הרשמה

תכירו את Currently Unstable: משחק ישראלי חדש

זורם על הדמו

משחק ביכורים של שני מפתחים צעירים הצליח להרשים אפילו אותי

השבוע נתקלתי במשחק ישראלי חדש של שני מפתחים חדשים בשם אורן ודניאל. מדובר בשני מפתחים חדשים לחלוטין שפיתחו את משחק הביכורים שלהם. עכשיו זה לא חדש ויש עשרות כאלה כל שנה, אז למה אני מספר לכם את זה? כי בשונה מהרבה משחקי ביכורים אחרים, המשחק הזה ממש טוב.

המשחק הוא פאזל שבו צריך להעביר חשמל מנקודת התחלה לנקודת הסיום. בדרך יש להתגבר על מכשולים שימנעו מהזרם להגיע ליעדו, וזאת באמצעות מכשירי חשמל שמבצעים מעקפים ומעבירים את הזרם על גבי לוח המשחק. המשחק נותן מעט הרגשה כמו של Portal עם פאזלים וחידות מתוחכמות שצריך לפתור. כאשר המשחק יצא לאלפא אמרתי לעצמי שאסתכל עליו למשך כמה דקות אבל מצאתי את עצמי נתקע עליו במשך שעות, וזה ממש הפתיע אותי לטובה.

בתור גרסת אלפא למשחק ראשון מדובר פה במשחק משוייף עם הרבה תשומת לב לפרטים ולמשחקיות מרתקת. לא חשבתי שאמצא את עצמי יושב עם  PC Master Race ומשחק במשך שעות משחק שאני יכול להריץ על המחשב של המקרר. אבל זה מה שתמיד אהבתי באינדי, היכולת לגרום לי להיות מרותק למסך באמצעות משחקיות מרתקת ומאתגרת, ולא רק בגלל גרפיקה או איזה מותג משחקים יוקרתי.

אורן ודניאל אוהבים לשחק משחקי מחשב מאז ומתמיד. הם לא עבדו בחברת משחקים גדולה, ולא למדו עיצוב משחקים באיזה בית ספר יוקרתי. הם ישבו ולמדו יוניטי לבד בבית עם המון ניסוי וטעיה. זה המשחק השלישי שלהם, אבל הראשון שמגיע לסטים ואני באמת מאחל להם שהמשחק הזה יצליח. אז חוץ מזה שמדובר בישראלים שהעזו ופיתחו משחק לבד, אני ממליץ לכם לנסות את המשחק כי הוא באמת ממכר.

נאחל להם שעוד סטודיו משחקים חדש יקום בארץ ונמתין להשקה של המשחק המלא. בינתיים שימו בווישליסט ותנסו את הדמו בעמוד הסטים שלהם כאן.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    01:49 01.05.2024 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

    כל הכבוד על הפירגון ליוצרים ישראלים

  2. 2

    13:17 01.05.2024 | OmriTahar OmriTahar

    אלופים אורן ודניאל! המון בהצלחה!

  3. 3

    14:50 01.05.2024 | ותיק ותיק (אורח)

    הרוח של שמואל ממשיכה באתר בכתבות כאלו

  4. 4

       | פורסם ע"י