הרשמה

אסטרטגיה: כל מה שחם

מדור האסטרטגיה השבועי: הסימים משתלטים על קונסולות ה- HD, הבטא של Starcraft 2 קרבת לסיומה, ועוד

מאת אליאב סולומון

Sims 3 – מעתה גם לקונסולות

EA הודיעה בשבוע שעבר שהמשחק הסופר-מצליח יגיע בקרוב אל בעלי PS3, Wii, XBOX 360 ו-Nintendo DS. המשחק הותאם במיוחד לבקרי המשחק של הקונסולות ונוספו פיצ'רים בהתאם. אחרי ההצלחה על המחשב האישי, הסימס 3 אמור לשאוב את חייהם של בעלי קונסולות ברחבי העולם כבר בסתיו הקרוב.

Starcraft II – פינת הבאזז

המתח בקוריאה הגיע השבוע לשיא חדש. בליזארד הודיעה כי היא תפסיק לשתף פעולה עם ארגון KeSPA, האחראי הרשמי לפיקוח על ספורט אלקטרוני במדינה, ובעצם המפקח על ליגות ה-Starcraft במדינה. הסיבה הרשמית היא דחייה של תביעתה של בליזארד לקבלת תמלוגים על הליגות שעורך הארגון. פרטים נוספים על הפרשה תוכלו לקרוא כאן.

בליזארד לא יכלו לקוות להצגת תכלית טובה יותר לעורך המפות החדש למשחק. תוך שבוע משחרורו בגרסת הבטא, מלבד עשרות מודים סטנדרטיים יותר, התפרסמו גם סרטונים המציגים מרוץ מכוניות, טטריס ומשחק Hack & Slash. שלושתם הוכנו כמובן דרך עורך המפות החדש.

בבליזארד התגאו במנוע משחק גמיש במיוחד, ושלושת המודים האלה מהווים תצוגת תכלית מצוינת למנוע. כמו כן הם מגבירים את ההייפ ואת הציפיות מקהילת המודרים. אפשר רק לתאר איך זה ישפיע על הקהילה ועל ערך שעות המשחק שיעלו בהתאם לכמות ואיכות המודים שיצאו עד וכאשר המשחק ייצא.

הבטא למשחק נפתחה השבוע גם למשתמשי מקינטוש, והם יכולים כבר עכשיו לבקש beta key למשחק דרך חשבון ה-battle.net.

עדכון מזערי לבטא יצא השבוע. העדכון נועד בעיקר לתיקון שני באגים שעלו בעקבות העדכון הקודם. פרטים נוספים על העדכון ניתן למצוא כאן.

הכתבה המעניינת הזאת של Gamespy היא מעין כתבת 'בקרוב' שסוקרת מה דווקא לא השתנה מהמשחק הקודם, ולמה זה טוב לנו שהמפתחים בחרו להשאיר את הדברים ללא שינוי. הכותב, ששיחק גם בסינגל וגם במולטי ופרסם בעבר ראיון עם המתפתחים, מציג זווית מעניינת על המשחק ואיך הוא יהיה כשהוא יצא לעומת המשחקים האחרים המובילים כיום בז'אנר ה-RTS.

הישארו מעודכנים!

שלושה עדכונים שונים יצאו השבוע:

  • עדכון למשחק הרביעי והאחרון בסדרת C&C של ,EA Tiberian Twilight, מתקן מספר באגים קטנים ומוסיף שלוש מפות סקרימיש\מולטיפלייר חדשות. פרטים כאן.
  • עדכון מקיף למשחק המצוין League of Legends שכולל, בין היתר, מערכת PVP חדשה עם המון שיפורים ופונקציות חדשות, סחורה חדשה בחנות המשחק הכוללת יכולות, מעטפות וגיבורים חדשים, אינספור איזונים חדשים ליחידות, פיצ'רים חדשים שונים, שיפורי ממשק, תיקון באגים כולל ועוד.
    לא יודע מה אתכם, אבל נראה כי המפתחים ממש שפרו את המשחק כולו ואני אישית הולך לחזור לשחק בו בזמן הקרוב לראות איך התוספות החדשות. המשחק יעדכן עצמו אוטומטית בעת העלאת ה-Client במסך הפתיחה של המשחק. רשימה מפורטת וארוכה כמו הגלות של השינויים ניתן למצוא כאן.
  • העדכון השלישי הוא עדכון קטן למשחק Supreme Commander 2 והוא בעיקר מאזן כמה יחידות בודדות. רשימה של השינויים ניתן למצוא כאן.

Heroes Of Newerth הזדהב, מגיע בשבוע הבא

מפתחי המשחק הודיעו כי הוא ייצא ב-12 במאי. לכשיצא, הוא צפוי להיות המוביל מבין משחקי ה-DotA שרק הולכים וצוברים תאוצה בשנים האחרונות. בד בבד עם ההכרזה הגיעה לסיומה הבטא הפתוחה, וכעת יוכלו להמשיך לשחק בה רק מי שרכש מראש את המשחק המלא.

אפל משקיעה במשחקי אסטרטגיה

מעבר לעובדה שבטבלת רבי המכר של המשחקים למק נמצאים בעיקר כותרי אסטרטגיה (וקלפים), נראה כי בחברה עושים מאמצים לפרסם ולהשקיע בז'אנר. מספיק רק לבדוק את אתר המשחקים הרשמי של החברה בשביל לשים לב לכך.

אפשר להניח כי בעקבות הצלחתם של כמה כותרי אסטרטגיה בזמן האחרון כגון Plants vs. Zombies ו-Warlords הבינו בחברה כי פשוט שווה להשקיע בז'אנר. הרווח כולו שלנו.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:12 03.05.2010 | Tomilion Tomilion

    ראשון :D

  2. 2

    23:07 03.05.2010 | שיר שיר (אורח)

    ל1 נמאס לי מאלה שכל הזמן אומרים ראשון!!!

  3. 3

    23:26 03.05.2010 | אביב אביב (אורח)

    אתה יודע מה לי נמאס 2 שיש את אלה שכל הזמן מתלוננים על הראשונים אז מה תן להם להנות מהמספריות המטומטמת שלהם!!!!

  4. 4

    14:55 04.05.2010 | eyal222222 eyal222222

    אתה יודע מה לי נמאס? מהאלה שמתלוננים על אלה שמתלוננים על האלה שכותבים מספרים,קצת חשבון

  5. 5

    12:17 06.05.2010 | Eli_King Eli_King (אורח)

    #1 ya maniak.
    #2 ya maniak.
    #3 ma ze meshane kus emek ars...
    4# Care/..
    POOR SC :( !

  6. 6

    23:18 08.05.2010 | Dr.Panic Dr.Panic

    4, אתה יודע מה לי נמאס? מהאלה שמתלוננים על האלה שמתלוננים על האלה שמתלוננים על האלה שכותבים מספרים, קצת התחשבות!

  7. 7

       | פורסם ע"י