הרשמה

Crysis 2: פרטים ראשונים

שדרגו כרטיס גרפי עכשיו

 ואיפה הצפון קוריאנים בכל המהומה הזאת?

כתב מגזין PCGames הגרמני ראה את Crysis 2, ועכשיו הוא מאמין באלוהים. אוקי, הגזמה קלה...

בכל מקרה, רשמיו היו חיוביים, לפחות בכל מה שנוגע לגרפיקה (הפתעה הפתעה) - הרמה הויזואלית היא מהטובות שהוא ראה לכל פלטפורמה - למרות שספציפית הוא התנסה בגרסת ה-360.

פרטים חדשים שנחשפו במגזין והגיעו אלינו באדיבות That VideoGame Blog:

  • המשחק מתרחש שלוש שנים אחרי המשחקים הקודמים, וכפי שנחשף לא מזמן, בניו יורק. לא סתם ניו יורק, אלא ניו יורק שחלקים משמעותיים ממנה כבר הספיקו להפוך לעיי חורבות עקב המלחמה עם החוצנים.
  • העלילה תהיה "עמוקה" יותר משל משחקי Crytek הקודמים.
  • מבנה המפות ינצל יותר את הציר האנכי - גורדי שחקים וכל זה.
  • מצבי הכוח והמהירות של חליפת הנאנו שהגיבור לובש שולבו למצב אחד.
  • לחליפה נוסף מצב חדש שמאפשר איסוף מודיעין מרחוק

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:12 02.02.2010 | אני אני (אורח)

    חמוצים

  2. 2

    19:15 02.02.2010 | shahartal1996 shahartal1996

    יש יש!!
    זה כזה טוב!!
    דפקה לXBOX הוא יהיה הכי טוב! יש!
    :P

  3. 3

    19:15 02.02.2010 | אורי אורי (אורח)

    אם זה נכון ובגרסת ה-360 הוא ייראה יותר טוב מקרייסיס הראשון, אז בהחלט יש אלוהים.

  4. 4

    19:20 02.02.2010 | 1 1 (אורח)

    הראשון היה פשוט מעולה.

  5. 5

    19:24 02.02.2010 |

    אם בSHITBOX זה אחלה גרפקיה... אני מת לחכות לראות את זה במחשב!! (אם יהיה כרטיס שייריץ אותו לפחות על LOW)

  6. 6

    19:24 02.02.2010 | GrAnad14 GrAnad14

    נראה מדהים תודה

  7. 7

    19:24 02.02.2010 | lio543 lio543 (אורח)

    אין לי מילים, אני פשוט מרגיש את הריר בתוך הפה שלי שרוצה לצאת החוצה.

  8. 8

    19:25 02.02.2010 | kok kok (אורח)

    ל-3, לא, קרייסיס 2 על גרסאות הPS3 וה360 לא יראה יותר טוב מאשר קרייסיס הראשון. למה? כי שתי הקונסולות לא מסוגלות להגיע לרמה כזאת של פירוט גראפי, וזאת גם הסיבה למה קרייסיס הראשון לא יצא לקונסולות. המשחק השני בנוי על מנוע שמותאם לקונסולות, עקב העובדה שהוא מותאם לקונסולות זה אוטומטית אומר שרמת הפירוט ירדה מבמשחק הראשון, אבל לא משהו ניכר מדי ככל הנראה.

  9. 9

    19:30 02.02.2010 | באלי חמוצים באלי חמוצים (אורח)

    8 זה לא נכון, קח לדוגמא את קרייסיס ווארהד, הוא נראה אותו דבר כמו הראשון, אוליי אפילו יותר טוב, והדרישות שלו הרבה יותר נמוכות, יכול להיות שהמנוע נראה יותר טוב, ודורש פחות, זה קורה

  10. 10

    19:31 02.02.2010 | zivbu9 zivbu9 (אורח)

    גדול!!!1
    מעולה מזיל כבר ריר בה לי את המשחק עכשיו!!!!

