הרשמה

GOG RIP?

כל מי שחש שמץ נוסטלגיה למשחקים ששיחק פעם או מתעניין בהיסטוריה של התחום הכיר, או היה צריך להכיר, את Good Old Games, חנות המשחקים ה"קלאסיים" (למרות שלא כולם היו קלאסיקות, היה שם מבחר חסר תחרות של משחקים חשובים שיצאו בין 1995 ל-2005, ו - פרט חשוב - ללא DRM) של המפיצה CD Projekt.

הודעה פתאומית ודי ברוטאלית בהופעתה שהחליפה את ממשק החנות בכתובת gog.com יוצרת את הרושם המצער שהחנות נסגרת. מתוך ההודעה: "לאחרונה היינו צריכים לשקול ברצינות אם אנחנו יכולים להמשיך להפעיל את GOG.com כפי שהוא. דנו בנושא זמן ארוך למדי, ולצערנו הגענו למסקנה שהאתר פשוט לא יכול להישאר בצורתו הנוכחית... אין זה אומר שהרעיון מאחורי GOG.com מת לנצח. אנחנו סוגרים את השירות ומותירים את התקופה הזו מאחורינו לטובת אתגרים חדשים".

צוות האתר ממשיך להודות שם לתמיכה שהפגינו לקוחות החנות בשנתיים שהיא קיימת, ומבטיח שתוך מספר ימים ייושם פתרון חלופי שיאפשר ללקוחות ותיקים להוריד את המשחקים שקיימים בחשבון שלהם.

כל זה היה מספיק מוזר, פתאומי וחסר הסבר ברור כדי להתחיל להצמיח כל מיני תיאוריות שמדובר בסוג של תרגיל שיווקי\הומור פולני אכזרי שאף אחד לא מבין, ולמעשה מדובר בסך הכל בהקדמה להחלפת הממשק\פלטפורמה של החנות ויציאתה משלב הבטא בו הייתה שרויה מאז פתיחתה.

תיאוריות הקנוניה הללו קיבלו חיזוק מהודעה של מייקל קיצ'ינסקי, אחד ממנהלי ומייסדי CD Projekt, בפורום בשפה הפולנית באתר העסקי bankier.pl (תודה Shacknews), שם הוא מפנה ל-GOG.com בתוספת "נא לא להיבהל לאחר קריאת ההודעה שמופיעה שם".

המסר האחרון מחשבון הטוויטר של החנות, שפורסם רק לפני מספר דקות, הוא "הודעה רשמית ממנהלי GOG לגבי המצב תפורסם בקרוב. יהיה לנו מידע נוסף בנושא מחר".

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:26 20.09.2010 | ET2k ET2k

    פרט קטן וחשוב -

    לפני כמה ימים הם פרסמו בחשבון הטוויטר שלהם הודעה שיש להם בעיה מסוימת עם הדרישה מצד המפיצים לDRM (כל המשחקים אצלם הם DRM FREE).

  2. 2

    11:44 20.09.2010 | danik107 danik107

    אני לא בדיוק קונה הרבה משחקים....
    אבל אני מקווה שהחנות תיפתח...היא משאירה את התעשייה חיה \:
    ומזכירה לאנשים שבמשחקים העניין הוא המשחקיות ולא הגרפיקה...
    (למרות שזה עוזר לחוויה)

  3. 3

    12:25 20.09.2010 | יזמ יזמ (אורח)

    באסה... לפחות הספקתי לקנות שם ג'יאנטס

  4. 4

    16:07 20.09.2010 | caboose caboose (אורח)

    זה פשוט פשע הפתאומיות הזאת. אני לקוח קבוע שם עם יותר מ20 משחקים בחשבון שלי. דווקא עכשיו נכנסתי לשם כיוון שאני טס לדרום אמריקה לחצי שנה שבוע הבא. שורות אלה נכתבות מהנט בוק שרכשתי היום-וציפיתי למלא בקלאסיקות שלי...מעניין אם הם יספיקו לעדכן בזמן.

  5. 5

    00:06 21.09.2010 | ל-4 ל-4 (אורח)

    הם לא יסגרו את האפשרות להוריד משחקים שכבר רכשת.
    וזה לא מעניין אותנו מאיפה נכתבה התגובה.

  6. 6

       | פורסם ע"י