הרשמה

הנה הם באים: Valve יופיעו ב-E3 2021 במסיבת העיתונאים של משחקי ה-PC

חברת הענק מגיעה ל-E3

מה Valve מכינה לנו? רק הזמן יגיד.

חברת Valve תגיע באופן חריג לכנס E3 שיתקיים בשבוע הבא. לפי הדיווח של PC Gamer, החברה מתכוונת להגיע לכנס עם הודעה מעניינת בנוגע ל-Steam. החברה לא מגיעה הרבה לכנס E3 וזו תהיה הפעם הראשונה שלה בכנס PC עם הודעה הקשורה ל-Steam. אז מה Valve צפויה להציע בכנס?

הדבר הראשון שקופץ לראש הוא SteamPal. לפני כמה שבועות דיווח אתר Ars Technica כי חברת Steam עובדת על קונסולה ניידת מבוססת PC. לפי הדיווח, החברה שוקדת על מכשיר קל ונייד דמוי Switch שיוכל להריץ משחקי PC באמצעות Steam. המכשיר הזה נמצא בפיתוח כבר כמה שנים והוא התגלה בתוך קוד בתוכנה של גייב ניואל (Gabe Newell), אחד מההמייסדים של Valve ודמות אהובה בתעשיית הגיימינג. הוא נשאל בתחילת מאי מה התוכניות העתידיות של Valve לגבי קונסולות, ובתגובה ענה כי זה יתגלה עד סוף השנה וכי התשובה הולכת להפתיע. כעת מסתמן שהתשובה הזו הולכת להיות קונסולה מבוססת PC שתתחרה בקונסולות.

Valve Reportedly Working on Nintendo Switch Style Portable & Dockable PC  Gaming “SteamPal;” May Launch by End of 2021 – TechGameBox

חברת Valve אינה זרה לייצור חומרה. היא כבר פיתחה בעברה Steam Controller, בקר למחשב אישי הדומה לקונסולות, את מכשיר ה-Steam Link המשמש כסטרימר לטלוויזיה והמעורבות ב-Valve Index, קסדת המציאות המדומה. למען ההגינות, אף אחד מהמוצרים הללו לא היו הצלחות כבירות ויצורן הופסק בשלב זה או אחר. לכן, יהיה מעניין לראות אם אכן יצליחו להשיק מכשיר חומרה מורכב כל כך והאם הוא ישתלם בכלל.

שוק הקונסולות בנוי על מכירות בהפסדים יחד עם רווחים על מכירת המשחקים והתוכן. קונסולה מבוססת מחשב ומערכת הפעלה של Windows תוכל להתקין ולרכוש משחקים מכל רחבי הרשת, כולל מחנויות מתחרות ומשירותי Game Pass. חברת Valve תצטרך להתמודד עם הבעיה הזו באחת משתי צורות: לנעול את הקונסולה למשחקים מחוץ ל-Steam, פתרון שנראה מורכב היום אם אכן יהיה מדובר במעין מחשב אישי קטן. האפשרות השניה תהיה להרוויח ממכירת הקונסולה, נקודה בעייתית גם כן, בהתחשב בזה שמכשירים כמו Switch וקונסולות מתחרות אינן מרוויחות ממכירת החומרה, אלא רק ממכירת המשחקים. בקיצור, מדובר באתגר לא פשוט ל-Valve.

Why Valve's refund policy is great for gamers, gives Steam Machines an  extra life | TechRadar

שוק מחשבי הגיימינג הניידים נהיה רותח לאחרונה, לאחר ש-Tencent רשמה פטנטים בתחום ושואפת להשיק אחת, ולאחר שיצרנית השבבים הניידים Qualcomm מתכננת ייצור של קונסולה דומה. למען האמת, ההיסטוריה משופעת במכשירים כאלה שכשלו כולם מהסיבה הפשוטה שהחומרה לא מעניינת גיימרים אלא התוכן. ופה יש ל-Valve אליה וקוץ בה, היא מפיצה מעולה של תוכן, אך היא משחקת בעולם שבו אין לה בלעדיות ויש לה תחרות עזה עם Epic Games, Xbox Game Pass, Humble Bundle ועוד שירותים רבים של תוכן למחשב האישי.

בכל מקרה בשבוע הבא נוכל לגלות מה מתכננת Steam לשוק המחשבים האישיים והאם זו תהיה קונסולה חדשה, וכמובן שנהיה כאן כדי לתת לכם את כל העדכונים החמים. Valve יופיעו במסיבת העיתונאים של ה-PC Gaming Show שתתקיים ב-13 ביוני, 00:30 בלילה שעון ישראל.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י