הרשמה

מסתמן: Disney+ יושק בארץ בספטמבר

תכינו את אוזני המיקי שלכם!

תתכוננו להתמכרות החדשה שלכם

אי שם בשנת 2016 מדינת ישראל הקטנה קיבלה את הטעימה הראשונה שלה מעולם הסטרימינג כשענקית התוכן Netflix הגיחה על מסכי הטלוויזיה ברחבי הארץ. לאט ובזהירות הפכנו למעצמת בינג'ים שלא תבייש גם עקרות בית בארה"ב, והרעב שלנו לעולמות תוכן שונים ומגוונים התרחב. בשנה האחרונה גם Amazon Prime הושקה רשמית בארץ עם ממשק תמיכה בעברית ותכנים בלעדיים כמו הסדרות המצוינות The Boys ו-Invincible שהפכו במהרה לאהודות על הקהל הישראלי, וגם Apple TV שהגיעה ארצה.

בין זפזופ בין ערוצי הטלוויזיה הישראלים לתכני הסטרימינג מעבר לים רק יכולנו לקוות כי ישראל תקלוט גם שתי ענקיות תוכן נוספות שעד כה לא הראו סימני עלייה- HBO Max ו-Disney+. עכשיו, סוף סוף אפשר לראות את האור בקצה המנהרה בספטמבר הקרוב, בו אנחנו עתידים לקבל למסכים הביתיים שלנו את דיסני פלוס! בדיווח של "כלכליסט" נכתב כי דיסני כבר החלו מגעים עם חברת דיבוב ותרגום ישראלית והעבירו לה 5,000 שעות תוכן לדיבוב בכדיי להנגיש את התוכן לקהל הישראלי. עדיין לא ברור מה יהיה מחיר העלות להרשמה לשירות, כאשר בארה"ב הוא עומד על 8 דולר לחודש או 80 דולר לשנה, אך ניתן להניח כי המחיר יהווה תחרות לנטפליקס ואמאזון פריים. בנוסף, דווח כי גם שירות Paramount Plus שמאגד בתוכו את תכני ערוץ CBS עם סדרות כמו CSI ו-"דקסטר" וחברות הבת ניקולודיאון וקומדי סנטרל עתידות להגיע בשנת 2022.

למי שעדיין לא יצא להכיר, Disney+ מאגדת בתוכה הרבה יותר מסרטי נסיכות ישנים או סדרות ילדים, אלא גם את חברות הבת Marvel, Lucasfilm ו-20th Centurey Fox, כך שעולם התוכן שלה הורחב במיוחד מאז ההשקה גם לקהל בוגר. נוסף על סדרות ישנות כמו הסדרות המצוירות של X-men וספיידרמן (שאישית היוו חלק נרחב מהילדות שלי), קיימים גם תכנים חדשים כמו סדרות Marvel שהופקו במיוחד בשביל דיסני פלוס כמו WandaVision, The Falcon and the Winter Soldier ו-Loki שהושקה בשבוע שעבר, The Mandalorian עתירת השבחים, כאשר בעתיד יצטרפו אליה עוד מספר תכני Star Wars בלעדיים, כמו גם סרטים שיצאו בלעדית אל הסטרימינג כמו העיבוד ליפיפייה והיחפן (Lady and the Tramp) וריה והדרקון האחרון(Raya and the Last Dragon).

מתרגשים לקראת הכניסה של העכבר רשמית לישראל כמוני? מעדיפים דווקא את נטפליקס או אמאזון פריים? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י