הרשמה

משחקים בהוד השרון: פוקוס על Games2Rent

ב-25/8 יתקיים בהוד השרון אירוע המשחקים של השנה תחת השם "משחקים בהוד השרון". האירוע הינו יוזמה של עיריית הוד השרון ומחלקת התרבות והנוער, אשר נועדה ליצור פעילות תוכן ייחודית לנוער בסוף חודש אוגוסט, וכן למצב את העיר כמרכז גיימינג בישראל. על מנת להאדיר את האירוע, הצטרפו לארגונו במהלך השבועות האחרונים מספר מותגי על וחברות מעולם המחשוב והמשחקים, שתודות להם ניתן היה להרחיב את היקף הפעילויות שיערכו במסגרתו. 

באייטם שפתח את סדרת הכתבות הזו הצגנו לכם בקצרה את נותני החסויות הראשיים באירוע. בסדרת כתבות זו נפרט מעט על כל חברה באופן כללי, ועל חלקה הספציפי באירוע המתקרב. ראו זאת כשילוב של פינה שיווקית, שנועדה לגמול לעסקים שממנים את האירוע על השקעתם, וכמקום שבו תוכלו ללמוד על מעורבותן של החברות המשתתפות בעולם הגיימינג.

Games2Rent - ולשחק כמה שרוצים

כל בעל PS3 מכיר את הבעיה הזאת: הוצאתם 300 שקל בחנות על משחק חדש ומבטיח, בטריילרים הוא נראה מלהיב במיוחד, הביקורות משבחות, יוצרי המשחק (ואמא שלהם) בטוחים שזה המשחק הכי טוב בעולם, ואז... אכזבה. השליטה לא נוחה, החידושים לא מחדשים, המשחק נגמר לכם מתחת לידיים תוך חמש שעות  – ו-300 השקלים שלכם לא ישובו לעולם.

מזל שיש פתרון לבעיה הזאת, והפתרון נקרא Game2Rent. באמצעות מנוי חודשי, שעולה לכם כשליש ממחירו של משחק חדש אחד, יאפשר לכם השירות הזה להחליף משחקי פלייסטיישן 3 ללא הגבלה, ולבחור מתוך קטלוג נרחב של משחקים, כולל החדשים ביותר, ההולך וגדל ומונה כרגע יותר ממאתיים כותרים. רוצים לבדוק אם משחק הרובוטריקים החדש שווה משהו? אוהבים משחקי יריות מגוף ראשון, אבל הם נמאסים עליכם אחרי שבוע? למה לקנות כשאפשר להחליף?

איך בדיוק זה עובד? פשוט מאוד: אחרי שרכשתם את המנוי באתר, כל מה שנותר לכם לעשות זה להרכיב רשימה של המשחקים שאתם הכי רוצים מתוך הקטלוג. תוך 24 שעות, המשחק הראשון הזמין מהרשימה שלכם כבר יהיה אצלכם בתיבת הדואר. התעייפתם ממנו אחרי שלוש שעות משחק? אין בעיה – שלחו אותו בחזרה באמצעות המעטפה המשולמת מראש שקיבלתם, ותוך יממה כבר תקבלו את המשחק הזמין הבא אחריו.




שירותים מסוג Games2Rent פופולאריים מאוד בארצות הברית, ורוני יפתח, היזם שמאחוריו ואחד מאנשי התעשיה שתוכלו לפגוש באירוע, מספר שמשם בדיוק קיבל את ההשראה. "חזרתי לארץ אחרי שהות של שלוש שנים בארצות הברית, ולא הבנתי למה בעלי הפלייסטיישן בישראל צריכים למשכן את הבית בשביל ליהנות ממגוון של משחקים. כך עלה הרעיון להקים שירות השכרות דומה לאלה שהכרתי בחו"ל."

מאז הקמת האתר לפני כשנה הוא זוכה להצלחה גדולה – רשימת המשתמשים הולכת וגדלה, יחד עם מבחר המשחקים. לא פלא, מאחר וזו די בבירור הדרך הזולה ביותר לחוות כמה שיותר ממה שיש ל-PS3 להציע.

Game2rent יפעילו ביתן באירוע שייערך ב – 25.08 בהוד השרון, שם תוכלו ללמוד יותר על השירות, לרכוש מנויים במחירים מוזלים ולשמוע על מבצעים מיוחדים.

בין השאר תוכלו לשחק בדוכן על מספר עמדות PS3, ולחוות כותרי מירוצים ופעולה מובילים כמו גם להעיף מבט בבלעדיים של הקונסולה, משחקים כמו Heavy Rain ו-Uncharted 2.

אתר Games2Rent

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:56 12.08.2010 | BILL BILL (אורח)

    MEEEEEEEEE BILL

  2. 2

    14:59 12.08.2010 | טםדיקי19 טםדיקי19 (אורח)

    timmy הכתיבה שלך קצת יבשה אבל לא רעה כלל.

  3. 3

    15:04 12.08.2010 | Shmati Shmati

    2, זה כתבה פרסומית לא סיקור או בקרוב של משחק, למה אתה מצפה?

