הרשמה

הרחבת Planet Zoo: Africa Pack הושקה

תארזו את התיקים, נוסעים לאפריקה!

תכירו את חמשת החברים החדשים שלכם

אחד המשחקים האהובים עליי ביותר אי פעם הוא ללא ספק Zoo Tycoon 2 שיצא בשנת 2004. יכול להיות שזאת הנוסטלגיה שמדברת דרכי אבל אני חושב שכבר הרבה מאוד שנים לא ראינו משחק ניהול טוב כמו Zoo Tycoon 2. לשמחתי יש עוד לא מעט מפתחים ב-Frontier שחולקים את אותה אהדה למשחק הוותיק ולפני שנה וחצי קיבלנו מהם יורש רוחני בדמות Planet Zoo. משחק ניהול גן חיות שמתבסס על כל הדברים הטובים ש-Planet Coaster הנהדר הביא לשולחן ולוקח אותם צעד אחד קדימה לתוך שערי גני החיות. כמו הרבה מאוד אנשים גם אני הסתערתי על המשחק המבטיח אך כמו לאותם שחקנים, גם הטענה המרכזית שלי נגדו הייתה היעדרותם המורגשת של הרבה מבעלי החיים שאנו מצפים לראות במשחקי גני חיות. צוות הפיתוח שמע את הטענות והכריז שהוא מתכנן להוציא למשחק הרחבות שכל אחת מהן תביא איתה מספר חיות חדשות. עכשיו קיבלנו את ההרחבה השישית שכמו שרואים משמה- מרוכזת סביב החיות של יבשת אפריקה.

עידכון אפריקה מביא איתו חמש חיות חדשות: סוריקטה, קרנף לבן, שועל פנק, חיפושית זבל ופינגווין אפריקאי (כן, אנחנו מבטיחים לכם יש דבר כזה). כמו כל עידכוני העבר של Planet Zoo גם Africa Pack מביאה איתה מעל 180 חלקי עיצוב ובניה חדשים ברוח אפריקאית לצד משחקים חדשים עבור החיות כמו כדורי הטניס האהובים מאוד על ידי השועלים החדשים.

לצד אלו Africa Pack כוללת גם גן חיות חדש ומאתגר שיבחן את יכולות הניהול שלכם באיזורים עמוסים וצפופים במיוחד. הסוריקטות והפינגווינים הם ללא ספק גולת הכותרת של ההרחבה שכאמור מוצעת כבר עכשיו עבור 37 שקלים ב-Steam.

מה דעתכם על ההרחבה החדשה? האם תנסו אותה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י