הרשמה

CSS: היום, eSrael vs ferocity

היום במסגרת משחקי ליגת CS:S

משחקי המחזור הרביעי של ליגת המתקדמים - Counter Strike: Source לקראת סיום ומשחקי המחזור החמישי לקראת התחלה. אתמול שוחקו 4 משחקים במסגרת המחזור הרביעי, היום משחק נוסף במסגרת מחזור זה ועוד 3 משחקים במסגרת המחזור החמישי.

תוצאות כל המשחקים

מחזור רביעי :

eSrael (4) vs. ferocity (5 l)

מפה : de_nuke

שעה : 21:00

עמוד המשחק ב-ESL

eSrael מגיעה למשחק הזה כשהיא חייבת לנצח בהפרש הקטן ביותר על מנת למנוע מ-diliGence ו-Ducks  לברוח לה ולהשאיר אותה מאחור במקום הרביעי. בכל המחזורים הקודמים היא נצחה וכרגע היא ממוקמת במקום הרביעי עם 9 נקודות ויחס של 48:17 בסיבובים מה שאומר שגם אם היא תנצח במשחק היום היא תוכל להגיע רק למקום השלישי. ferocity מגיעה למשחק הזה כשהיא ממוקמת מתחת ל-eSrael במקום החמישי עם 6 נקודות, המשחק הזה זאת ההזדמנות של ferocity להתקדם בטבלה, לתפוס את המקום הרביעיעל חשבונה של קבוצת  eSrael.

האם eSrael תנצח  ותעלה למקום השלישי? שמא  ferocity יקחו את עצמם בידיים ויפתיעו את eSrael ?

 

מחזור חמישי - יוצא לדרך !

משחק מרכזי - Ducks (2) vs invaderZ (8) !

מפה : de_contra

שעה : 20:00

עמוד המשחק ב-ESL

Ducks מגיעים למשחק קשה מול invaderZ כשנצחון יעלה אותם למקום השני בטבלה. עד כה שחקני Ducks נצחו את כל המשחקים שלהם והמטרה שלהם היא להמשיך את רצף הנצחונות. מצד שני invaderZ מגיעים למשחק הזה רעבים לנצחון לאחר שנצחו במשחקם הקודם את dcT. בתחילת הטורניר invaderZ סומנה כאחת הקבוצות המאיימות, האם invadeZ חזרו לעצמם והולכים להפתיע את Ducks ?

 

Elementals (9) vs dcT(12) 

מפה : de_contra

שעה : 21:00

עמוד המשחק ב-ESL  

Elementals מגיעים למשחק הזה כשהם זקוקוים נואשות לנצחון לאחר שני הפסדים ברצף במחזורים הקודמים. נצחון במשחק הזה יכול לקחת את ELE עד למקום החמישי אך זה תלוי גם בתוצאות של שאר המשחקים במחזור החמישי. בצד השני dcT מגיעים עם 4 הפסדים בכל המחזורים הקודמים כשהם ממוקמים בתחתית הטבלה במקום ה-12. האם במשחק הזה dcT יגרמו לתפנית וינצחו ? או ש ELE תנצח לאחר שני הפסדים ברציפות?

 

eSrael (2) vs NOM-Gaming(6) 

מפה : de_contra

שעה : 19:00

עמוד המשחק ב-ESL  

eSrael מגיעים למשחק הזה כשהם רוצים לשמור על המקום השני ולהתקרב כמה שאפשר ל-diliGence. זהו משחקה השני היום ויכול להיות שזה ישפיע עליה במידה מסוימת. בצד השני נמצאת הקבוצה NOM-Gaming שמגיעה לאחר נצחון במחזור הקודם ורוצה לגנוב מ-eSael נצחון נוסף. האם היא תצליח במעשיה ? או ש - eSrael ישחקו כהרגלם ויקחו את המשחק ?

בואו ושתפו אותנו במה שאתם חושבים בפורום CS:S.

 

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י