הרשמה

eSrael מכריזים על סגל חדש

ארגון eSrael מכריז על סגל חדש לקבוצת ה-CS לאחר זמן רב של אי יציבות. להזכירכם, את המוקדמות הקבוצה לא הצליחה לעבור עקב בעיות בסגל וגם בלאדר החובבנים שחשבנו לראות את הקבוצה עולה ממנו בקלות לעונה הבאה של ליגת המתקדמים, הקבוצה לא היתה אקטיבית והורחקה לאחר 2 משחקים בלבד.

ארגון eSrael לא יכול להרשות לעצמו להיות בחוסר פעילות זמן רב ועל כן, במקום להתחיל מחדש, הקבוצה חברה לקבוצת qTp שמשחקת בליגת המתקדמים של ESL. קבוצת qTp משחקת בצמרת הליגה ותיאורתית, יכולה לסיים גם במקום הראשון. אז ככל הנראה, לא נראה עוד את קבוצת qTp בטבלה אלא את eSrael. מהלך מבריק של ארגון eSr שגם לא עובר על חוקי ESL.

רוסטר השחקנים :
dilen
xpansion
balcon
wedmate
hinoy

יש לציין שהמידע הזה זרם ברשת כבר ב-4 לחודש בבלוג הגיימרים gworld, אז, הותקף העורך מכל כיוון על מידע שקרי. מסתבר שבכל זאת יש דברים בגו' לאחר פרסום הידיעה גם באתר חדשות CS - יוניט101.

ואם כבר eSr, להזכירכם, הקבוצה זקוקה למספר הצבעות גבוה כדי להשתתף בטורניר e-Star הקרוב. לכו להצביע!

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:48 11.05.2010 | asker asker

    gl

  2. 2

    17:49 11.05.2010 | phx phx

    בהצלחה חברה!! 3> ליאור הבוט D:D:

  3. 3

    18:08 11.05.2010 | Ender101 Ender101

    אני לא יודע מי כותב את הכתבה פה אבל יש טענה בעייתית.
    רוב אלה שביקרו את ה"שמועות" בעבר לא אמרו שהן שקריות אלא רבים דיברו על מומנט פרסום ואתיות.

    החבר'ה של הבלוג הם 2 ילדים מוכשרים ממה שאני מכיר עם הרבה מוטיבציה שיכולים להתקדם אם הם רק ידעו איך לעשות מספר שינויים בגישה שלהם.

    להשיג ידיעה זה יחסית קל אם רק משקיעים אבל לשמור על מקורות מידע אמינים ואתיקה וכבוד מול הקבוצות עליהם כותבים זה הרבה יותר קשה וזאת העיצה הכי חשובה לגבי הבלוג (מה גם שכעיצה לכותב...לא הייתי מכניס את הסיפור הזה בכלל לידיעה הנוכחית)

  4. 4

       | פורסם ע"י