הרשמה

הוכרז משחק המבוסס על Song of Ice & Fire

Cyanide Studios חשפו את A Game of Thrones: Genesis, משחק אסטרטגיה המבוסס על סדרת ספרי הפנטזיה A Song of Ice & Fire. רשת HBO אמורה להפוך את הספרים לסדרת טלוויזיה, כך שמי שמתעצל לקרוא יוכל אולי לצפות בעלילה עוד לפני צאת המשחק.

A Game of Thrones מתואר כמשחק של אסטרטגיה צבאית, כלכלית ודיפלומטית, בתוספת הרבה סכינים בגב. בין האפשרויות שיהיו פתוחות בפני השחקן תמצאו הטלת מצור על טירות אויב, שליחת מרגלים לטריטוריות שלו, התנקשות בגנרלים יריבים מטרידים וחטיפה לשם כופר. נשמע כמו משחק הלוח הקיים כבר שנים, שנקרא גם הוא A Game of Thrones, על שם הספר הראשון בסדרה.

Cyanide Studios הוא אולפן צרפתי שנוסד על ידי מספר עובדי Ubisoft שפרשו מהחברה הגדולה בתחילת העשור. בין המשחקים היותר מוכרים שלהם, יחסית, תמצאו את Loki, משחק התפקידים-פעולה דמוי-דיאבלו שיצא ב-2007. ב-Cyanide הודיעו בשנה שעברה שהם מתכננים גם משחק תפקידים בעולם Song of Ice & Fire.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    08:52 18.07.2010 | vGaMeR_360 vGaMeR_360

    קראתי את הספר הוא נחמד מאוד.

  2. 2

    10:19 18.07.2010 | Elessar Elessar

    אולי סדרת הספרים הטובה ביותר שקראתי. אני מקווה שיצליחו לתרגם את הגאונות של מרטין לסדרה ולמשחקים.

  3. 3

    10:27 18.07.2010 | DMG DMG (אורח)

    סדרת הספרים מדהימה! אני מקווה שHBO לא יאכזבו.

  4. 4

    11:39 18.07.2010 | זאוס השני זאוס השני

    רק שהמשחק לא יהרוס. על הסדרה אני סומך.

  5. 5

    12:57 18.07.2010 | ספרים לא מדהימים ספרים לא מדהימים (אורח)

    המשיכה העיקרית שלהם היא בעיקר תיאורים גראפיים קשים ו-Shock Value, שאחרי הספר הראשון פשוט כבר לא עובדים טוב. בשלב מסויים מתרגלים לדברים האלה ואז זה ספר עלילתי די סטנדרטי, בלי יותר מדי פנטזיה והרבה סיפורי-צד משמימים שלא קשורים לעליה הראשית כמעט בשום צורה. בספרים השלישי והרביעי בסופו של דבר נאלצתי לקפוץ לסוף פרקים מסויימים בגלל דמויות משעממות שלא היה אכפת לי מה יעלה בגורלן בכלל ולא איבדתי מידע מהותי כתוצאה מזה, מה שמוכיח שהם היו בעיקר Fillers.

    מה שכן, הסגנון הזה בהחלט יכול לעבוד כסדרת טלויזיה לא מצונזרת (כמו שב-HBO יודעים לעשות) במידה ויחתכו או יפשטו חלק מהשטויות שם.

  6. 6

       | פורסם ע"י