  11. 11

    19:32 02.02.2010 | Blue blur Blue blur

    8, קרייסיס יצא גם ל360.

  12. 12

    19:34 02.02.2010 | jables jables

    ברגע שיוצא קרייסיס 2 הוא שלי *מזיל ריר*

  13. 13

    19:36 02.02.2010 | S S (אורח)

    כן אה..
    יש היזשהו כרטיס גרפי !חוץ! מי זה של אלוהים שיוכל להריץ את המשחק על MED?

  14. 14

    19:39 02.02.2010 | רועי רועי (אורח)

    8- לקחת רק דוגמא אחת.
    המנוע של קרייסיס הראשון חרא מנוע, יש היום כבר מנועים שמציגים גרפיקה הרבה יותר טובה ממנו ופחות כבדים ורצים יופי על הקונסולות... אני בכלל לא מבין למה עדיין אומרים שיש לו את הגרפיקה הכי יפה.
    קרייסיס הראשון יצא לפני יותר משנתיים.. ב-2007, היום אנחנו ב-2010, אני לא חושב שיש סיבה שהוא לא ייראה יותר טוב מהראשון, PC או לא PC, הכל תלוי במפתחים.

  15. 15

    19:45 02.02.2010 | עומר עומר (אורח)

    האמת שהראשון היה פשוט חרא של משחק.
    נתחיל מזה שהמנוע שלו פשוט גרוע, גם על המחשבים הכי חזקים אז הוא רץ בקושי... וגם על מחשבים הכי חזקים שהוא רץ יש מלא נפילות פריימים ככה שבצד הטכני הוא משתווה ל-0.

    AI פשוט גרוע, משחק כבד ופשוט לא כיפי, יותר מעיק.

    מקווה שקרייסיס 2 יהיה יותר טוב.

  16. 16

    19:48 02.02.2010 | Hitman_Kick_Ass Hitman_Kick_Ass

    יש לי HD 5770 אז לא נראה לי שיש סיבה לדאוג :D

    במיוחד לאור העובדה שרוב הסיכויים שהדרישות של המשחק יהיה פחות כבדות משל הראשון.

  17. 17

    19:52 02.02.2010 | kok kok (אורח)

    11- קרייסיס היה בלעדי למחשב, אין לי מושג על מה אתה מדבר, תבדוק את העובדות שלך.
    14- אתה כנראה לא שיחקת בקרייסיס על מקסימום, כי כרגע, א-י-ן משחק שנראה יותר טוב מקרייסיס, זאת עובדה אז באמת שאין מה להתווכח על זה, אם אתה לא רוצה להאמין לי תבדוק באינטרנט, התשובה תהיה אותו הדבר.
    עוד משהו שכנראה רובכם לא יודעים, אין היום מחשב שמסוגל להריץ את קרייסיס בצורה נורמלית על 1080p עם ההגדרות הכי גבוהות, ושוב, זאת עובדה, אז אני מבקש מאנשים שלא יודעים על מה הם מדברים לא להגיב ולומר "כן המחשב שלי מריץ אותו על המקסימום בלה בלה בלה".

  18. 18

    19:58 02.02.2010 | m9hid!# m9hid!#

    כן המחשב שלי מריץ אותו על מקסימום !

  19. 19

    20:06 02.02.2010 | אבי אבי (אורח)

    שאלה - אם זה לא משהו שנראה בעין אז את מי זה מעניין???
    ואומר זאת בתור חובב גרפיקה מושבע

  20. 20

    20:06 02.02.2010 | qwe qwe (אורח)

    ^שכחת בלה בלה בלה

  21. 21

    20:07 02.02.2010 | zivbu9 zivbu9 (אורח)

    בלה בלה בלה.

  22. 22

    20:08 02.02.2010 | יהונתן יהונתן (אורח)

    שום דבר פה לא מגניב חוץ מהעובדה שהמשחק ייתרחש בניו יורק.