  4. 4

    15:10 12.08.2010 | My_T My_T

    אני חייב להגיד שאני מאוכזב מהם.
    נרשמתי לאתר לפניי שבוע וקיבלתי תוך 3 ימים את GOW3.
    שיחקתי בו, אבל הדיסק היה שרוט ולא פעל טוב, והם האשימו את התוכנה ולא את הדיסק. בכל מקרה, הם הזמינו אותי לשלוח אליהם חזרה את הדיסק ולקבל אחד אחר.
    החלטתי שאני אוותר על GOW 3, אז ביום ראשון הזה החזרתי להם אותו והיום, חמישה ימים אחרי, הגיע אליהם הדיסק.
    בגלל שעכשיו גם סוף שבוע, המשחק שהזמנתי אחרי (inFAMOUS) יגיע רק ביום ראשון, וזה במקרה הטוב.
    וכך עברו להם שבועיים בערך של תשלום ללא תמורה מספקת.
    ד"א, אני חייב להגיד שהרושם הראשוני היה ממש טוב וראיתי ביקורות טובות על האתר, אבל אני בינתיים לא נהנה מהשירות.
    יכול להיות שזו בעיה מסויימת בדיסק הזה ובמשלוח הדואר הספציפי, אבל עדיין מאכזב מאוד.

  5. 5

    15:50 12.08.2010 | ערן ערן (אורח)

    למרות שמדובר בכתבה פרסומית בוטה, שמאחוריה סביר להניח שמעורב תשלום ל-Vgames מהמפרסם, בכל זאת רציתי להודות לכם שהבאתם את הנ"ל לידיעתי - מחירי משחקי הפלייסטיישן באמת מרקיעי שחקים וזה נראה לי כמו הפיתרון האולטימטיבי. עם מנוי כזה אפשר במחיר של שני משחקים לשחק בתריסר לאורך תקופה של חצי שנה.
    מבחינתי אתם יכולים להמשיך במתכונת הפרסומית הזו שמביאה פתרונות מבורכים לקהל הגיימרים המרושש, אבל רק אם האתר עומד מאחורי כל המלצה שלו ולא סתם מפרסם עבור כל מי שמוכן לשלם לו.

  6. 6

    15:59 12.08.2010 | רונן רונן (אורח)

    נשמע אחלה. הגיע הזמן באמת לאיזה נטפליקס ישראלי, גם אם בינתיים זה רק למשחקים

  7. 7

    16:26 12.08.2010 | קרירין קרירין

    הבעיה בדואר בישראל
    עד שזה יגיע הלוך ועד שזה יגיע חזור יגיעו ימות המשיח

    עם היה גם חנות פיזית שגם היו נותנים ליראות בחנות שהדיסק באמת פועל הייתי הולך על זה
    אבל דרך הדואר בארץ ?-יצחקתני

  8. 8

    17:14 12.08.2010 | kLifOrd kLifOrd

    5 יש את PCGAMES.co.il

  9. 9

    17:40 12.08.2010 | ל5 ל5 (אורח)

    זה ספונסרים לאירוע בהוד השרון כל החברות שהם מפרסמים..
    אבל זה באמת כנראה פיתרון טוב..
    למרות שבעיה גם גדולה של הPS3 זה המחיר של הקונסולה עצמה..

  10. 10

    21:14 12.08.2010 | ערן ערן (אורח)

    ל-9: מחיר קונסולת ה-PS3 סביר ביותר (גם ובמיוחד לעומת האקס בוקס), כ-2000 שקל לקונסולת Slim ב-250GB ואתה יכול למצוא גם גרסאות זולות יותר.

    מדובר במחשב לכל דבר (עם כניסות USB לעכבר ומקלדת) שיכול לאפשר גלישה באינטרנט, משחקים, ניגון מוזיקה וסרטים. על מחשב גיימינג לא היית משלם פחות מ-4000 שקלים, במקרה הטוב. והוא גם קורא Bluray ומתפקד כ-Streamer ומה לא...

    הבעיה הרצינית האמיתית עם הפלייסטיישן תמיד הייתה מחיר המשחקים - שנובע מהדרישה של סוני לקבל תמלוגים מרקיעי שחקים על כל משחק שמוכרת החברה המייצרת לקונסולה. יכול להיות שחנויות השכרת המשחקים כמו זו שמפורסמת מעלה היא הפתרון שבעלי הפלייסטיישן בארץ או בכלל מחפשים כה נואשות.

  11. 11

    02:07 13.08.2010 | ork12 ork12

    10 מחשב לכל דבר שהורידו לו את ה-linux
    P: זה לא מחשב זה קונסולה.. מתי תבינו.. ואני לא פאן בוי או משהו אבל גם אקס בוקס זה לא מחשב.. זאתי קונסולה.. בוא נגיד PS3 עד לא מיזמן איכשהו היה אפשר להגדיר אותו מחשב בגלל שהיה אפשרות לעשות מערכת הפעלה Linux אבל ברגע שהם הורידו את התמיכה בזה.. זה כבר לא מחשב..

  12. 12

    12:17 17.08.2010 | Game2rent Game2rent (אורח)

    תגובה למספר 4 - למען ההגינות והאמת נאמר שהמשחק שנשלח אליך בהחלט לא היה שרוט, וכאשר נבדק במכשיר שלנו עבד כראוי.
    האתר קיים פחות משנה וכבר הספיק לשרת מעל 200 שחקנים, כאשר הרוב המוחלט היה ועודנו מרוצה מאוד. כל הביקורות על האתר משבחות את השירות ואנו עומדים מאחורי כל פרסום הנוגע לזמני המשלוח ואיכות המשחקים.

  13. 13

    12:19 17.08.2010 | Game2rent Game2rent (אורח)

    תגובה למספר 7 - הפועל המשחקים מגיעים לבית המנויים תוך יום עסקים אחד, וחזרה אלינו תוך שני ימי עסקים. למעט מקרים יוצאי דופן, המנויים שלנו לא מחכים יותר משלושה-ארבעה ימים להחלפת משחק, וזמני המתנה אלו לא קיימים בשום אתר אחר שמספק שירות דומה ושולח בדואר רשום.

  14. 14

       | פורסם ע"י