הרשמה

חברת XPG משווקת את מחשב ה-Xenia Xe שלה בארץ

מחשבי ה-EVO של XPG מגיעים לארץ

המחשבים החדשים של XPG יעלו החל מ-6390

חטיבת XPG מבית ADATA משווקת את מחשב ה-Xenia Xe שלה בארץ, כך נמסר מהחברה בידיעה לעיתונאות שהיא פרסמה היום. ה-Xenia Xe שלה הוא תוצאה של שיתוף פעולה בין XPG ל-Intel במסגרת פלטפורמת ה-Evo שלה. המחשב מצויד במעבדי Core מהדור ה-11 של אינטל, Core i5-1135G7 או Core i7-1165G7, בהם משובצים השבבים הגרפיים Iris Xe של אינטל. הוא מגיע עם מסך IPS תומך מגע בגודל 15.6 אינץ' וברזולוציית 1080p, עם צריכת כוח נמוכה ובהירות גבוהה, וכן עם אחסון מבוסס SSD תוצרת XPG בחיבור PCIe 4.0 ובתצורת M.2 במהירות גבוהה.

"אנו מאוד שמחים להציג את XENIA Xe לקהילת הצרכנים והמשתמשים שלנו, תוך שאנו מקפידים לשמור על מחויבותנו להציע מוצרי פרימיום איכותיים. XENIA Xe מהווה מפתח לקהל הלקוחות שלנו המאפשר לקבל גישה למיטב הטכנולוגיה של אינטל", אמר אלכס יין, מנכ"ל XPG. "מערכת זו מיועדת למשתמשים המבקשים בחירה כללית עבור אורח חיים מסוגנן, עם מבנה מוצק שיכול לסובב ראשים עם העיצוב האלגנטי והפשוט שלו, ובו בעת לספק כוח לכל השימושים היומיומיים כולל משחקים בדרכים או יצירת תוכן קלה, ועם הרבה יכולת הרחבה".

המחשב יגיע בשני מחירים: עם מעבד i5, 8GB RAM וכונן SSD בנפח 1 טרה, המחשב יעלה החל מ-6,390 ש"ח ועבור מעבד i7, 16GB RAM וכונן SSD בנפח 1 טרה החל מ-7,450 ש"ח. מה אתם חושבים על המחשב של XPG? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י