שתף קטע נבחר

אליפות PES: מרתון כדורגל ממוזג

ביקרנו באליפות ישראל במשחק הכדורגל Pro Evolution Soccer, וראינו עשרות שחקני כדורגל מקצועיים (כל עוד הכדור עשוי מפיקסלים) שהתחרו על הגביע

חולים על כדורגל: סדרת משחקי הוידאו Pro Evolution Soccer של קונמי, שמדמה משחקי כדורגל על פני קונסולות המשחק והמחשב האישי, היא כבר מזמן אחת מסדרות

המשחקים הפופולריות ביותר בישראל, ביחד עם FIFA, המתחרה שלה מבית EA. אתמול, ביום ראשון שטוף שמש, נערך הטורניר הישראלי החמישי של המשחק.

 

האירוע, שהופק על ידי חברת PlayZone בחסות ישפאר,יבואנית סוני בישראל, התקיים בשלושה אולמות בבית ציוני אמריקה בתל-אביב של מאות שחקנים, אוהדים וכמובן אוהדות אחדות. רבים מהשחקנים הגיעו בקבוצות והחליפו בינהם אסטרטגיות וחוויות על הספות בלובי האירוע.

 

בלובי האירוע פוזרו עמדות עמדות PlayStation שונות עם משחקים עבור הממתינים לתורם להתחרות ובאולם הסמוך ניתנה לשחקנים הזדמנות להציץ ואף להתנסות בגירסה הבאה של המשחק – PES 2010. עם החום ששרר אתמול בחוץ - אולי באמת עדיף לשחק כדורגל באולם ממוזג מאשר במגרש, תחת השמש הקופחת.  

 

לא רק משחק לילדים

מירב הפעילות התרכזה כמובן באולם הטורניר בו התקהלו שחקנים ואוהדיהם מול מסכים גדולים אליהם חוברה קונסולת המשחקים PlayStation 3. מאחורי מסך הענק עליו הוקרנו תוצאות המשחקים, התחבא "ה-DJ" שניהל את שרת המשחק המרכזי בסבבים בני שעה לערך.

 

"על אף שהשנה הורדנו את הגיל המינימלי להשתתפות ל-16, מירב השחקנים הם עדיין בני 20 פלוס," מספר רן דרורי, מנכ"ל PlayZone. בין המתחרים היו גם שחקני כדורגל מקצועיים שהפגינו לא פחות שליטה בכדור הוירטואלי מזה העשוי מעור.

 

יש לנו מנצח

על רקע המוסיקה האלקטרונית באולם הגדול נשמעו צהלות נצחון וזעקות שבר מפי השחקנים, שניסו להוכיח עצמם בפני חבריהם. ככל שהתאחרה השעה והתקרב הגמר, עלתה תחושת המתח באויר.

 

בשעת לילה מאוחרת ולאחר שעות של משחק הוכרז המנצח המאושר, צחי כהן בן ה-26 מבאר-שבע שבפנים עייפות קיבל לידיו את הגביע שהוכן במיוחד עבור האירוע. הזוכה במקום השני, גל פננבאום, לקח עמו את גביע המקום השני וכן קונסולת PS3 Slim חדשה.

 

כעת ניתן לקוות שהשחקנים הישראלים, שימשיכו לייצג את קהילת הגיימינג המקצועי המצומצמת שלנו בעולם, יביאו עמם מצרפת את גביע אירופה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
כדורגל ממוזג
צילום: אילנה ברודו
מומלצים