  23. 23

    20:10 02.02.2010 | jojoz0r jojoz0r

    חוץ מגרפיקה לא מבין את ההייפ, משחק מגעיל עם גיימפליי מכוער ועלילה שקשורה כמו שאני טכנאי מזגנים

  24. 24

    20:15 02.02.2010 | My_T My_T

    23 - מה הקשר?
    בכל מקרה, לא נראה מעניין =\

  25. 25

    20:16 02.02.2010 | dinsurya dinsurya

    17, אתה טיפש וזאת עובדה.
    תפסיק לקבוע עובדות על ימין ועל שמאל אם אתה לא באמת יודע על מה אתה מדבר.
    אף מחשב כיום לא יכול להריץ Crysis על 1080p? תגיד לי אתה מפגר עד כדי כך?

  26. 26

    20:19 02.02.2010 | Aldor Aldor

    23 צודק חח

  27. 27

    20:26 02.02.2010 | iDoBS iDoBS

    ל-5 , יא פאנבוי מסריח , הכי טוב XBOX360 , למרות שעכשיו יש לי PS3 , עדיין XBOX יותר טוב (מניסיון בשניהם מחשב).

  28. 28

    20:43 02.02.2010 | zivbu9 zivbu9 (אורח)

    ל-23 יפאנבוי מחורבן בן 3 שלא מבין במשחקים שבשבילך wii sport הוא פסגת תעסיית המשחקים ו-resident evel 5 הוא חרא משחק ומפחיד רצח!!!!

  29. 29

    20:43 02.02.2010 | zivbu9 zivbu9 (אורח)

    תעשיית* המשחקים

  30. 30

    20:51 02.02.2010 | Tw‡sTeD Tw‡sTeD

    כמה תגובות מטומטמות בנושא אחד...

  31. 31

    21:01 02.02.2010 | גאיעככככככ גאיעככככככ (אורח)

    28, 29 לך מפה יש לך גן מחר.

  32. 32

    21:04 02.02.2010 | 4654 4654 (אורח)

    ימפגרים 720P במשחקים רואים יותר טוב בסרטים צריך לראות 1080P ויש לזה כמה סיבות אני לא יכנס לזה ומי שרוצה שיחפש על זה כתבות או מדריכים קראיתי על זה משהו בIGN אז אל תגידו לי שאני לא מבין כלום וגם בגלל זה GOW3 שאמו שיהיה בו גרפיקה מאוד גבוה לא הוציאו על 1080P שלחברה לא היה שום בעיה לעשות את זה אם הם היו עושים את זה המשחק היה נדפק
    המשחק עם הגרפיקה הכי גבוהה לבינתיים הוא UNCHARTED 2 (שיצא רק לסוני3) ועד חודש הולך לצאת משחק שאמרו שיהיה בו גרפיקה גבוה יותר HEAVY RAIN שגם יוצא רק לסוני
    מי שלא הבין מזה הסוני יכול לקרוא גרפיקה גבוה ואיכותית יותר משל הבוקס לי אישית יש סוני 3 ואני מאוד מרוצה עד עכשיו.
    טוב לדעת עד פרטים על קריסיס 2 הראשון היה מדהים אז הוא עבד לי על VERY HIGHT וזה היה איכות מטורפת אני מקווה שעכשיו זה יהיה טוב יותר אני יקנה אותו לסוני בטוחחחח
    מצטער על החפירה פשוט ראיתי את השטויות שכתבתם פה אז הייתי חייב לתקן אותכם
    ו31 צודק :)
    מקווה שעזרתי

  33. 33

    21:13 02.02.2010 | 28,29 טמבלים 28,29 טמבלים (אורח)

    31 הרגת אותי חחח

  34. 34

    21:32 02.02.2010 | adartzt12 adartzt12 (אורח)

    לי יש סוני 3 גם.
    ויש מצב שאני יקנה לו את ה HAVEY RAIN ואת ה CRYSIS 2.
    נראים אחד המשחקים היפים
    ואני רוצה גם לקנות UNCHARTED 2.
    מעניי אם היה CRYSIS 3
    ו UNCHARTED 3.
    מקווה שכן

