הרשמה

ראיון עם גיימריות

תפסיקו לומר לאמא שאין לכם חברה כי בנות לא אוהבות את התחביב שלכם. התירוץ הזה נגמר.

מאת: שי עדיאל

בעבר הלא רחוק גיימריות נתפסו כחריגות בחברת נשים ובחברת גברים כאחד, וקולות זילזול, או לפחות תמיהה, נשמעו משני הצדדים. כיום, לצד העובדה שנשים כבר יכולות להצביע (ברוב המקומות), הן גם הצליחו לדחוק רגל אל עולם הגיימינג. קשבנו שי עדיאל תמיד תהה מה עובר בראשן של השחקניות הישראליות, והשבוע הוא הצליח לשבת עם שתי גיימריות בכל רמ"ח איבריהן (הממזר) וללמוד קצת על הפרספקטיבה שלהן לגבי גיימינג ובכלל. ללא השתהות נוספת, בואו נכיר אותן.

שם: עינב

גיל: 27
מקום מגורים: תל אביב
עיסוק: סטודנטית למדעי המחשב

שם: שיר

גיל: 19
מקום מגורים: כרמיאל
עיסוק: חיילת

כיצד נכנסתן לעולם הזה, וכמה עמוק הייתן אומרות ששקעתן בו?

שיר: בעקרון, אחי הגדול היה משחק וכנראה הושפעתי ממנו, ובחופף היו לי חברים ששיחקו הרבה במשחקי MMORPG. בנוגע לכמה עמוק אני נמצאת בעולם הזה, כיום הצבא לוקח את מרבית זמני, אבל לפני שירותי הצבאי הייתי מבלה רבות ב-WoW.

עינב: תמיד הייתה לי זיקה למשחקים, אני מאמינה שלאבי היה חלק גדול בכך, כמובן שגם לחבר שלי יש חלק נכבד. כרגע אני לא יכולה להגיד שאני משחקת יותר מדי בגלל מחסור בזמן (עבודה ולימודים), אבל הייתי ממקמת את עצמי במקום מכובד מבחינת כמות הזמן שאני משקיעה.

אני מזהה מוטיב גברי בכל הקשור לכניסתכן לעולם הגיימינג...

שיר: כן, גברים הם האחראים למחדל.

עינב: אני מעוניינת לציין שאולי זה נכון לגבינו, אבל יש לי חברות שאצלן זה עבד אחרת - אחרי שהבנתי את התענוג שבעניין הכנסתי אותן בעצמי לתחום. בנוסף, אני מוכנה לתת טיפים לשחקנים כיצד לשכנע את בנות זוגם להצטרף לעולם הזה.

אולי כדאי שהם ימצאו בנות זוג קודם כל. השאלה הבאה: נקבו בשמות המשחקים האהובים עליכן ביותר.

עינב: Phantasmagoria, אני מאוד אוהבת את הז'אנר הזה (הרפתקאות אימה), סדרת Uncharted. (החבר של עינב צועק לה מן העבר השני של הספה שהיא גם אוהבת קומנדר קין, ועינב מסכימה עם הקביעה): אני ממש אוהבת אותו, וגם מעוניינת להתוודות... אני מכורה ל-Diner Dash.

שיר: WoW כמובן, Heroes of Might & Magic 3, Black & White ושני פרקי God of War הראשונים. 

האם הוגדרתן בילדותכן כטומבויס?

עינב: ממש לא.

שיר: לא יודעת אם טומבוי, אבל גם לא ממש Girly Girl.

הרבה שחקנים מהמין השעיר נוהגים לסגוד לדמויות נשיות במשחקים; האם גם אתן מוצאות סקס-אפיל או כריזמה בדמויות גבריות ספציפיות?

