הרשמה

מעריצים סינים עושים Review-Bombing ל-Life is Strange: True Colors

האם גם את זה הקהל הסיני יצליח לשנות?

בעקבות הופעה של דגל טיבט במשחק Life Is Strange: True Colors, שוק השחקנים הסיני זועם

הפרק הראשון של Life is Strange: True Color יצא ממש לפני פחות משבוע, בזמן שמרבית הביקורות עד כה הן חיוביות, עושה רושם שקהל אחד גדול כועס במיוחד על חלק מההחלטות שכותבים של המשחק קיבלו. למי שלא יודע, העלילה של Life is Strange: True Color מתרחשת בעיירה בשם Haven Springs שבה יש חנות שנקראית "אוצרות טיבט" (Treasures of Tibet) שמעוטרת בדגל טיבט אשר משמש את תנועת העצמאות. הדגל המדובר מוחרם ואסור לתצוגה בסין, ההופעה של הדגל במשחק עוררה את זעמם של שחקנים סיניים שהחליטו להביע את זעמם בעזרת תגובות זועמות בביקורות ב-Steam.

בזמן שהביקורות הן ברובן חיוביות, כעת יש אחוז גבוה של ביקורות שליליות על המשחק והן ברובן מקהל השחקנים הסיניים שרושמים: "המשחק מכיל אלמנטים של עצמאות טיבט ורומזים להפרדות מסין", "טיבט היא חלק מסין", "טאיוון, הונג קונג, מקאו וטיבט הן חלק מהטריטוריה הסינית עוד מזמנים קדומים. לא משנה מה אנשים חושבים, בסופו של דבר הם ישובו להיות חלק מסין. אני מציע שכל חסרי ההשכלה יקראו יותר ספרים, יפסיקו להיות טיפשים, ימצאו עבודה על מנת לתמוך בעצמם. טאיוון, הונג קונג, מקאו וטיבט הם חלק מסין לנצח".

אזכיר שזהו לא המשחק הראשון ששחקנים סיניים מציפים דעה שלילית בנוגע לו כאשר עוד ב-2019, שחקנים סיניים עצבנים עשו Review-Bomb ל-Devotion בעקבות הופעה של מימ אשר צוחק על שליט סין שי ג'ינגפין. השוק הסיני הוא השני בגודלו בפלטפורמת Steam ולכן לא מעט מהביקורת שמושמעת מצידם, נלקחת בחשבון רב יותר, כך קרה שהמשחק ירד מהחנות של Steam וכך קרה גם ש-Nier: Automata קיבל לוקליזציה לסין. מה דעתכם בנוגע לשימוש בדלג טיבט? האם הוא מוגזם? האם הביקורת של השחקנים הסינים מוגזמת? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י