  35. 35

    21:42 02.02.2010 | סס סס (אורח)

    אני כנראה יקנה למחשב אני משדרג סוף סוף כרטיס מסך (nvidia GeForce GTX 295 תקנו :P)

  36. 36

    21:51 02.02.2010 | kok kok (אורח)

    25, אתה טיפש, וזאת עובדה.
    אין מחשב היום שמריץ את Crysis על 1080p עם FPS של 60 קבוע, להריץ על 1080p עם FPS נמוך זה לא ממש חוכמה, אני בכוונה אמרתי "FPS סביר" בהודעה הקודמת אבל כנראה יש אידיוטים מוחלטים שלא מסוגלים לקרוא וצריך לפרט להם כמו לילד בכיתה א'.

  37. 37

    21:52 02.02.2010 | Negreanu Negreanu

    Crysis warhead היה אחד המשחקים הכי מרתקים ומרגשים ששיחקתי איי פעם, אני חייב לציין שהקרייסיס הראשון היה מעיק, והיו הרבה שלבים שפשוט הלכתה והלכתה סתם, אבל הקרייסיס וור הד, 5 שעות רצופות(וזה החסרון היחיד שלו שהוא קצר מאוד) 5 שעות של כיף, אני אשכרה הייתי עצוב שסיימתי תמשחק ..

  38. 38

    21:53 02.02.2010 | איש איש (אורח)

    9 - הדרישות של וורהאד יותר גבוהות חחחחXD

  39. 39

    22:02 02.02.2010 | רונן רונן

    ל-32:
    ומי יתקן את העברית שלך? הנוער של היום. במקום לברוח מהשיעורים כדי לקרוא ב'ויגיימס', תקשיבו יותר למה שהמורה אומרת.

    מצטער, הייתי חייב לפרוק.

    (רונן)

  40. 40

    23:18 02.02.2010 | 32 32 (אורח)

    ל39 רשמתי מהר ולא הסתכלתי פעמים לפני ששלחתי אז גם לא היה לי כח לעשות בדיקת שגיאות וכל זה אז סתם רשמתי מהר בכל מקרה התכוונתי ל32 צודק לא 31

  41. 41

    23:40 02.02.2010 | קרירין קרירין

    לכל אלו שרושמים "סוני 3"
    לא ידעתי שסוני הוציא קונסולה חדשה ...

    זה PS3 מתי תבינו ?
    סוני=התאגיד
    PS3=אחד מהמוצרים שלו

    בכל מקרה למי שחושב או חולם שלPS3 או ל360 יש גרפיקה טובה יותר ממחשב משחקים מודרני היום שימשיך לחלום
    בקונסולות מריצים את אותם משחקים בהגדרות נמוכות יותר וזה לא הולך להיות שונה אם קריסס 2

  42. 42

    23:58 02.02.2010 | דן דן (אורח)

    אין מה לדאוג המשחק לא יהיה כבד כמו שזה נשמע
    אולי יהיה בו הגדרות מתקדמות (כניראה רק לגירסה של המחשב) שיתמוך DX11 ויציג גרפיקה באמת טובה.
    אבל אני בטוח שהמשחק יהיה כבד ברמה של הראשון שיצא שכשיום כל מחשב נורמלי יכול להריץ חלק

  43. 43

    00:31 03.02.2010 | RaFiki RaFiki (אורח)

    רק 18 אחוז מכלל המחשבים בקרב גיימרים יכולים להריץ את crysis באיכות גבוה,ומעל לממוצע.
    קונסולות ה-HD סגרו פערים גדולים - תסתכלו על U2,המשחק הזה נראה מדהים,הדמויות הם בהרבה יותר טובות משל crysis.
    -ככל שנתקדם בציר הזמן,ככה יגיעו משחקים יותר מדהימים לקונסולות.
    אני מעדיף לשחק Crysis ב-360,ושיראו נפלא,מאשר לשחק במחשב שבקושי מריץ אותו.