עינב: אני דווקא חושבת שאני מעדיפה דמויות נשיות, ובמידה ויש בחירה תמיד אבחר בדמות נשית. הייתי יוצאת עם ניית'ן דרייק (אם הוא היה מבקש יפה), אבל ברמת המשחק, במידה והיתה לי אפשרות לבחור דמות נשית לשחק במקומו ב-Uncharted, לא הייתי מהססת אפילו שניה.

שיר: נראה לי שאעדיף לשחק דמות נשית גם.

אתן לא חושבות שדמויות נשיות במשחקים מוצגות בצורה מעט סקסיסטית?

שיר: לפרקים הייתי אומרת שכן, לעיתים ישנן הקצנות כאלו או אחרות, אבל זה מתאזן בעובדה שהדמויות האלו הן לוחמות, משהו שנותן להן אופי מחושל שמעבר לגזרה שלהן.

עינב: באותה המידה אפשר להגיד את אותו הדבר על ברביות. אני נהנית מהדמויות הנשיות כפי שגברים נהנים מהן. הרבה נשים אוהבות את הדמויות, שקלתי אפילו להתחפש לנאריקו מ-Heavenly Sword כי חשבתי שהדמות שלה ממש מגניבה, ויש הרבה נשים שמתחפשות לדמויות ממשחקים, זה כנראה אומר משהו.

אבל את שוכחת שקהל היעד לדמויות האלה הוא בעיקר גברים.

עינב: אתה כנראה שוכח שנשים הן המין היפה, ובניגוד אליכם, הן משהו שאמור להיות כיף להסתכל עליו.

האם אתן רואות במשחקים משהו רומנטי שאפשר לחלוק עם בן זוג?

עינב: אולי יש בזה משהו רומנטי לאור העובדה שמשחקים הם חלק מהמכנה המשותף שלי ושל בן זוגי. הוא ממש נהנה לראות אותי משחקת ומתעצבן כשאני לא משחקת לרוחו, ובכלל CO-OP יכול להיות משהו רומנטי, ממש כמו צפייה בסרט מז'אנר ששנינו אוהבים.

שיר: הייתי אומרת שזה יכול להיות רומנטי כאשר מישהו מגן ואפילו מקריב את חייו הוירטואליים למענך. אתה מתקרב לאדם כאשר אתה משחק איתו, משוחח ומתכנן איתו מהלכים.

האם אי פעם הכרתן מישהו דרך משחק רשת?

שיר: כן הכרתי את חברי לשעבר, הוא היה אורק.

זוהי הסיבה שנפרדתם?בגלל היותו אורק?

שיר: כן...הם לא מתקלחים.

בתור אמהות לעתיד, הייתן רוצות לראות את ילדיכן מבלים את זמנם במשחקי מחשב?

עינב: אחותי לא מרשה לילדים שלה לשחק בכלל בטענה שהם אלימים. כמובן שאני לא מסכימה עם הקביעה הזאת, ואני מאמינה שכל דבר במידה הנכונה הוא בסדר. כמובן שלא אתן לילדי לשחק באופן מוגזם.

שיר: לא יפריע לי שילדי ישחקו. המשחקים שארכוש להם יהיו לגילם על פי הדירוג שעל האריזה, אבל לא הייתי מעוניינת שיבלו מול המשחקים זמן רב כמוני.

מהן התגובות שאתן מקבלות מגיימרים כשהם מבינים שאתן לא מהמין הגיימרי הנפוץ?

עינב: הרבה הצעות נישואים...אבל התגובה הכי נפוצה היא "איזה כיף לחבר שלך, הלוואי שהחברה שלי היתה משחקת".

שיר: עינב כיסתה את זה יפה. בנוסף זכור לי שגיימרים די מתלהבים מהעובדה שמשחקת לצדם בחורה במשחק רשת.

מה אתן חושבות על ה-Wii ובכלל על משחקים קז'ואלים?

