הרשמה

הציד מתחיל: Bloodhunt מגיע ל-PS5

המהר״ל והגולם מאשרים

להילחם עד הערפד האחרון

אם לפני שני עשורים ז׳אנר ה-MMORPG שיגע את העולם, ובעשור הקודם ראינו השתלטות של ה-MOBA, היום כבר ברור שהשיגעון התורן הוא משחקי Battle Royal, עם שורת להיטי ענק כמו PUBG, Fortnite ו - Warzone, כשכל משחק שמשוחרר מנסה להיות טוב יותר מקודמו, ורבים אחרים שמנסים להמציא את הז׳אנר מחדש כמו NARAKA:Bladepoint. 

באקלים כזה, היה ברור שהעניין יגיע בסופו של דבר גם למחוזות הפנטזיה האפלה, ואכן לפני כשבוע קיבלנו את Bloodhunt, משחק Battle Royal במודל Free 2 Play שמפותח ע״י הסטודיו Sharkmob, ומתיימר להפגיש בין עולם הבאטל רויאל ליקום העשיר של Vampire: The Masquerade.

המשחק יתרחש בעיר העתיקה של פראג, ויאפשר לוחמה ורטיקלית דרך רחובות העיר ועל גגותיה באמצעות נשקים, יכולות על-טבעיות  וקמצוץ של עורמה ערפדית. מבחינת סיפור המסגרת, נאמר לנו רק שאירוע כלשהי הצית מלחמה בין הערפדים והקלאנים השונים בפראג, מלחמה שהם נאלצים לנהל בעודם נמצאים תחת סגר שהוטל עליהם בידי צוותי חיסול של האינקוויזיציה השנייה, שככל הנראה יהוו אוייבים נוספים נשלטי AI במשחק, וישמשו הסבר נוח לכיווץ המתמשך של הזירה.

את כל האקשן הזה נצטרך לבצע תוך כדי הקפדה על תזונה נכונה בעזרתם האדיבה (אך הלא וולנטרית) של תושבי העיר והדם הזורם בעורקיהם, וניסיון להחזיר את השד לבקבוק ולייצר מחדש את ה-Masquerade, אותו משחק התחזות שמאפשר לערפדים להתנהג כתושבים בני אנוש בפרהסיה ולנהל חיים קרובים לרגילים, תוך כדי שהם נמנעים מרדיפה ועושים כל שביכולתם כדי לספק את תאוותם לדם. הסיפור יוצג לנו דרך מערכת ה-Acts, אירועים שיפותחו בהדרגה לאורך כל עונה, בדומה לנעשה במשחקי באטל רויאל אחרים דוגמת פורטנייט.

שחקנים גם יוכלו לבחור לאיזה קלאן משתייך הערפד שלהם ולעצב אותו כראות רוחם, תוך קריצה לעולם משחקי התפקידים השולחניים ממנו המשחק שואב השראה וכן למשחק הראשון והמוצלח בסדרת VTM:Bloodlines. המשחק אף מבטיח להיות Free 2 Play אבל לא Pay 2 Win, ונטען שהוא ״נוצר תוך התמקדות בחוויית השחקן״. 

מפתחי המשחק גם הכריזו על שיתוף פעולה עם סוני, מה שמסביר את הצגתו בטקס ה- Playstation Showcase 2021 ומתיימר לעשות שימוש בכל יכולותיו של ה-PS5, החל ב-SSD וכלה ב-Adaptive Triggers.

מפרספקטיבה עסקית, נראה שחברות המשחקים צפו ש-VTM:Bloodlines 2, אשר תוכנן לצאת עוד ב-2020, יותיר את הגיימרים חובבי העפרדים עם טעם של עוד, כר פורה להשקת משחקים כמו Bloodhunt ו-Redfall. במקום זאת, ביטול ההשקה וחזרתו לשולחן השרטוטים בידי מפתחת חדשה הותירו את המעריצים צמאים לדם, צורך שגם סוני וגם מיקרוסופט יעשו כל שביכולתן כדי להרוות. 

כדאי גם להזכיר שזוהי לא הפעם הראשונה שבה יש רצון לבצע עיבוד של יקום מבוסס ערפדים למשחק מולטיפלייר, וכבר בשנת 2015 נעשה ניסיון דומה עם Nosgoth, משחק מבית Square Enix שהציע חוויית מולטיפלייר ערפדית כמעין ספין אוף לסדרת המשחקים Legacy Of Kain. בסופו של דבר, המשחק בוטל בשנת 2016, ויהיה מעניין לראות את ההבדלים בנוגע להשקות של המשחקים, כאשר הראשון ככל הנראה הקדים את זמנו, בעוד האחרון מנסה לתפוס לעצמו מקום של כבוד בשוק מוצף. 

המשחק Vampire:The Masquerade Bloodline זמין להורדה כ-Early Access בסטים, וצפוי להגיע ל-PS5 בהמשך השנה.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י