הרשמה

לא רק מאריו: סוניק, עכשיו בצבע

מאת: ערן שבי

מחיר הכישלון

אולי בעקבות המשבר הכלכלי, ואולי סתם כי הם גרועים והמכירות בהתאם, החליטה High Voltage לפטר 25 מעובדיה, שהם בערך 20% מאנשי החברה.

High Voltage התפרסמה בזכות משחק הווי Conduit, שצבר באזזזז מסיבה כלשהי (טוב, בכל זאת משחק FPS ל-Wii) עד שהגיע לחנויות והוכרז ככישלון. מאז הספיקה החברה לפתח ולמכור עוד משחק כושל, כותר המכות המיתולוגי Tournament of Legends.

כנראה שהחברה למדה לקח בנוגע לווי, כי הפרויקט הגדול הנוכחי שלה, The Grinder, ייצא בנוסף גם לקונסולות ה-HD ולמחשב. מצד שני הם גם מפתחים את Conduit 2 הבלעדי...

נינטנדו: לחץ? איפה לחץ?

אין מה למהר, על פי נשיא נינטנדו סטורו איווטה. נינטנדו כבר עברה לפתח את קונסולת הדור הבא מיד עם השקתו של הווי (אז הוא נקרא "הדור הבא הבא"), ובכל זאת לא צפוי יורש בקרוב.

ולמה שיהיה? הווי ממשיכה למכור היטב (גם אם יתרונה על המתחרות נשחק אט אט), לא מזמן נינטנדו הכריזה על מספר כותרים גדולים, וסוני ומיקרוסופט ממש לא ממהרות אל דור הטכנולוגיה הבא, להיפך - הן מקדמות בכל הכוח את מה שנינטנדו עשתה כבר בתחילת הדור הנוכחי.

הבעיה היא שהעתיד, מבחינת גיימרים, לא נראה מזהיר במיוחד. כמו בדורות קודמים, גם את הדור הזה פתחה נינטנדו בגל של כותרים גדולים, והיא צפוייה לסיים אותו בעוד גל כזה. אנחנו נמצאים בתחילתו של הגל השני.

במילים אחרות, לא נראה שנינטנדו מתכננת משהו גדול אחרי זלדה, שצפוי לצאת בשנה הבאה, בעוד שהקונסולות המתחרות מפתחות עוד ועוד מותגים חזקים שהמשכיהם לא מפסיקים לצאת. אני לא אהיה מופתע אפילו אם פיקמין 3 לא ייצא לווי, אלא רק בדור הבא.

איווטה אמר שהקונסולה הבאה תהיה הפתעה אבל נצטרך להיאזר בסבלנות, ולנו אין ברירה אלה לחכות ולקוות לטוב - אם מישהו יודע להפתיע, זו נינטנדו.

באמת שאין צורך

החודש יתקיים אירוע Gamescom, האח הגרמני הקטן של E3. נינטנדו, יחד עם חברות אחרות כמו סגה וקפקום, הודיעה שלא תשתתף השנה.

כאן המקום להזכיר שכל תערוכות המשחקים האלה לא באמת משנות משהו. הן היו חשובות פעם כדי לקבל תשומת לב תקשורתית וליצור קשרים - היום החליפו אותן התפתחויות באינטרנט, התארגנותם של גופים מקצועיים בינלאומיים בתעשיה ואירועים אחרים וצנועים יותר, שיש בהם הרבה פחות תקשורת והרבה יותר עבודה. חוץ מזה, נינטנדו כבר הוכיחה שהיא יכולה להכריז הכרזות גדולות סתם ככה באתר שלה, והיא עדיין תקבל את כל ההייפ שבעולם.

קוצים של תקווה

כבר שנים שמשחקי סוניק מאכזבים פעם אחר פעם, ואף אחד לא מבין איך סגה עושה את זה.

פתאום בא לו Sonic Colors  ונראה כיף באופן מפתיע, לפחות לפי הטריילר החדש. כל הצבעים האלה גורמים לו להיראות כמו שילוב בין סוניק למריו גלקסי, שזה כמעט חלום אירוטי. בכל זאת לא צריך לפתח הרבה ציפיות, ואפילו עדיף להתכונן לאכזבה, רק ליתר בטחון.


 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:35 12.08.2010 | זה רק אני ? זה רק אני ? (אורח)

    שחושב ש the grinder נראה לא משהו

  2. 2

    15:41 12.08.2010 | ET2k ET2k

    הכותרת קצת מבלבלת, איזה מדור זה אמור להיות?!

  3. 3

    15:58 12.08.2010 | רערער רערער (אורח)

    1 גם אני

    ו הסוניק החדש הזה לא נראה שונה משאר הסוניק שיצאו בזמן האחרון

  4. 4

    16:17 12.08.2010 | Jiddu Jiddu

    2 זה נראה לי צריך להיות מדור על הWII...

  5. 5

    00:26 13.08.2010 | IceTea IceTea

    כחובב סוניק, המשחק נראה מעולה.
    חבל שהוא יוצא רק ל Wii.

  6. 6

    01:13 13.08.2010 | MPTG MPTG

    5 אני איתך, כבר הרבה זמן שלא יצא משחק סוני נורמלי למחשב :( וגם אלה שיוצאים לקונסולות ה"רציניות" לא נראים משהו, חבל שמשקיעים רק בווי עם משחקים מהסוג הזה :(

  7. 7

    07:25 13.08.2010 | אנונימי אנונימי (אורח)

    5 אני חושב שגם אמרו שהוא יוצא ל - DS...

  8. 8

    08:24 13.08.2010 | ududy ududy

    המדור הוא על Wii, הסוניק יוצא גם ל-DS בגרסה עם פחות כוחות מיוחדים וקצת פחות תלת-מימד.

  9. 9

       | פורסם ע"י