הרשמה

שמועה: Horizon Forbidden West נדחה ל-2022

זה עוד לא רשמי, אבל לא נופתע אם זה יהיה

דיווחים שונים מתחילים לצוץ, אך אין הכרזה רשמית עדיין, אבל האם Horizon Forbidden West נדחה לתחילת 2022?

אני לא אכביר במילים, אבל אם הדיווחים שהחלו להתרוצץ ברשת נכונים, אנחנו ממש לא נהיה מופתעים. כמו כל ידיעה לא רשמית, רצוי לקחת הכל עם קמצוץ של מלח. על פי דיווחים שונים שרצים כעת באינטרנט, משחק ההמשך של Horizon Zero Dawn, הלא הוא Horizon Forbidden West, לא עתיד לעמוד בלוחות הזמנים שלו ובמקום לצאת בתקופת החגים הקרובה, הוא עתיד לצאת בתחילת 2022.

הדיווח מגיע מג'ייסון שרייר (Jason Schreier), כתב Bloomberg, איש עם קשרים פנימיים בתעשיית המשחקים, לפיו המשחק נדחה על ידי סוני מאחר והוא עתיד לפספס את לוח הזמנים שלו ולא יגיע במהלך תקופת החגים הקרובה. הדחייה הזאת היא אינה הראשונה של סוני בשנה האחרונה, והיא מגיעה אחרי דחייה אחת בשנה האחרונה עבור משחק ההמשך של God Of War שידוע כעת בשם Ragnarok.

נזכיר כי ביוני, הרמן הולסט (Herman Hulst), ממנהלי Playstation Studios, אמר כי "המשחק עומד בלוחות הזמנים שלו לשחרור בשנה הקרובה בתקופת החגים" אך הוסיף ואמר "זה עוד לא בטוח בוודאות." עוד אמר: "כשזה נוגע ל-Horizon, אנחנו מאמינים שאנחנו עומדים בלו"ז לשחרור בתקופת החגים, אך זה לא בטוח לחלוטין, אנחנו עובדים קשה ככל שאנחנו יכולים על מנת לאשר את הדבר כמה שיותר מהר עבורכם."

סוני טרם פרסמה הכרזה רשמית בנושא, אבל כמובן שאנחנו נפרסם אם אכן תצא ידיעה שכזאת. בנתיים, האם אתם מחכים גם כן למשחק? האם אתם תהיו מופתעים אם המשחק אכן ידחה? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י