשחק יכלול מערכת מזג אוויר דינאמית הכוללת בתוכה מערכת רוח וערפל. סופות ברקים ושלגים אינן מתוכננות ליציאת המשחק אך ייתכן ויתווספו בעתיד.
  • טבעת ה-Zeta Halo תהיה מרונדרת בתלת מימד לחלוטין, בנוסף לכך כאשר השמש תחלוף מאחוריה ייתכן ונחווה ליקוי חמה.
  • לא ניתן יהיה לשדרג נשקים וזאת מאחר והאולפן חש כי הדבר לא מייצג את Halo.
  • ציוד (בניגוד לנשקים) יהיה בר-שדרוג.
  • סגנון העולם הפתוח של Infinite נבנה בהשראת משימת הקמפיין הרביעית מ-Halo המקורי - Silent Cartographer. כלומר, לרשותנו החופש לבחור כיצד לגשת לכל משימה ובאיזה כלי נשק/רכב נשתמש.
  • אזורי טבע חדשים הכוללים ביניהם תוכלו למצוא איזורי ביצות, שדות קרב אשר ייקראו Deadlands ואזורים הנישאים לגובה רב.
  • נוכל לבצע משימות ללא כל קשר לסדר שלהן מבחינת העלילה.
  • יומני אודיו יהיו פזורים לכל אורך המפה ויספקו מידע נוסף על קרבות שאירעו בעבר.
  • כל ה-Cutscenes ירוצו בזמן אמת על המנוע ויהיו מנקודת גוף שלישי (מכאן ניתן להניח כי תהיה התאמה בין שעות היום במשחק, והנשקים שנתמש בהם לבין ה-Cutscenes).

אין ספק שמדובר במידע הרב ביותר שקיבלנו על המשחק בזמן האחרון, וכעת רק נוכל לקוות ש-Halo Infinite יצא בחלון הזמן העדכני ויעלה חיוך על פניהם של המעריצים. בסרטון המלא תוכלו לצפות כאן למטה:

מה דעתכם על המידע החדש שקיבלנו, והאם אתם מרגישים אופטימיים יותר לקראת יציאתו? שתפו אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

נבו בטש - כתב תוכן

נבו בטש - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, 3DS, ושאר קונסולות מן העבר.

בחיים לא תנצחו אותי ב: משחקי JRPG או Crash Team Racing המקורי.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: לעולם לא אצליח לבחור בין Rayman ל-Crash Bandicoot: Warped.

כשאני לא משחק אני: מעצב גרפי או טובע בעבודות.

מסר לעולם: דאג להיות מצויד כי בחיים אין הרבה צ'קפוינטס.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

  1. 1

       | פורסם ע"י  

     

יש להתחבר כדי להתחיל דיון