הרשמה

חדשות האסטרטגיה: מכירות Starcraft 2

מאת: אליאב סולומון

אלף טריילרים ל-Shogun 2, והחדש יותר מרשים מכולם

כנראה ש-Shogun 2, המשחק החדש בסדרת Total War האלמותית, גרם למפתחים שלו ללקות במגלומניה חמורה. לא עוברים שבועיים – שלושה בלי שהם יעלו עוד איזה סרטון שמציג לנו את פאר היצירה (מבחינה גראפית לפחות) החדש שלהם. הפעם זהו טריילר שמספר לנו את סיפור הרקע למשחק. הקטעים המרשימים ביותר בטריילר הם (לטעמי) הקטעים שלקוחים מתוך מנוע המשחק.

בטא פתוחה ל-Men Of War החדש

השבוע נפתחה הבטא למשחק האסטרטגיה החדש Men Of War: Assault Squad. על פי הודעה רשמית שהוציאה 1C, המפתחת והמפיצה (המפתחת המקורית, Best Way, מתרכזת בפרק הבא, Men of War: Vietnam) הבטא תתמקד בבחינת המשחקיות והאיזון למצבי ה-Skirmish ולכל מצבי האונליין.

ההרשמה לבטא פתוחה לכולם, אקסקלוסיבית דרך Steam, דרך הקישור הזה.

Starcraft 2 עושה את שלו

השבוע הודיע מנכ"ל בליזארד כי מותג ה-RTS הידוע של החברה, שיצא בסוף יולי השנה, מכר מעל ל-3 מיליון עותקים בחודש הראשון ליציאתו. בשביל משחק שיוצא רק לפלטפורמה אחת, ועוד מז'אנר האסטרטגיה המקופח, זה מספר די מדהים.

 ההודעה הועברה בכנס הרבעון של אקטיויז'ן-בליזארד, שהציג נתונים פנומנליים לגבי הצמיחה של החברה, שההכנסות שלה קרובות להכפלת אלו של EA, שפעם הייתה הענקית הלא מעורערת של תעשיית המשחקים המערבית.

Sims 3 על Windows Phone 7

השבוע יצא ה-Windows Phone 7, ואיתו מותגי ההשקה המבטיחים שלו. בין המותגים נמצא רימייק ל-Sims 3, שגם יצא לאחרונה לקונסולות הביתיות. IGN הקדימו לבקר את המשחק ונתנו לו, באופן צפוי לחלוטין, ציון 7.5. אם מישהו מעוניין לקרוא איך הצליחו המפתחים להשיג ציון בינוני שכזה בפעם המי-רוצה-בכלל-לדעת-כמה, הנה לינק לביקורת המלאה.

Civ V מגיע ל-Mac בסוף החודש

בשורה טובה לגיימרי ה-Mac: ההמשך המצליח Civilization V יהיה זמין לרכישה כבר בסוף החודש. עותקים פיזיים של המשחק ניתן יהיה לרכוש (בינתיים) בארצות הברית בלבד. ניתן כבר להזמין מראש את המשחק דרך האתר [ הזה http://www.gameagent.com/store/aspyr/en_GB/DisplayHomePage/ccRef.en_US ]. לא ברור מתי ואם בכלל תגיע גרסה דיגיטלית לרכישה דרך שירות ה-Steam.

DotA – הגרסה של Valve: אתר חדש

את זה ש-Valve מפתחת משחק Defence of the Ancients כבר כולם יודעים. את זה שיקראו למשחק בפשטות DotA 2, גם כבר כולם יודעים. אבל חוץ מזה אנחנו לא ממש יודעים עליו שום דבר, חוץ מהעובדה שהוא יהיה משחק DotA, שאת זה ידענו מהרגע הראשון שהכריזו עליו.

לכן אנחנו שמחים לשמוע ש-Valve העלו מעין בלוג צנוע, שבינתיים מסביר על עקרונות המשחקיות הבסיסיים יותר ולא חושף מידע עסיסי של ממש, אבל מבטיח להיות הראשון שיעדכן על פרטים נוספים ברגע שהם יצוצו.

Lionheart: King's Crusade מתמסמס בביקורות

הדבר הגדול הבא מבית Paradox Interactive מסתבר כמשחק בינוני למדי: ממוצע הביקורות שלו עומד כרגע על 69. רוב הביקורות מדווחות על משחקיות מוכרת, בלי אף מאפיין שיכול היה להציל אותו מתהום הנשייה של משחקי מחשב בינוניים. המבקר הבא דווקא ממליץ עליו לחובבי Medieval: Total War או King Arthur שלא התעייפו מהפורמט:

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:02 11.11.2010 | ^^ ^^ (אורח)

    מי אמר CIV 5 בסוף החודש =]?

  2. 2

    16:03 11.11.2010 | סמואל סמי סמואל סמי

    רוצים black

  3. 3

    16:12 11.11.2010 | סמואל סמי סמואל סמי

    black

  4. 4

    16:29 11.11.2010 | KMUFC22 KMUFC22 (אורח)

    vgames תעשו ביקורת על WWE SVR 2011 !

  5. 5

    20:07 11.11.2010 | אציו אציו (אורח)

    4- הסדרה של המשחק היא מותג אחד שאף פעם לא משתפר.

  6. 6

       | פורסם ע"י