  44. 44

    06:19 03.02.2010 | מישהו מישהו (אורח)

    16 כדאי שתתחיל לדאוג...אני חושב ש-HD4890 שיש לי חזק יותר (בלי DX11) וגם ככה אף אחד לא יריץ אותו חלק...

  45. 45

    09:19 03.02.2010 | Nojaw Nojaw

    "העלילה תהיה "עמוקה" יותר משל משחקי Crytek הקודמים." זו בדיחה או משהו?

    כי איזו עלילה בדיוק הייתה למשחק הראשון?

  46. 46

    09:27 03.02.2010 | Hitman_Kick_Ass Hitman_Kick_Ass

    44- בביצועים הם זהים, ודבר שני אני מריץ את קרייסיס על רזולוצייה של 720 P שהכל על VERY HIGH עם AA של 8 והוא רץ על 30 FPS.

  47. 47

    09:33 03.02.2010 | יהודה יהודה (אורח)

    43 צודק... אתם כ"כ מתלהבים מהביצועים של המחשב אבל אתם שוכחים דבר אחד חשוב- מחשב זאת חרא פלטפרומה.
    קניתי את MW2 ו- LEFT 4 DEAD 2 למחשב ופשוט אי אפשר לשחק... ב- MW2 לוקח לו שנה להתחבר, ב- LEFT 4 DEAD 2 בכלל יש מלא לאגים...
    שיחקתי אצל חבר את LEFT 4 DEAD 2 ב-360 ברשת, לא היה לאג אחד וב- MW2 הוא מתחבר בשניה וישר נכנסים לאקשן. בסופו של דבר המחשב אמנם תומך ברזולוציות גבוהות יותר... אבל חוץ מזה- זאת פלטפורמה שדי שווה לתחת, חוץ מגרפיקה קצת יותר טובה זה חרא.

  48. 48

    09:41 03.02.2010 | :D :D (אורח)

    5870 יריץ :)

  49. 49

    11:49 03.02.2010 | Gsmart Gsmart

    47 תזבל בשכל למישהו אחר.
    MW2 DIRT2 הכל עולה אצלי בפחות מדקה זה שאין לך כסף וקניתה פנטיום ארבע מיד עשירית לא אומר כלום

  50. 50

    12:27 03.02.2010 | LooLzzz LooLzzz

    ל41, הם אומרים את זה בגלל שPS3 זה בעצם קיצור לSony Playstation 3 - סוני םלייסטיישן 3, אז פשוט מקצרים את זה לסוני 3 ><

    ובקשר לכתבה, המשחק הראשון היה פשוט מדהים!
    כל אלה שאומרים שהוא חרא משחק אתם לא מבינים בשיט במשחקים -_-
    המשחק השני יהיה עוד יותר טוב :D

  51. 51

    12:38 03.02.2010 | אלכס אלכס (אורח)

    47, הטענה שלך שמשחקי FPS כמו MW2 או L4D2 עדיפים בהרבה בקונסולות מאשר במחשב מוכיחה כי אתה טיפש מהיסוד.

    עכבר מקלדת בשוטר עדיפים בהרבה מהוויברטור הרוטט הזה שיש לך בידיים.

  52. 52

    14:29 03.02.2010 | Crysis Gamer Crysis Gamer

    46 30 זה איטי...אני מתכוון ל-60

  53. 53

    14:31 03.02.2010 | eran299 eran299

    5770 יריץ בטוח עם I7 תוכלו לשים על הכי גבוה.