עינב: תלוי איזה משחקים קז'ואלים, יש משחקים שבמידה ואני מתחברת אליהם אני יכולה לבזבז עליהם שעות, אך לצערי לעיתים אין לי הרבה זמן, ואז אני מעדיפה לשחק במשחקים מעט יותר "כבדים". אני חושבת שיש לקז'ואל מקום חשוב בתעשייה. ה-Wii ספציפית נחמד, אבל אני מעדיפה את ה-Xbox 360 וה-PS3.

שיר: אני לא כל כך מתחברת למשחקים קז'ואלים, אני מרגישה שזה ביזבוז זמן מוחלט. ל-Wii יש כמה משחקים נחמדים, אבל עדיין הקונסולה הזאת לא הצליחה ליצור לעצמה מעמד כמשהו חשוב בעיניי.

מה אתן חושבות על הסצינה בארץ?

עינב: היא גדולה מאי פעם ובכלל, כשנכנסו הפליסטיישן 3 והאקס בוקס, זה הפך למערכת בידורית שצריכה להיות בכל בית, גם אם לא כולם יקנו את הקונסולות בשביל משחקים כבדים, אלא רק בשביל ערכת רוק בנד או צפייה בסרטי בלו ריי. אני חושבת שזה מגניב שאתה יכול לארח אנשים ולשחק רוק בנד, כי החוויה לא מיועדת כיום לגיימרים כבדים בלבד, וזוהי אחלה דרך לאירוח. אבל זה עדיין מעט מעציב אותי שאנשים קונים את הקונסולות רק בכדי לשחק Tekken ו-Pro Evo, ובכלל, אני לא מחבבת את Pro.

שיר: הסצינה בהחלט גדלה, פתאום התחלתי לראות אנשים שלא האמנתי שאי פעם יכנסו לעולם הזה. אני גם לא מחבבת את כל נושא ה-Pro, דרך אגב (מה קורה פה? לפיפא לא מגיעה קצת שנאה?). אני מעוניינת לציין שרוק בנד זה אחלה ושהחבר (האורק) לשעבר שלי רכש לי ערכת רוק בנד ליום הולדתי.

מה לדעתכן הסיבה שאנחנו עדיין לא רואים הרבה גיימריות בהשוואה לגיימרים?

שיר: אני מניחה שחלק מהסיבה היא שיש הרבה גיימרים, אההמ "חנונים", שמשתמשים מגיל צעיר במשחקים כאסקפיזם, ובורחים מצרות היום יום שלהם, לרוב ברמה החברתית, דבר שפחות נוגע לבנות באותן גילאים. וכנראה שזה באמת מתחיל מגיל צעיר, כאשר הבריחה הזאת הופכת לתחביב שמאגד סביבו הרבה גיימרים עם אותו הנרטיב.

עינב: אני חושבת שככל הסצינה גדלה ובהתאם גם מספר הבחורות גדל. אני מאמינה שרוב הבחורות רואות את החברים שלהן משחקים ולא מתייחסים, וכתוצאה רואות את כל התחום הזה בקונוטציה שלילית ומשתדלות לתפוס מרחק. ברגע שבחורה שיושבת בצד ורוטנת על זה שהיא לא מבינה על מה כל ההתלהבות מקבלת שלט ביד, אז הכל משתנה. חבר שלי לשעבר גם שיחק ואני לא הבנתי על מה כל המהומה והייתי מתעצבנת שהוא מזניח אותי לטובת הקונסולה שלו, זה היה משהו "שלו" והוא לא ראה טעם להכניס אותי לעולם הזה.

אולי הבעיה היא שבנות בעצם מסתייגות ממשחקים כמשהו גברי, ממש כמו ברביות מול בובות של כוח המחץ, אם נבצע השוואה ברוח שנות השמונים? האלימות למשל, מפריעה לך?

עינב: ב-God of War חשבתי שהאלימות מעט מוקצנת, אבל אני לא חושבת שהיא עשתה לי משהו רע.

