הרשמה

גמר גביע המדינה CSS

לאחר חודש של משחקים, דרמה, אקשן וללא ספק כמה הפתעות העפילו שתי קבוצות לשלב הגמר בגביע המדינה. הגמר יערך במסיבת הרשת שתערך ב 25/8 בהוד השרון על הבמה המרכזית. המשחק ישודר על מסכי ענק שיוצבו במקום וילווה בפרשנות וקריינות.

אם היה לכם ספק כלשהוא עד עכשיו, הקבוצות שהעפילו לשלב הגמר הן לא אחרות מאשר eSrael. ו-dilIGence.. בתחילת הגביע היה נראה כי רוב הסיכויים לטובת גמר בין שתי הקבוצות הללו, גמר קלאסי. עם זאת, מספר קבוצות "התעוררו"  והציגו משחק מרשים מאוד שהיווה איום לגמר הקלאסי הזה. מגיע שאפו לקבוצות  שששחקו מעולה, אז invaderZ, NOM-Gaming שאפו !

הדרך לגמר :

eSrael.CSS - הסידינג בטורניר נקבע לפי הדירוגים של הקבוצות בעונה השנייה של ליגת CS:S מה שעזר מאוד לקבוצה בשלב הראשון. בשלב הראשון הקבוצה פגשה את הקבוצה apRiliuX, קבוצה חדשה שנפתחה על מנת לשחק בגביע המדינה. המשחק הזה היה משחק ילדים עבור eSr שנצחו בתוצאה 16-1. השלב השני היה נראה כשלב לא ממש פשוט עבור eSr, כשממול עומדת הקבוצה Sylinx. הקבוצה מורכבת משחקנים ותיקים מאוד בעלי ניסיון רב בתחום, בפגישתם הראשונה בליגת CS:S הקבוצה עשתה חיים קשים ל-eSrael שנצחו בקושי בסוף. עם זאת, המשחק הזה היה די פשוט ל-eSr גם כן, שנצחה בתוצאה 16-3. בשלב חצי הגמר, הקבוצה פגשה את אחת הקבוצות הנחושות ביותר בליגה הלו היא invaderZ. בדיוק כמו המשחק הקודם, המשחק הזה נראה כלא פשוט אך eSr הוכיחה כי ידה על העליונה גם במשחק הזה. נסכם את הדרך של eSr לגמר במשפט אחד - "הפתרון הקל לפעמים נמצא בדרך הקשה".

diliGence.CSS - בדיוק כמו ל-eSr גם ל-diliGence הסידינג מליגת CS:S עזר מאוד, הקבוצה מדורגת במקום השני. בשלב הראשון הקבוצה פגשה את קבוצת iNfarmy, בשלב השני הקבוצה פגשה את אחת הקבוצות הותיקות בקהילה - intake. היו הרבה דיבורים על המשחק הזה, אבל בסופו של דבר, diliGence הוכיחה כי ידה על העליונה. המשחקים עד כה היו קלים, אך, היריבה בשלב חצי הגמר הייתה סיפור אחר - NOM-Gaming. בפגישתם באחרונה בליגה CSS קבוצת diliGence נחלה הפסד מפתיע מאוד ל-NOM. למרות זאת, הקבוצה הגיעה גם למשחק הזה כפייבוריטית והוכיחה שהפסד אחד לא יביא למפלתה כשהיא מנצחת את המשחק הזה בתוצאה מרשימה מאוד 16-2. נסכם את הדרך של dGe לגמר במשפט אחד - "כל עליה במדרגה היא עליה בקושי".

אז מי יקח את הגמר הקרוב שיתקיים על הבמה המרכזית באירוע של הקיץ?

 

בואו וספרו לנו מי אתם חשובים שינצח בגמר גביע המדינה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:37 25.08.2010 | שלומי שלומי (אורח)

    יש דרך לצפות במשחק דרך הסורס TV?

  2. 2

    20:23 30.08.2010 | אתר מחלק פרסים אתר מחלק פרסים (אורח)

    תחרות חדשה - פרסים ל5 הראשונים!!

    http://sabon.starsplatform.co.il/vote/HG9M3C2KNK

  3. 3

       | פורסם ע"י