הרשמה

הצוות ב-Bloober Team מתקדם טוב עם Silent Hill 2 ועובד על IP חדשים

המפתחת ״בטוחה מאוד״ עם הרימייק למשחק האהוב

לפעמים, ביטחון זה הכל בחיים

לפני כשנה וחצי, כחלק מאירוע Silent Hill Transmission קיבלנו את ההכרזה ש-Bloober Team עובדת רימייק ל-Silent Hill 2. אני חושב הבחירה ב-Bloober Team שיקחו את הפיתוח של הרימייק הכל כך מצופה לאחד ממשחקי האימה הטובים שיצאו אי פעם זאת בחירה מעולה. ל-Bloober Team היו כמה משחקים מעניינים מאוד שיצאו בשנים האחרונות כשהאחרון בניהם, The Medium קיבל מאור את הציון 9 כשהוא מציג ״נרטיב עם סיפור מעולה ודמויות נהדרות״.

למרות שעברה יותר משנה וחצי, לא שמענו הרבה מידע חדש בנוגע ל-Silent Hill 2 Remake מאז ההכרזה עליו באוקטובר 2022. בדוח השנתי של החברה למשקיעים נכתב על הפיתוח: ״אנחנו לא מסתירים לא בפנים או בחוץ את העובדה שזה (פיתוח Silent Hill 2 Remake) זה המבחן הכי חשוב לביצועים שלנו. אנחנו לא רק מתרגשים, אלא גם באותו הזמן בטוחים מאוד בתוצאה הסופית.״ אך על אף שכל העיניים היו נשואות אל עבר הרימייק, הדוח השנתי חשף עוד כמה דברים מעניינים ש-Bloober עובדים עליו באותו הזמן.

הדוח השנתי חשף ש-Bloober Team עובדת גם על עוד שני פרויקייטים אחרים. הראשון מוכר כרגע בשם הקוד Project C שמפותח יחד עם Private Division (חברת בת של תאגיד Take Two). על פי מה שנכתב, Project C מתקדם בצורה טובה והצוות מאוד מרוצה מההתקדמות הנוכחית. בדוח נכתב: ״זה יהיה הצעד הגדול הבא עבור Bloober Team כחלק מאסטרטגיה ארוכת טווח. Project C הוא גם הפרויקט המקורי הראשון של הסטודיו (IP ששייך לסטודיו) כחלק מאותה אסטרטגיה חדשה.״ לבסוף נכתב שהמשחק ייחשף מאוחר יותר השנה כשהצוות לא יכול לחכות להראות את עבודתו על הכותר החדש. אם הייתי צריך לנחש, הייתי מהמר שאותו משחק יחשף באחד מאירועי הגיימינג הגדולים שמצפים לנו בשבועות הקרובים, אולי אפילו באירוע המתקרב של Xbox.

לצד Project C הסטודיו עובד על משחק נוסף שמוכר כרגע בתור Project R שקיבל את תאריך היעד של 2025, אם כי לא ברור אם זה תאריך השקה או חשיפה. בדוח נכתב שבדצמבר 2023 הצוות ב-Bloober Team סיכם על רישיון הפצה עם Skybound Game Studios (מוכרים בעיקר מסדרת The Walking Dead). כחלק מאותו רישיון הפצה סוכם ש-Bloober יפיקו משחק שמבוסס על IP (לא ידוע איזה) שנמצא בבעלות Skybound, אותו משחק הוא Project R. 

ניראה שהשנים הקרובות הולכות להיות עמוסות מאוד עבור Bloober Team עם לפחות 3 משחקים שאנחנו ידועים עליהם שיצאו בשנתיים הקרובות.
מה דעתכם על החדשות? מתרגשים לקראת Silent Hill 2 Remake? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י