לסיום, ספרו לי במה אתן משחקות כרגע.

שיר: בדיוק סיימתי את Heavy Rain (אני צועק עליה לא לספיילר לי כי אני אמור לקבל את המשחק השבוע), המשחק מעולה, אווירה שממש עוטפת אותך ומכניסה אותך לעומק העלילה.

עינב: אני כרגע משחקת ב-Bioshock (אני מספר לה שזה אחד המשחקים הטובים שנוצרו בשנים האחרונות והיא צועקת עלי לא לספיילר לה), אני רק בהתחלה אז אין לי הרבה פרטים כרגע, התקופה שהוא מתרחש בה מגניבה והאווירה נהדרת.


בשלב זה ניפרד מהגיימריות המקסימות שלנו ונאחל להן ולנו שתבאנה את הבשורה לעוד רבות מבנות מינן. תודה ליוגב סיטון על העזרה בהכנת הכתבה.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:30 21.07.2010 | NOMNOM NOMNOM (אורח)

    אה עינב מהפאנבויז פודקאסט
    יהיו עוד רעיונות כאלו?
    או שאלו כול הגימריות בישראל :]?

  2. 2

    16:42 21.07.2010 | baker baker

    חופשי

  3. 3

    16:43 21.07.2010 | אוי אוי (אורח)

    נחמד

  4. 4

    16:45 21.07.2010 | NaorBlader NaorBlader

    זה רק אני או שהן נשמעות ונראות מושלמות?

  5. 5

    16:47 21.07.2010 | ududy ududy

    זו המומחיות של בנות, להיראות מושלמות. כשאתה מתקרב אליהן אין להן ברירה אלא להודות שיש להן איזה חסרון וחצי, אבל רוב החסרונות במערכת היחסים הם עדיין שלך.

  6. 6

    16:49 21.07.2010 | elronx elronx

    בחייאת תעשו סקר של כמה בנות גיימריות יש

  7. 7

    16:50 21.07.2010 | Mr.WTF Mr.WTF (אורח)

    מגניב, כתבה מעניינת D:

    איך אני שונא את כל הבולשיט שאומרים "אוי אוי יריתי במישהו זה משחק אלים בוא נתבע את היוצרים שלו"... שיחקתי DOOM ו Duke Nukem 3D כשהייתי בן 4 ואני לא יצאתי רוצח המונים או ילד אלים בצורה מיוחדת, אז די עם הזיוני שכל על משחקים אלימים. בחייאת, תנו לילד שלכם להנות קצת. תפסיקו לקנות לו Little Big Planet(אחלה משחק האמת) ותקנו לו כבר Vice City!!

  8. 8

    16:51 21.07.2010 | lirantheking lirantheking

    Awesome

  9. 9

    16:54 21.07.2010 | יהונתן יהונתן (אורח)

    הבנתי לקרוא. אגב, יש משהו במה ששיר אמרה לגבי חנונים שמשתמשים במשחקים כאסקפיזם. אני אישית הייתי כזה עד לא מזמן, והיום אני בעצם בקושי משחק.  

  10. 10

    17:33 21.07.2010 | חומי חומי (אורח)

    אני יכול להעיד על חברה שלי (שאני מתחתן איתה) היא לא אוהבת לשחק כי היא מפחדת להיפסל...חחחחח אבל היא מאוהבת ב-COD וכל פעם שאני משחק היא נשכבת לידי ומסתכלת בטלויזיה אני יכול לומר שאת COD:MW2 היא קנתה לי מעצמה (הזמינה מ-SHOPTO בעצמה) והיא מתה על המשחק הזה אני יכול לומר שראיתי אותה גם רואה טריילרים של COD:BLACK OPS אז אני יכול להיות בטוח שהיא מתלהבת מהמשחק יותר ממני.