  54. 54

    15:45 03.02.2010 | 51 51 (אורח)

    שמעת על האימרה "עדיף לסתום ולהראות טיפש מאשר לדבר ולהוכיח את זה"?
    זה הכל עניין של הרגל י'אדיוט

  55. 55

    15:48 03.02.2010 | zivbu9 zivbu9 (אורח)

    כל אלה שמקללים את 28 ו-29 (שזה אני)
    שם עליכם *** אחד גדול
    לכו להז****

  56. 56

    16:29 03.02.2010 | מישהו מישהו (אורח)

    תספרו גם בכתבה על השלב הראשון אפילו שזה ספויילר וגם תספרו פה על המוד החדש שבחליפה גם זה היה בכתבה (: ויש אחלה אני כבר מת להשיג את זה.

  57. 57

    18:58 03.02.2010 | מה זה משנה מה זה משנה (אורח)

    אם כולכם לא מבינים אז למה להגיב?
    קודם כל, קרייטק פיתחה את cryengine 3 שעובד על כל הקונסולות.
    למי שיש פלייסטישן 3, אכלתם חרא כי הקונסולה הזאת לא תריץ את קרייסיס על very high.
    למי שמשחק באקסבוקס, קרייסיס ירוץ טוב.
    למי שיש מחשב הרביח כי cryengine3 ירוץ על gpu (מעבד של כרטיס מסך שמי שדפוק ולא מבין) הכי טוב של המחשב,
    אם אתם אוהבים את המשחק ואת הפירמה, תשקיעו קצת על המשחק,
    ואולי גם תיזכו להבין ש- crysis 2 לא מבייש את הבירמה, ואם אתם רוצים תתחילו לחסוך קצת כסף לכרטיס מסך נורמלי.
    *סליחה על החפירה אבל מי שלא יודע שיסתום!!!

  58. 58

    18:59 03.02.2010 | מה זה משנה מה זה משנה (אורח)

    נ.ב *הרוויח

  59. 59

    07:30 04.02.2010 | כככככככ כככככככ (אורח)

    מי קילל אותך, *** אחד גדול?

  60. 60

    09:28 04.02.2010 | zivbu9 zivbu9 (אורח)

    ל-59 אתה, 33 ו-31

  61. 61

    15:39 04.02.2010 | Ran Ran (אורח)

    57 - תלמד קודם לכתוב י'דפוק חחח
    ה-PS3 יריץ את הcrysis לפחות כמו ה-360 - כי המנוע החדש CE3,בנוי כך שהוא יחלק את רמת העומס על המעבדים - מה שאומר שלPS3 יש 6 ליבות,ול360 3
    המחשב יריץ אותו הכי טוב,אבל במחיר מאוד גבוה י'אדיוט,זה אומר שתצטרך כרטיס מסך שעולה כמו קונסולוה חדשה,וזה לא רק כרטיס מסך.
    כמו שאמרו פה,לא לכולם יש מחשב גיימר חזק,לכן עדיף בהרבה קונסולות
    *סליחה על החפירה,יש פה טמבל שלא מבין כלום מהחיים שלו!!שיסתום!!**

  62. 62

    17:21 04.02.2010 | לדפוק שחושב שאני דפוק לדפוק שחושב שאני דפוק (אורח)

    המחשב הכי טוב!!!!
    האקס בוקס אוכל ת'סוני!!!!
    והסוני מסריח!!!!
    יא דפוק, הPS3 יצליח להריץ רק על רזולוציה של 1366X768!!!
    הgpu של הסוני ישרף לפני שיצליח להריץ את crysis 2 על הדרישות הגבוהות ביותר!!!! overclocking מושג שכדאי שתלמד,
    כי אם הכרטיס מסך של הסוני 3 יעשה overclocking הוא פשוט ישרף!!!!

  63. 63

    21:25 04.02.2010 | fenx fenx

    הולך להיות אחד החזקים!

