הרשמה

בעקבות כשל Elemental: פיטורים בסטארדוק

Stardock, המפיצה, מפתחת ומפעילת החנות הדיגיטלית Impulse, נאלצת לפטר עובדים עקב ההשקה הכושלת של Elemental, משחק האסטרטגיה החדש שלה.

למי שלא מעודכן, Elemental, שנועד להיות היורש של Master of Magic הקלאסי בתחום האסטרטגיה-פנטזיה בתורות, יצא לשוק כאשר הוא סובל מבעיות AI ובאגים הורסי-משחק, וללא התמיכה המובטחת במולטיפלייר. מצב המשחק בעת השקתו היה חמור מספיק בשביל PC Gamer כדי שהמגזין הותיק יפרסם אזהרת קניה מיוחדת, עוד לפני פרסום הביקורת על המשחק, בה הוא המליץ לקוראיו שלא לגעת במשחק לפני שמגיעה גרסה מתוקנת מוכחת.

גיימספוט סיכמו את המצב בביקורת שלהם: "בסיס אסטרטגי טוב מאבד ממשמעותו בגלל באגים נוראיים, פיצ'רים חסרים, ממשק גרוע ופגמים נוספים".

מנהל החברה בראד וורדל פרסם את ההודעה הבאה בפורומים של המשחק: "...אתם יכולים לתאר לעצמכם עד כמה זה נאחס בשבילנו לפטר מישהו. לא היינו צריכים לפטר אף אחד מאז עזיבתנו את שוק ה-OS/2 ב-1998. יהיה מצויין אם נוכל להחזיר אלינו כמה שיותר מהאנשים האלה ברגע שנוכל להרשות לעצמנו".

"ניתן לסכם את בעיות ההשקה של אלמנטל כדלהלן: תהליך ה-QA שלנו לא היה טוב מספיק כדי לטפל בהשקה של משחק חדש על מנוע חדש + שיקול הדעת הקטסטרופלי שלי שלא אפשר לי לתפוס באופן אובייקטיבי את מצב מנגנוני המשחק המרכזיים".

"

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:07 05.09.2010 | בלה בלה (אורח)

    בלה בלה בלה, יצא חרא משחק, בלה בלה בלה

  2. 2

    13:14 05.09.2010 | DrizziTx DrizziTx

    מבאס אבל לפחות מודה בפה מלא בלי להסתתר מאחורי הודעות יחצנות למיניהן. בשוק של השחקנים הדורסניים הגדולים של היום, אני באמת מקווה ש-Stardoc תעמוד מהר בחזרה על הרגליים.

  3. 3

    15:07 05.09.2010 | InterAl InterAl

    טוב, לפחות בראד לא מטייח. אלמנטל הוא פשוט משחק רע ובושה וחרפה. לא שיחקתי במשחק כ"כ לא גמור מימי חיי. לומר שהוא מרגיש כמו בטא זאת מחמאה, הוא מרגיש כמו pre-alpha במקרה הטוב. נו טוב, עוד שבועיים מגיע המלך האמיתי של פיראקסיס.

  4. 4

    17:24 05.09.2010 | GDI GDI

    אני קצת מצתער עליהם.מקווה שהם ילמדו בעקבות הטעות (הנוראית בלשון מעטה) ויצליחו ליצור מותג שיחזיר אותם על הרגליים.

  5. 5

    23:17 05.09.2010 | הוא הוא (אורח)

    סטארדוק היא לא האחראית בין היתר על גלקטיק סיוויליזאשין?

  6. 6

       | פורסם ע"י