  11. 11

    17:45 21.07.2010 | גבר מרוצה גבר מרוצה (אורח)

    בנות גיימריות זה ממש לא דבר חדש
    רק לא נפוץ וזאת בעיה הבנות היחידות שאני מכיר שמשחקות משחקים משחקות אותם בפייסבוק
    לא אהבתי את ההכללה של כל הגיימרים הם חנונים מחוצ'קנים בלי חברים
    נכון יש כאלה אבל לא כולם
    אני אישית מכיר הרבה "מבוגרים"
    שמשחקים במשחקי מחשב בזמנם הפנוי מעבודתם המאומצת =)

    ונסיים במשפט אופייני הלוואי שהחברה שלי הייתה גיימרית

  12. 12

    17:50 21.07.2010 | shaythan shaythan (אורח)

    כמה אני מאושר לראות את heroes 3 כמשחק אהוב, צריך לתת לו כבוד!
    כתבה נחמדה, תעשו עוד ראיונות פה בויגיימס

  13. 13

    18:24 21.07.2010 | הממ הממ (אורח)

    זה רק אני או ששיר בתמונה הראשונה נראת טיפה כמו נער?

  14. 14

    18:25 21.07.2010 | גיא גיא (אורח)

    לא רואה בגיימריות משהו מיוחד **********************************************************
    ==========================================================
    למרואיינות נסו לשחק בCO-OP
    בResident Evil 5 (מתאים גם לבנים שרוצים להכניס בנות לתחום)
    ==========================================================
    **********************************************************

  15. 15

    18:48 21.07.2010 | זה שמתעניין זה שמתעניין (אורח)

    יודעים מה יהיה יותר מעניין? לדעת מה הסקר של Vgames* העלה בנוגע לאחוז הבנות מכלל הגולשים באתר. אודי, אל הארכיונים!

    *הסקר הזה:http://www.vgames.co.il/article/6723.html

  16. 16

    18:55 21.07.2010 | ududy ududy

    15, זו שאלה מעניינת, אבל אין לי מושג. אני מניח שהשאלה נשאלה בסקר, אבל לא בטוח בכלל שהתוצאות נשמרו איפשהו.

  17. 17

    19:02 21.07.2010 | 123 123 (אורח)

    הלוואי שהחברה שלי הייתה גיימרית...
    אהה רגע, צריך קודם כל חברה.
    עינב הזאת דיי שווה.

  18. 18

    19:03 21.07.2010 | אני אני (אורח)

    More pictures or it didnt happen

  19. 19

    19:08 21.07.2010 | עינב עינב (אורח)

    תודה לכולם על התגובות :)

    בתגובה ל14, אני משחקת עם חבר שלי רזידנט איוול 5 וזו בהחלט חוויה מגניבה.
    רק חבל שאין לנו הרבה זמן לשחק ואנחנו תקועים על איזו מפלצת בינתיים :)

  20. 20

    19:43 21.07.2010 | הדר הדר (אורח)

    האמת שנתקלתי בבלוג די מעניין של גיימרית, אמנם העדכונים לא קבועים, אבל יש פוסטים די מעניינים שכדאי לקרוא לדעתי, היא פחות או יותר הגיימרית הכי רצינית שראיתי באינטרנט. (ועוד ישראלית!)
    http://withjoys.blogspot.com/

  21. 21

    19:48 21.07.2010 | shay_cv shay_cv

    שי אני פשוט אוהב כל כתבה שלך!,
    ואגב רואים את סיב(פחם)המום בתמונה מאחורי עינב! XD

    זכר לפאנבויז האגדיים!

