הרשמה

כל ההכרזות הגדולות מאירוע ה-Silent Hill Transmission

הנה כל מה שפספסתם מהאירוע שמסמל את תחייתה של סדרת Silent Hill

רימייק ל-Silent Hill 2 לצד פרוייקטים רבים אחרים

אנחנו לא נכביר במילים רבות, כתבנו על כך מספיק בשנתיים האחרונות (לפחות). השמועות רצו במשך תקופה ארוכה, עבר עשור מאז המשחק המלא האחרון בסדרה, והנה אנחנו כאן אחרי שקיבלנו המון הכרזות חדשות בנוגע לסדרת משחקי האימה הקלאסית Silent Hill. מה צופן העתיד עבור הסדרה? הנה כל ההכרזות שקיבלנו במהלך האירוע Silent Hill Transmission.

Silent Hill 2 Remake

כבר מתחילים עם שמועה אחת והמשמעותית כנראה ביותר פה שמאשרת את עצמה! הרימייק המיוחל למשחק שבאמת נחשב לחשוב ביותר בסדרה, Silent Hill 2, מקבל רימייק חדש ודנדש מ-Bloober Team (כן כן, הסטודיו שאחראי בין היתר על Layers of Fear, The Medium ו-Blair Witch). כמו שכבר דיווחנו לכם בהכרזה של האירוע, שיתפו את ההכרזה לא פחות ממסהירו איטו (Masahiro Ito) ואקירה יאמאוקה (Akira Yamaoka), אשר חוזרים לעבוד על הרימייק. אקירה אף אמר כי המשחק יכיל מוזיקה חדשה שהוא מקווה שתרצה את המעריצים הקיימים. נכון לכעת אין תאריך יציאה, אך המשחק זמין לווישליסט כרגע ב-PS5 וב-Steam!

Silent Hill: Townfall

משחק חדש בסדרת Silent Hill מהיוצרים של Observation ו-Stories Untold, סטודיו No Code ומ-Annapurna Interactive. הטריילר מציג מעט מאוד בפועל, רק מכשיר CRTV ישן שניתן לראות עליו הבזקים שונים של וידאו יחד עם קול ברקע שאנחנו מניחים שמתייחס ל-The Order ("עשינו משהו כל כך נורא שאנחנו תקועים פה ונשפטים על ידי האנשים האלה") אך קשה לומר כרגע במה באמת מדובר. ג'ון מקלן (Jon McKellen), מנהל הקריאטיב של סטודיו No Code, אומר כי הם לא יכולים לדבר יותר מדי על המשחק, אך הם עומדים להיכנס לתקופת פיתוח מאוד ארוכה וניתן להבין ממה שהוא אומר כי נקבל עוד פרטים במהלך 2023.

Return to Silent Hill

נזהיר כבר עכשיו, אם עוד לא שיחקתם את Silent Hill 2 ואתם רוצים להישאר נקיים מספויילרים, אל תלחצו על כפתור ההפעלה של הטריילר!

כפי שסיפרנו לכם לפני קצת יותר משבוע, כריסטוף גאנס (Christophe Gans)ֲֲ הבמאי של הסרט Silent Hill מ-2006 חוזר לביים סרט חדש בסדרה, הסרט הפעם יתמקד בסיפור של Silent Hill 2 ובסיפור של ג'יימס סאנדרלנד. הסרט עדיין נמצא בתחילת הליך ההפקה ועדיין לא סיימו ללהק את כל הקאסט, אך הטריילר מציג מעט מהסטורי בורדים השונים של הסרט. הטריילר לא מציג תאריך יציאה רשמי אך מהריאיון שפורסם שבוע שעבר, כנראה שהוא עתיד לצאת ב-2023 (מבלי לחשב דחיות צפויות של הסרט).

Silent Hill Ascension

אנחנו לא נשקר, הטריילר הזה היה המבלבל ביותר שראינו הערב. הטריילר מתחיל מתכתובת בין מספר משתמשים שונים שמדברים על מישהי שנרדפת כרגע והאם הם יכולים להציל אותה, מיד לאחר מכן מפלצת לא מאוד ברורה עם מטה ולבסוף את השם של המשחק עם הכיתוב Live 2023. לא ברור אם מדובר במשחק או באירוע מסויים, אך הוא עתיד להיות שיתוף פעולה בין Genvid (חברה שמתעסקת בכלים לסטרימינג), Bad Robot Productions (החברה של J.J. Abrams), Behaviour Interactive (המפתחת של Dead by Daylight) ו-Dj2 (חברה שמתמחה בהפקות של סרטים וסדרות מבוססי משחקי מחשב). החוויה הזאת, על פי מה שנאמר במהלך האירוע, מושפעת מהצפייה בסטרימרים שונים שמשחקים את משחקי Silent Hill יחד עם הקהל שלהם, אז כל שנותר לנו כרגע הוא לחכות ולראות מה צפוי לנו במהלך 2023!

Silent Hill f

לא נשקר שהטריילר הזה השאיר אותנו עם לא מעט סימני שאלה גם כן, אבל זהו הסוף ולא נאמר על הטריילר הזה יותר מדי. הטריילר מציג לנו את יפן בתקופת ה-Showa (כל משחקי Silent Hill מתרחשים בעיירה באמריקה), ילדה בתלבושת בית ספר הולכת ברחובות עם צינור מתכת שנראה כמו בעוד שהרחובות מתמלאים בסוג של פטרת שלוכדת את הילדה. הסוף של הטריילר בכלל מציג לנו אישה בסוג של סירה מכוסה בפטריות כאשר הפרצוף שלה נשמט ממתחת לצמחיה שעל הראש שלה. ברקע גרסה מחודשת של מנגינת הנושא של Silent Hill הראשון, והוכרז כי הצוות של המשחק יכלול את Ryukishi07 (ידוע בתור מי שכתב את סדרת הויז'ואל נובלס When they Cry) ומפותח על ידי Neobard שפיתח עבור Capcom את גרסאות הדור הבא של Resident Evil ואת Re:Verse שעדיין לא יצא. המפיק של המשחק הוא מוטוי אוקאמוטו (Motoi Okamoto), יוצא Nintendo שעבד בין היתר על Luigi's Mansion ו-Pikmin. למשחק אין עדיין תאריך יציאה או פלטפורמה מוכרזת.

ובזאת הגענו לסוף האירוע! קיבלנו הרבה מאוד היום (שלא קיבלנו בערך בעשור האחרון אם לא נספור את P.T.). האם ניתן לומר כי סדרת המשחקים סוף כל סוף חזרה לחיים? נאלץ לחכות ובאמת לראות, אך אנחנו יודעים שהרימייק ל-Silent Hill 2 ירגש לא מעט מהקוראים שלנו! מה דעתכם על ההכרזות שקיבלנו הלילה? למה אתם הכי מחכים? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:45 20.10.2022 | מנחם מנחם (אורח)

    כמה זמן חיכיתי להכרזות האלה
    מטורף על האוירה של העיירה הקריפית הזאת

  2. 2

    14:35 20.10.2022 | סטיבן קינג סטיבן קינג (אורח)

    הטריילר האחרון מזכיר לי ספר כלשהו של סטיבן קינג

  3. 3

    20:52 20.10.2022 | Yakuza Fanboy Yakuza Fanboy (אורח)

    בלובר טים היא חברה מאוד בינונית רק שלא יהרסו את סיילנט היל

  4. 4

       | פורסם ע"י