  64. 64

    22:10 04.02.2010 | Ran Ran (אורח)

    62 -נשבע לך שאתה מטומטם,או פאנבוי של מייקרוסופט.
    גם ה-360 לא יכולה להריץ את crysis על דרישות גבוהות,בעצם,גם רוב המחשבים כיום,שהם פי כמה יותר חזקים מה-360,לא יכולים לעשות את זה.
    ממתי עושים overclocking בכרטיס מסך של קונסולות?! אתה כזה מטומטם!
    רזולוציה לא עושה גראפיקה יותר טובה,אלא יותר חדה,עוד דבר,ה-PS3 יותר חזק מה-360,וזה עובדה...והוא גם יותר חזק מכל מחשב שיצא בשנתיים האחרונות,השאלה הגדולה - זה האם ילד טמבל כמוך מסוגל להבין את זה?
    כדי לך לראות הדגמות של המנוע ביוטיוב,ולראות איפה רואים יותר חד,ב-360 או PS3.
    קיצור,לך זדיין חח,תאמין במה שאתה רוצה.

    אני מרגיש שאני מדבר עם ילד בן 12.

  65. 65

    23:00 04.02.2010 | הוא הוא (אורח)

    כוס אמא של הקנסולות!
    לוקחים את כל המשחקים!

  66. 66

    10:27 05.02.2010 | ImPact Design ImPact Design (אורח)

    65, זה יוצא גם למחשב -_-

  67. 67

    17:59 05.02.2010 | מה זה משנה מה זה משנה (אורח)

    תקשיב יא חתיחת ****,
    לפני שאתה אומר משהו תבדוק אותו,
    בPS3 המעבד cell בעל שש הליבות נועד לבצע חישובים!!!!
    הוא לא נועד במיוחד בשביל **** משחקים!!!
    דבר שני,
    על הPS3 ניתן לעשות overclocking כיוון שהחומרה שלו מתוכננת כך ואפשר להרכיב עלייה אפילו מערכת הפעלה!!!!
    דבר שלישי, רוב המחשבים לא יותר חזקים מהxbox למרות שאני מעדיף מחשב ואין לי בכלל **** אקס בוקס!!!! האקסבוקס מותאם למשחקים ולמשחקים בלבד, אין לו מערכת הפעלה כבדה (גם לPS3) שזוללת את הראם ולפעמים מורידה גם בביצועים של המעבד הראשי (cpu) ושל המעבד הגרפי (GPU).
    אם לא שמתה לב או שאתה פשוט עיוור הdistance של הPS3 הוא הכי מעפן כי הוא מצוייד בהכי פחות vram!!!!
    יש לי בן אדם אחד שאומר לי כל הזמן משהו אז כדאי שגם אני אגיד לו!!!!
    קיצור,לך תזדיין חח,תאמין במה שאתה רוצה.
    נ.ב אתה מוזר!!! כדאי שתחשוב על העתיד שלך,
    מכור לPS3.
    הPS3 אולי עם מעבד חזק אבל כל שאר החומרה סתם חרא!!!!
    במיוחד הכרטיס מסך החלש שמציין שהקונסולה הדפוקה פותחה לפני 4 שנים!!!

  68. 68

    18:02 05.02.2010 | אחד שמסכים עם 62 ו67 אחד שמסכים עם 62 ו67 (אורח)

    אל תזרקו סתם שטויות באוויר...

  69. 69

    18:14 05.02.2010 | מה זה משנה מה זה משנה (אורח)

    והמחשב שלי מריץ על very high או איך שלא רשום בwarhead על 16X את חבילת המשחקים של crysis maximum edition.
    !!!!

  70. 70

    22:28 05.02.2010 | Ran Ran (אורח)

    67 - הבעיה היא,שאם ה-PS3 לא מותאם למשחקים,וה360 כן,עדיין הPS3 מוביל בתחום הגראפי י'אדיוט
    הכי פחות Vram? ל-360 יש 512,והוא יכול להשתמש רק ב-400
    ל-PS3 יש 256 ראם,ועוד 256.