  22. 22

    19:54 21.07.2010 | scruffy scruffy

    אני מכיר המון גיימריות ואני שונא שאנשים כותבים להם במשחק
    המשחק הוא לא לבנות או לכי שחקי בברביות וזה מרתיח אותי
    (כנראה לא ראו בת אף פעם)...
    בנוסף בתור אחד שמשחק קול אוף דיוטי ו קונטר סטרייק סורס
    אני רואה המון גיימריות שנכנסות לתחום ומשתלבות

  23. 23

    20:10 21.07.2010 | DJFMBEN DJFMBEN

    חח חמוד כל הקטע,אבל את האמת חברה גיימרית? לא עובד לי,אני שוביניסט מניאק ולכן אני משאיר את החלק הזה לגברים ולא מעוניין שנשים יכנסו אליו,חברה בשבילי צריכה להיות הכי "כוסית" ונשית שאפשר בלי שטויות כמו משחקי וידאו

  24. 24

    20:12 21.07.2010 | Novril Novril

    ל20- יצא לי כבר להתקל בבלוג הזה. הבחורה הזאת שפיצית לגמרי.

  25. 25

    21:24 21.07.2010 | Shpitz789 Shpitz789

    אני חושב בויה

  26. 26

    22:07 21.07.2010 | / / (אורח)

    זה קצת עצוב לעשות ראיון עם גיימריות, ברור שהן קיימות אבל לעשות איתם ראיון זה כמו לעמוד על שולחן ולצעוק "הנה יש לי הוכחות שגם בנות משחקות". אני מניח שרוב קוראי האתר הם גיימרים אז הם אמורים לדעת שיש גם גיימריות ואם הם לא מודעים לזה או סתם אומרים שבנות לא יודעות לשחק אז הם כנראה ילדים בני 10. הראיון הזה היה יכול להיות יותר מועיל במקום בו יש יותר משתמשים שחושבים שגיימינג זה לבנים או רק לילדים קטנים אבל אם משהו קורא את הכתבות באתר רוב הסיכויים שהוא לא חושב את זה.
    בכל מקרה תמשיכו עם העבודה הטובה.

  27. 27

    22:22 21.07.2010 | kLifOrd kLifOrd

    למה לא לתת לגיימרית לפי בחירת מערכת VGAMES לכתוב פעם בחודש על חווית מצד שלהן.

  28. 28

    22:46 21.07.2010 | tomer1114 tomer1114 (אורח)

    אבל בנות כאלה נדירות תחשבו על בת שאוהבת לשחק המוןן אך בזמן האמת יענו לצאת לדייט היא מזניחה את עצמה לכן הם נדירות כל כך כי רוב הבנות היום מעדיפות לעשות הכלל כדי להיראות יפה ולא להזניח
    אני מעדיף שבת משקיעה בעצמה לכן אני לא ירצה חברה שהיא גיימרית:\
    תסכימו או לא אבל בכל אחד מהצדדים יש משהוא רע

  29. 29

    22:48 21.07.2010 | MisterFF MisterFF

    יוגי, תעשה לי פגל! D:

    פאנבויז 4EVER!

  30. 30

    22:54 21.07.2010 | Sai Sai (אורח)

    ביושוק עדיין over rated מה? נבליג.

    אם כל השיחה הזו לא התנהלה במטבח, אני מאוד לא מרוצה משי!

  31. 31

    23:07 21.07.2010 | roi.g roi.g

    סליחה אבל diner dash זה ממש לא גיימינג זה פייסבוק.

  32. 32

    00:03 22.07.2010 | shubi shubi (אורח)

    מה אתם גנובים חברה גיימרית זה הדבר. אבל כמובן גם כוסית.
    פעם היה איזה קלאן CS ישראלי של כמה בנות, ואני זוכר לפחות 2 שהיו כוסיות אששש. זה פורסם פה באתר אני חושב.

  33. 33

    00:22 22.07.2010 | סטודנט סטודנט (אורח)

    אתם חייבים לפתח כתבות כאלה לפינה קבועה!
    (גיימריות אחת לשבוע נשמע לי סבבה לגמרי)

  34. 34

    00:33 22.07.2010 | מישהו מישהו (אורח)

    "עינב: אתה כנראה שוכח שנשים הן המין היפה, ובניגוד אליכם, הן משהו שאמור להיות כיף להסתכל עליו."

