הרשמה

לא רק מאריו: נינטנדו נגד אפל

מאת: ערן שבי

נקישות בסגנון חופשי

Let's Tap , למי שלא זוכר, הוא משחק לווי בו מתופפים על קופסאות קרטון לפי הקצב. הוא ידוע בעיקר ממשחק המירוץ שלו, למרות שמגיעים איתו עוד כמה משחקונים קטנים.

עכשיו, שנה אחרי שהמשחק יצא, נזכרה סגה - כנראה שהיא קיוותה ששחקנים יעלו על זה לבד - לגלות לנו שיש במשחק מצב סודי - Free Style - המאפשר להשתמש בווימוט באיזו צורה שרוצים במקום להניח אותו על קופסא ולהרעיד אותו בתיפופים. נחמד מצד סגה לא לעשות כאילו המצב לא היה במשחק כל הזמן ואז להציע אותו להורדה בתשלום, מצד שני, לא בטוח שהקהל של המשחק יודע מה זה DLC.

ההוראות לכניסה למצב בבלוג של סגה.

התפוח הוא אויב המהפכה

נהוג להשוות בין הקונסולות של נינטנדו לצעצועים אחרים מבית מיקרוסופט וסוני, אבל נשיא נינטנדו איווטה, מסתבר, לא מתרגש מהתחרות מהצד הזה.

מה שכן מטריד אותו זו אפל ומכשירי ה-iOS המתרבים בקצב מטריד שלה, ואותה הוא הגדיר כיריב המרכזי של נינטנדו.

ואיך אפשר בלי עקיצה לכיוון האויב, אם כבר? רג'י פיז-אמה, העומד בראש נינטנדו אמריקה, אמר שה-iPhone הזה ומשחקי ה-Angry Birds שלו (למי שלא מכיר מדובר בחיקוי מצועצע של "השמד את הטירה" הפלאשי) הם כיפיים - לכמה שעות. לעומת זאת הוא כבר שיחק 150 שעות ב-Dragon Quest IX שלו - השוואה אירונית מעט בהתחשב בכך שאותו משחק בדיוק, Angry Birds, "הוכרז" על ידי ה-ERSB לפני כמה חודשים כמגיע גם לשירות ההורדות של הווי.

סוניק בצבעים חדשים

עקבתם אחרי כל כוחות הצבע שנחשפו ל-Sonic Colors עד עכשיו? לא נורא. בטריילר החדש, שאמור להציג את הצבע הסגול, תוכלו לראות סיכום של מה שפספסתם.

ומה הצבע החדש עושה? בעזרתו סוניק יהפוך ל, אה, דבר סגול כזה. הוא יוכל לאכול כל מני דברים שלא נועדו לאכילה, כמו קוצים, ולגדול על הדרך.

סוניק קולורס יוצא בסוף השבוע הבא באירופה.

שתי גורילות רוכבות על לוויתן...

שתי גורילות טסות על טיל, שתי גורילות קופצות על היפופוטם - הכל כאן, בטריילר החדש (וגם במשחק) של New Donkey Kong Country Returns, שיוצא ב-21 לחודש!

כבר הזכרתי שהוא מגיע עם מחזיק בננות? 
 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:52 04.11.2010 | rtaui rtaui (אורח)

    d

  2. 2

    10:21 07.11.2010 | הפסען הפסען (אורח)

    דונקי קונג נראה מוצלח :-)

  3. 3

       | פורסם ע"י