הרשמה

פרטים חדשים על Elden Ring נחשפים

One ring to rule them all?

אחרי טריילר מסקרן במיוחד, FromSoftware חושפת מידע נוסף על אחד המשחקים המצופים של השנים האחרונות

אחרי שהטריילר החדש ל - Elden Ring פתח לנו את התיאבון ובגדול, האנשים ב - FromSoftware דואגים שלא נישאר רעבים: בסדרת ראיונות לאתרי גיימינג מובילים, הבמאי המוכר הידאטקה מיאזאקי (Hidetaka Miyazaki) חושף בפנינו את הפרטים שרבים חיכו להם - הסיפור והרקע ליקום של Elden Ring.

ארץ אוכלת יושביה

המשחק עצמו יתרחש בעולם בשם "האדמות שבתווך" (The Lands Between), מיקום שנוצר במטרה מוצהרת לעורר בשחקן תחושות של "רוחב, פתיחות וקנה מידה עצומים". העולם יתחלק ל - 6 אזורים שונים, כאשר כל אחד מהם נשלט בידי אל - למחצה, יצור אימתני שנצטרך ככל הנראה לקטול.

הממלכות יהיו מחוברות ע"י צומת מרכזי, אך נוכל לכבוש אותן בכל סדר בו נחפוץ, תוך נאמנות לקונספט של "חופש מוחלט" עליו המשחק שם דגש. לאלו מאיתנו שפחות מסתדרים עם בחירות הרות גורל, המשחק כן יציע סוג של "דרך המלך" מומלצת לעבור בין כל הממלכות. העולם עצמו יאוכלס במגוון של קטקומבות, טירות ומבצרים שיהיו מפוזרים ברחבי המפה ונוכל לחקור כאוות נפשנו.

הובהר כי לא נקבל גישה לכל המקומות והתוכן האפשריים כבר מההתחלה, וסביר להניח שניאלץ להתקדם בסיפור ולחקור לעומק את הסודות שהמשחק טומן לנו כדי להגיע למקומות המעניינים באמת, כמיטב המסורת במשחקים מז'אנר ה - SoulBorne. אף על פי כן, הבמאי של המשחק מבטיח שקיימות מס' דרכים לגשת לכל אזור, ושהחופש נמצא בידי השחקן להחליט באיזה סדר להתמודד עם האזורים השונים ועם האתגרים הממתינים בהם. תהיה קיימת גם אופציה למעבר מידי (Fast Travel) בין אזור לאזור.

המוכתמים והאמיצים

"בעולם של אלדן רינג (Elden Ring), האדמות שבתווך מבורכות בשל נוכחותם של טבעת האלדן רינג ועץ ה - Erdtree אשר מסמל את נוכחותה. העובדה הזו מקנה חסד או ברכה לתושבי היבשת, קטנים וגדולים כאחד", מסביר מיאזאקי בנוגע ל - Lore של המשחק. "החסד או הברכה של ה - Eldtree מתבטאים באופן פיזי בתושבי היבשת באמצעות סוג של אור או הילה מוזהבים, אשר מודגש באופן ברור בעיניים של התושבים. למרות זאת, אחרי זמן מה, כמה מהתושבים איבדו את החסד הזה, והאור דהה מעיניהם. אלו היצורים אשר נודעו בהמשך בתור 'המוכתמים' (Tarnished).

שנים רבות לפני אירועי המשחק, המוכתמים הוגלו מהעולם, אך מאז אותו הגירוש, טבעת האלדן רינג נופצה. כעת - בתחילת אירועי המשחק, המוכתמים נקראים לחזור לאדמות המוזרות מהן גורשו לפני זמן רב". המשחק יאפשר לשחקן ליצור ולעצב דמות משל עצמו, ויכלול אלמנטים של מולטיפלייר בדומה למשחקים הקודמים מבית FromSoftware. מוד co-op יתאפשר באזורים פתוחים גדולים ובקרבות בוס, ויכיל מערכת אסינכרונית בדומה לזו של כותרי Dark Souls.

אלדן רינג צפוי לצאת לקונסולות הדור הנוכחי והקודם ולמחשב האישי ב -21 לינואר 2022.

בנימה אישית, מרגש מאוד לשמוע סוף סוף פרטים נוספים על העולם של אלדן רינג. עם זאת, המעבר לקונספט של עולם פתוח מעלה חשש רציני שהעולם לא יהיה מאוכלס מספיק או מלא בתוכן שמעניין ומסקרן לחקור, נקודה שבה הרבה משחקי עולם פתוח נופלים, ודווקא היוותה עד כה את אחת מנקודות החוזק המרשימות יותר במשחקים מבית FromSoftware. בסופו של דבר, אני סומך על פרום שידעו לספק לנו חוויה מטלטלת כמו שהם יודעים לעשות, ומחזיק אצבעות שהם יוכיחו שניתן לעשות משחק עולם פתוח איכותי ובעל תוכן, גם בלי להשקיע מעל לעשור בפיתוח (אהמ בת'סדה אהמ רוקסטאר).

מה אתם חושבים על הפרטים החדשים על אלדן רינג? מרוצים? מאוכזבים? מחכים כבר לעלות על סוס ולערוף כמה ראשים? מוזמנים לספר לנו הכול כאן בתגובות וללכת לחדר המצב לעוד חדשות על E3!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י