    אהבתי את התשובה

  35. 35

    00:35 22.07.2010 | מישהו מישהו (אורח)

    כתבה נחמדה.. אבל נראה קצת מאולץ הנסיון להצחיק..

  36. 36

    02:50 22.07.2010 | שי ירדני שי ירדני

    חציל סגול ממלוא בקרקרים

  37. 37

    08:00 22.07.2010 | XPoKeR_FaCeX XPoKeR_FaCeX

    חחח תמיד אני גם בת גיימרית ודווקא די נחמד לשחק במשחקי מחשב זה שאני בת לא אומר בעצם שכל היום כל מה שאני צריכה לעשות זה רק לסרק את הברביות (למרות שבגיל 4 זה היה די כיף :) ) או לחשוב על בגדים (נכון גם על זה ) .....
    אבל אני אוהבת הרבה משחקים שגם הבנים משחקים בהם ואני משחקת עם ידידים שלי ודווקא ידידים שלי מאוד נהנים לשחק בחברתי ואפילו יש כאלה שאני יותר טובה מהם ....... זה יכול להיות ממש נחמד ולפעמים יש לי גם משחקים במחשב שדי קשה להשיג ואני באה לידידים להתקין ותכלס יש מלא גיימריות פשוט לא תמיד הן מודות שהן בות כי מתביישות לקבל תגובות רעות אני אישית ממש לא :)

  38. 38

    08:32 22.07.2010 | nice nice (אורח)

    very nice

  39. 39

    09:38 22.07.2010 | למי אכפת למי אכפת (אורח)

    אני גיימרית ומגיל מאוד צעיר ביליתי על המחשב, גם נגררתי על ידי דמות גברית במשפחתי לשחק.

    28.מה הקשר בין הזנחת המראה החיצוני למשחק? אין, אני חושבת שזאת החלטה אישית של כל אחד בלי קשר לכמה שעות הוא מבלה על המחשב...כתבה מצויינת.

  40. 40

    10:19 22.07.2010 | yechiam yechiam

    אני חושב שזאת הסיבה:
    "אולי הבעיה היא שבנות בעצם מסתייגות ממשחקים כמשהו גברי, ממש כמו ברביות מול בובות של כוח המחץ"
    הרי איזה בת בגיל צעיר (שזה הגיל שבערך מתחילים לשחק) תשחק (ואם היא תשחק תודה שהיא משחקת) במשחקים שנכנסו לתודעה שלנו כ'גבריים'?

  41. 41

    11:31 22.07.2010 | shahartal1996 shahartal1996

    עינב ממש כוסית

  42. 42

    11:45 22.07.2010 | חחח חחח (אורח)

    28,מה הקשר בין להיות גיימרית,לבין להזניח את עצמך?
    אתה,כבן.. אתה משחק וכלכך מזניח את עצמך? אני לא חושבת..
    אז אין הבדל בין בנים לבנות.
    חוצמזה,כל אחת ומה שהיא בוחרת לעצמה..
    אני משחקת,וגם חבר שלי.. ואף אחד מאיתנו לא "מזניח" את עצמו..

    כתבה טובה,טוב לדעת שיש עוד בנות (:
    השאלה אם הן משחקות במחשב,או בקונסולה.

  43. 43

    12:03 22.07.2010 | mele mele

    גם האקסית שלי היתה גיימרית ותאמינו לי שזה לא כיף שכל שניה היא מנסה להשתלט לך על המשחק ועושה לך פרצוף עצוב שאתה לא נותן לה לשחק גם אם התחלת רק לפני חמש דקות.

    ד"א הן נראות טוב.