    ושוב,אי אפשר לעשות overclocking,כי צריך יותר "ממערכת הפעלה" כדי לעשות את זה.
    7800GTX הוא לא כרטיס מסך חלש - הוא מיועד למשחקים,והכניסו בו שיפורים שאני ואתה לא יודעים עליהם (מהירות שעון GHZ,וכו')

    ושוב,אחרי כל הטענות שלך,גם אחרי 5 שנים בשוק ה-360 לא מגיע לרמת הגראפיקה שיש ב-PS3.אנצ'רטד 2 זה רק דוגמא,למשחקים שביבואו בעתיד..אתה אמרת שהוא לא מותאם למשחקים? ובכל זאת,יש לו עבודה יותר טובה בגראפיקה.

    מה שאני שכחתי אתה עדיין לא למדת י'דבע.

  71. 71

    22:30 05.02.2010 | Ran Ran (אורח)

    והמעבד של ה-PS3 יש לו 8 ליבות,אחת-לא משתמשים בה לבינתיים,השניה לאבטחה,וכל השאר לחישובים מסובכים.

  72. 72

    08:43 06.02.2010 | ? ? (אורח)

    "RAGE" הוא פשוט חיקוי של "FALLOUT 3"...

  73. 73

    08:45 06.02.2010 | ? ? (אורח)

    מצטער טעיתי בכתבה...

  74. 74

    16:07 06.02.2010 | zivbu9 zivbu9 (אורח)

    72 fail lol

  75. 75

    19:27 09.02.2010 | ניה ניה ניה ניה (אורח)

    חפרתם, כל מחשב טוב תמיד יותר חזק מהקונסולות המעפנות שלכם שלא מתאימים לשום משחק חוץ ממשחקי כדורגל מירוצים.


    קחו השוואה איך היה המנוע הראשון ואיך הרסו עם המנוע החדש, המנוע קריאנג'ין 2 יותר יפה מהקריאנג'ין 3, אולי שידרגו את הפיזיקה אבל מבחינת יופי... ירדו ברמה... ולמה זה? בגלל הקונסולות המעפנות שלכם! תשחקו בלגו במקום לשחק בדבר המעפן הזה!

  76. 76

    01:18 13.02.2010 | Nirsassy Nirsassy

    לכל מי שכל כך אוהב לשחק משחקים במחשב רק בגלל הגרפיקה -
    א. השוני בגרפיקה בין המחשב לבין הקונסולות (PS3 או XBOX) הוא כל כך לא שונה שרק אולי פרופסור לגרפיקה עם העין הכי חדה בעולם יוכל לשים לב.
    ב. המשחקיות בקונסולות בהרבה יותר כיפית, אין מה לעשות. אי אפשר בכלל להשוות משחק שאתה משחק במחשב לבין משחק שאתה תשחק בקונסולה. ולכל אלו שחושבים שלא - תקנו XBOX או PS3 , תנסו ותראו שאני צודק. עזבו אותכם חארטות.
    CRYSIS 2 ניראה משחק ענק ושווה לקנות .. CRYSIS 1 היה משחק אדיר עם מנוע חרא ומי שאומר שזה היה משחק מעפן פשוט יכול ללכת לדחוף אצבע לתחת כי הוא לא מבין כלום וזה חבל ..

  77. 77

    01:21 13.02.2010 | Nirsassy Nirsassy

    ל-67
    מסכים עם כל מילה, רק אפשר להוסיף ככה בצד
    שהשלט של ה XBOX פשוט בהרבה יותר נוח, מניסיון. אני לפעמים לא מבין אנשים שמתרגלים לשלט הזוועתי הזה .. הורס תכיף

  78. 78

    10:05 15.02.2010 | אתם מפגרים אתם מפגרים (אורח)


    אני בטוח שלי יש את המחשב אחי חזק כאן המחשב שלי אחד המחשבים החזקים בישראל אבא שלי עובד בזה אז יש לי את החומרה אכי משובחט וקרייסיס עובד אצלי על מקסימום וגם זה המישחק עם הגרפיקה אכי טובה עד אכשוו וזה לא משנה שהוא יצא 2007 כולם מנסים להקוף או לפחות להגיע לרמה של הגרפיקה תפסיקו ליכתוב טמטום

  79. 79

       | פורסם ע"י