הרשמה

רואים כפול: נוסעים בזמן

מאת: רונן אטיאס

משחק סימס אמיתי על ה-DS

השבוע שוחררה גרסת הקונסולות של "סימס 3" המצליח, ולצידה טריילר שמציג את גרסת ה-DS. אני חייב להודות שהסרטון הפתיע אותי - הכותר נראה בו כמו פורט מדויק למדי של מהדורת המחשב (אם נתעלם מההבדלים בגרפיקה, כמובן). אני לא חושב שיש מישהו שלא שמע על הסדרה (והתופעה), אבל בקצרה - מדובר בסדרת משחקי סימולציה בה נשלוט בחייהם של אנשים מהעריסה ועד הקבר, החל בבניית בית, יצירת קשרים עם אנשים וריקון מצברים בשירותים (כשלפעמים הרבה יותר כיף פשוט להתעלל בהם). אם אהבתם את המשחק השלישי, נראה שתוכלו להמשיך את ההתמכרות גם מחוץ לבית.

טריילר הארי פוטר

עוד טריילר ששוחרר השבוע הוא לגרסת הדיאס של "הארי פוטר ואוצרות המוות חלק 1" שיוצא בנובמבר, צמוד ליציאת הסרט החדש לאקרנים. והמשחק? נראה סתמי, כרגיל. הגרפיקה חסרת חן (דבר שלמרות המגבלות הטכניות אפשר למצוא בקלות בהרבה כותרי דיאס), והגיימפליי נראה כמו האק אנד סלאש סוג ד'. אותי מעניין אם המפתחים של משחקים מהסוג הזה מרוצים מהתוצאה. טוב, את עמלת המכירות שלהם הם בטוח יקבלו במקרה הזה.

SF4: קומבו בלחיצת כפתור

השבוע פורסם מידע חדש אודות המשחקיות של "סופר סטריט פייטר 4", גרסת ה-3DS.

על מסך המגע, שעד עכשיו לא היה ברור כיצד ינוצל במשחק, יופיעו ארבעה לחצנים, שכל אחד מהם תוכלו להתאים אישית ולקשר לאיזה קומבו שתרצו. לפי דעתי, ואני חושב ששחקנים רבים יסכימו איתי, מדובר ברעיון מיותר לחלוטין שיכול אפילו להרוס את כל המוטיב התחרותי שלו ברשת. עיקר היכולת של שחקנים תחרותיים היא בשימוש במהלכים מסובכים וחזקים ברגע המתאים, דבר שיאבד כאשר ניתן יהיה לבצע קומבו בלחיצת כפתור. מצד שני, זה אולי יהפוך את הכותר ליותר נגיש לשחקנים לא מנוסים, אבל באיזה מחיר?

נוסעים בזמן עם Level 5

עוד השבוע, פורסם טריילר למשחק 3DS מבית Level 5 (פרופסור לייטון, דרגון קווסט), העונה לשם הלא מקורי במיוחד "נוסעים בזמן". הסרטון אמנם לא מראה לנו כמעט כלום אודות המשחקיות או אפילו הסיפור, אבל הוא מסקרן מאוד ועשוי מעולה, ובהתחשב בהיסטוריה המכובדת של המפתחת, אני כבר מצפה לעוד פרטים.


 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:15 28.10.2010 | יוסי יוסי (אורח)

    סוף סוף סימס נורמאלי לDS

  2. 2

    18:10 28.10.2010 | Hollow Hollow

    האמת שהסימס 3 של הds נראה יותר כמו סימס 2

  3. 3

    20:28 28.10.2010 | d d (אורח)

    לא מבין כלום מנוסעים בזמן הזה הכול ביפנית מעצבנת...

  4. 4

       | פורסם ע"י