  44. 44

    12:12 22.07.2010 | danik107 danik107

    כול בחורה יכולה לשחק...זה לא אמור להיות מפתיע XD
    בת כוסית גיימרית=שימחה בחיים.....אז אתם סתם מקנאים בחברים שלהם (:

  45. 45

    14:48 22.07.2010 | LoPoO LoPoO

    אני מכיר הרבה גמריות מכל הארץ וכולן אבל כולן מכוערות
    אוליי יש יוצאת דופן אחת שנראת טוב
    28 צודק.

  46. 46

    19:46 22.07.2010 | יקיר יקיר (אורח)

    הייתי מוכן ליתרום ביצה אחת בשביל חברה כזאת נימאס מכל החופרות שרוצות כל היום לצאת לקניון כשאנחנו לפעמים מעדיפים לחרוש...

  47. 47

    23:08 22.07.2010 | OrelMac OrelMac (אורח)

    יוצאות מהכלל שאינן מעדיות על הכלל.
    אבל יפות בצורה נדירה.

  48. 48

    07:46 23.07.2010 | tomer1114 tomer1114 (אורח)

    פייי
    אני יסביר רק ביגלל 42-
    אז ככה אני אומר שהם נדירות כי רוב הבנות שאני מכיר באuפן אישי לא יכולות לנהל שתיי דברים שנוקחים זמן מהחיים כלומר תחשבו על באמת אחת שלא יוצאת אלה נישארת בבית ונהנת להרוג מה הסיכוי שהיא תימצא חבר וואלה נגיד שהיא דוגמנית שהתחביב שלה הוא לשחק אתם חושבים שהיה לה זמן גם וגם גם לצאת וגם לשחק
    אז שלא לכן תמיד אים לבחורה יש שתי תחביבים על בטוח שהיא מזניחה את הלשחק ושוב כל מה שכתבתי זה מהידע שלי בילבד

  49. 49

    16:18 23.07.2010 | מישהו מישהו (אורח)

    זיהיתי את עינב מסצינה אחרת לגמרי דווקא... ולא ידעתי שהיא גיימרית. מצד שני, ידעתי שיוגב (חבר שלה) גיימר חושרמוטה.

  50. 50

    18:23 23.07.2010 | עכגגגדעעכ עכגגגדעעכ (אורח)

    חח אפשר לחשוב "גיימריות" כאילו איזה מקצוע או משהו,
    אני גם יכול להיות גיימר חנון מסכן ומחוצקן ולמחרת מישהו אחר
    מה הקשר?

  51. 51

    21:24 23.07.2010 | גיימרית גיימרית (אורח)

    כתבה נחמדה

  52. 52

    04:43 24.07.2010 | דניאל דניאל (אורח)

    מכיר מספיק, ומה זה הבולשיט הזה על בנות לא תופסות תחביבים כי זה גורע מהזמן לצאת למצוא חבר kinda got it backwards who said it

  53. 53

    02:42 25.07.2010 | אנונימית אנונימית (אורח)

    ל-28 אני חושבת שאתה טועה..אני גם משחקת במשחקים[ולא משחקי פייסבוק>

  54. 54

    21:38 25.07.2010 | Hollow Hollow

    אם יש כאן גיימריות מנתניה תודיעו לי (-:
    נ.ב עינב פצצה

  55. 55

    09:30 26.07.2010 | צכלך'קרע צכלך'קרע (אורח)

    אז ככה 28,
    נכון שיש כאלו,זה מאוד הגיוני..
    אבל אני יכולה להגיד לך שלי יש זמן גם לשחק ולחרוש,גם לעבוד וגם לקנות בגדים(:
    הכל תלוי איך מנהלים תזמן במשך היום

  56. 56

    09:32 26.07.2010 | עקר' עקר' (אורח)

    ובהמשך לתגובה למעלה,גם יש לי חבר וגם הוא גיימר ושננו נהנים מאוד לשחק יחד (:

  57. 57

    08:14 03.08.2011 | דר דר (אורח)

    יפ מאוד

  58. 58

       | פורסם ע"י