שתף קטע נבחר

מדוע החנות של PS 3 עדיין לא זמינה בישראל?

על אף שעברו שלוש שנים מאז שהושקה קונסולת ה-Playstation 3 בארץ, ועל אף הכרזותיה של ישפאר כי חיבור לחנות המקוונת של סוני יהיה עוד באותה שנה – עדיין אין חיבור שכזה, והיבואן לא מספק הסברים

ה-Playstation 3 נחתה בישראל עוד בשנת 2007, ותפסה נתח משמעותי משוק הקונסולות הישראלי. עם השקתה הצהיר איתן דרורי, מנהל חטיבת המולטימדיה בישפאר, יבואנית הקונסולה, כי הרוכשים יוכלו להתחבר לרשת PSN העולמית לרכישת תכנים, ומשחקים – עוד באותה שנה.

 

אך רוכשי הקונסולות עדיין אינם יכולים להתחבר אל לחנות ה-PSN, שלוש שנים לאחר ההכרזה. באתר ישפאר יש אזכור לקיומה של החנות המקוונת, בתור שירות שזמין "למספר מצומצם של מדינות אך לא לישראל".

ישפאר אף מציינת זאת במדבקה על הקופסה, שלא יהיו אי הבנות בקרב לקוחותיה (בתמונה), בה צלמנו קונסולת PS3 שנרכשה בחודש האחרון.

 



 על המדבקה כתוב:

"לקוח יקר, על פי מדיניות סוני העולמית , התחברות ל- PSN (החנות המקוונת להורדת ורכישת תכנים) עדיין אינה זמינה

ללקוחות הנרשמים מישראל. עדכונים בנושא יפורסמו באתר www.isfar.co.il ".

משחקים ויישומים להורדה

החנות המקוונת של רשת PSN הושקה בשנת 2006, ולה חמש גרסאות שונות - לאירופה, לאסיה, לארה"ב, ליפן ולאוקייניה (אזור דרום מזרח אסיה). אמנם לא כל השירותים וכל התכנים זמינים בכל גירסאות החנות ברחבי העולם - אבל בכולן ישנם תכנים רבים לרכישה ולהורדה, ביניהם משחקים, גרסאות Demo, מוזיקה ופסי-קול של משחקים, תמונות ועוד.

דגמי פלייסטיישן 3 השונים נמכרים בארץ במחירים של בין 2000 שקלים לחבילה בסיסית ועד מעל 3000 שקלים, למפרטים היקרים יותר. אף אחד מהדגמים אינו תומך בחיבור לחנות המקוונת - בדומה לקונסולות שנמכרות באירופה ובארה"ב, שמחירן - יש לציין - זול ביחס למחיר לצרכן הישראלי. 
 

שירות לקוחות ישפאר: לא מכירים את ה-PSN

משירות הלקוחות של ישפאר נמסר כי אינם מכירים את בעיית החיבור ל-PSN. ממוקד המידע של החברה נמסר כי החיבור לחנות המקוונת אינו קיים בארץ, ולא ידוע אם ומתי יתאפשר חיבור שכזה.

 

תגובת ישפאר

מישפאר טרם נמסרה תגובה לנושא. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
PS3.ישפאר הבטיחה חנות מקוונת, עוד ב-2007
צילום: פי סי מגזין
מומלצים