הרשמה

גודל ההורדה של S.T.A.L.K.E.R 2: Heart of Chernobyl נחשף

המבט האחרון על STALKER 2 מספק מידע נוסף על גודל ההורדה שלו

150 ג'יגה של שממה מבעיתה

אחד מהמשחקים היותר דומיננטיים שהוצגו במסיבת העיתונאים של Microsoft ב-E3 2021 היה STALKER 2: Heart of Chernobyl, המשחק הבא בסדרת משחקי ההישרדות האהובה ששימשה השראה לסדרת Metro ומשחקים כמו Survarium ו-Chernobylite. הוא צפוי להיות בלעדי זמני לקונסולת ה-Xbox Series X ולמחשב האישי, והטריילר שהוצג חשף גרפיקה יפהפייה וקרבות ירי מותחים שיפצו את מעריצי הסדרה על יותר מעשור של חוסר פעילות.

כפי שנחשף דרך עמוד המשחק בחנות ה-Microsoft Store, גודל המשחק הוא לא משהו שכדאי להיות אדישים כלפיו. כדי לחוות את כותר ההישרדות הבלעדי הזה, שחקנים יאלצו לנופף לשלום מ-150GB פנויים על קונסולות ה-Xbox שלהם. בהתחשב בעובדה שהמשחק אמור לצאת רק בשנה הבאה, יתכן והמספר הזה אינו סופי, אך אם והדבר יתברר כאמיתי - אנחנו לא נהיה מופתעים. לפי הטריילר שראינו, STALKER 2 יציג עולם פתוח מלא בתוכן, ואם משלבים את הרמה הגבוהה של הגרפיקה שהוצגה, המספר הזה יהיה מוצדק.

אמנם מדובר במספר יחסית מרתיע, אך זו רק דוגמה נוספת לשאפתנות של המשחק להיות כמה שיותר גדול ומפוצץ בדברים לעשות. הוא יכיל תמיכה ב-Ray Tracing וירוץ על 120 פריימים לשנייה, יחד עם מודלים מפורטים של דמויות ומפלצות, ולוקיישנים עשירים ומגוונים. כל זה יצריך מכם להקריב חלק נכבד מנפח האחסון של ה-Xbox Series X שלכם, אך אנחנו בטוחים שלחלקכם לא תהיה בעיה לעשות זאת בעקבות כמות הציפייה שהרקיעה שחקים לאחר המבט האחרון שקיבלנו.

STALKER 2: Heart of Chernobyl יושק ב-28 באפריל 2022 עבור קונסולת ה- Xbox Series X והמחשב האישי, בעוד שגרסאת ה-Playstation 5 תגיע כ-3 חודשים מאוחר יותר. מה אתם חושבים על משחק ההמשך השאפתני? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:45 24.06.2021 | Vgut Vgut

    לא כל כך מפתיע בימינו, אם כי זה אכן לא מעט שטח אחסון. אבל משחקים ברמות האלו מבחינת גרפיקה ותוכן דוגמת RDR2 דורשים לא מעט מקום.
    מה שמטריד אותי יותר, זה לא שטח האחסון אלא התקווה שהמשחק אכן יצדיק את ההייפ סביבו ולא יהיה בסוף פלופ (ראו ערך סייברפאנק 2077) וישמר את האווירה שהייתה אחד מסימני ההיכר שלו בעבר. באופן אישי, S.T.A.L.K.E.R תמיד היה מבחינתי אחד המשחקים האהובים ביותר בכל הזמנים למרות כל החסרונות שלו והבאגים, כנראה זה חלק מהענין ובטח חלק מהבאגים הושפעו מהקרינה מסביב לכור בצ'רנוביל :))). מי שמכיר, יודע על מה מדובר ומי שלא אולי יוכל לנסות היום לבדוק עאת המשחק למרות שזו כבר תקופה אחרת והמשחק עלול להיראות מיושן יחסית בהשוואה למשחקים מהדור החדש יותר.
    מה שבטוח, ממתין כבר יותר מ10 שנים למשחק המשך ונקווה ששמתנה תשתלם.
    Good hunting stalkers

  2. 2

       | פורסם ע"י