הרשמה

חדשות התפקידים: "דם דרקון" חדש וחינמי

מאת: רונן אטיאס

סרטוני המהפכה

השבוע שוחררו שני סרטונים קצרים מתוך כותר התפקידים המצופה Deus Ex: Human Revolution. הוידיאו הראשון מציג קטע גיימפליי קצר מתוך שתי משימות ייחודיות, בהן יוכל לשחק רק מי שרכש את המשחק בהזמנה מוקדמת. השני מראה לנו שני נשקים בפעולה, שגם בהם יוכל להשתמש רק מי שהזמין את הכותר מראש.

כמו בקודמיו, גם המשחק החדש הוא חצי Shooter, אך התווספה אליו גם מערכת תפיסת מחסה שנמצאת כמעט בכל כותר פעולה חדש, ונראה שהיא פועלת פה היטב. שני הנשקים האקסקלוסיביים למזמינים מראש, סנייפר ושוטגן דו קני, נראים די סטנדרטיים ומוזר שמגבילים דווקא אותם ולא נשקים יותר אקזוטיים - אם כי סביר להניח שיש כבר במשחק נשקים אחרים שמאוד דומים להם בתפקוד.

Human Revolution מתרחש 25 שנה לפני Deus Ex המקורי רב ההשפעה. הגיבור שלנו, אדם ג'נסן, עובד ביטחון בחברה תעשייתית עד לפיגוע שמבוצע שם, ואז הופך מעורב בשרשרת קונספירציות בעולם של העתיד הלא רחוק, בו הטכנולוגיה משנה לא רק את סביבת חיינו, אלא את עצם הגדרת החיים. המשחק מגיע לפי.סי ולקונסולות ה-HD בתחילת השנה.

הצצה אל ה-Rift

עוד טריילר שפורסם השבוע הוא לכותר תפקידים המוני חדש בשם Rift: Planes of Telara. הסרטון, חוץ מאנשים משעממים שמופיעים ברקע, מציג גם קטע גיימפליי ארוך למדי מתוך עוד MMO פנטזיה שמתיימר להיות חדשני ומהפכני. בסך הכול, הגרפיקה במשחק די מרשימה וצבעונית למשחק המוני, אבל הגיימפליי עצמו נראה סטנדרטי למדי.

 מה שכן נראה מעניין במשחק זה שהוא לא מחולק למקצועות, אלא בנוי על מערכת פיתוח דמות גמישה במסגרתה תוכלו להעניק לדמותכם איזה סקילים שתרצו כדי ליצור דמות ייחודית. כרגע הוא בשלב אלפא, והאם הוא יעמוד בהבטחותיו, נראה מתישהו במהלך שנה הבאה.
 

משחק Drakensang חדש

Radon Labs, יוצרי סדרת התפקידים Drakensang, משנים כיוון לאחר ששני משחקיהם הקודמים, Drakensang: The Dark Eye ו-Drakensang: The River of Time, למרות ציונים לא רעים, לא הצליחו להניב לאולפן הגרמני את ההכנסות הדרושות כדי להישאר פעיל.

בחברת BigPoint, ביתם החדש של המפתחים, הם עובדים על משחק חדש בסדרה, שיתרחש כמותה בעולם המשחק של "העין השחורה", משחק תפקידים שולחני גרמני פופולרי, שהניב לפחות חמישה משחקים גדולים בשני העשורים האחרונים.

בניגוד לשני המשחקים שהוזכרו, שהם בסגנון משחקים כמו Neverwinter Nights 2 ו-Dragon Age, המשחק החדש יהיה דמוי דיאבלו מרובה משתתפים, אותו תוכלו לשחק דרך הדפדפן ללא תשלום (ומן הסתם יעבוד על מיקרו תשלומים לגישה לציוד מיוחד ועולם משחק מורחב). למרות שמדובר במשחק מבוסס דפדפן, הגרפיקה, לפי הטריילר, הייתה מרגישה בנוח גם במשחק אופליין.

השקתו של Drakensang Online צפויה באביב 2011.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:00 06.12.2010 | אציו אציו (אורח)

    מה! אני היחידי שמגיב בכתבה הזאת!

  2. 2

    15:08 06.12.2010 | eldartassa eldartassa

    יוווואו איך אני מחכה ל deusex הוא נראה כזה טוב!!

  3. 3

    15:49 06.12.2010 | גרב מעופפת גרב מעופפת (אורח)

    הידד לUnity Web Player!

  4. 4

    20:04 06.12.2010 | DareDevil DareDevil

    Drakensang באמת על הפרצוף.. בינוני ומטה מהשניות הראשונות וזה לא משתנה גם אחרי שעה. כמו רוב משחקי התפקידים שמגיעים מגרמניה.

  5. 5

    00:08 07.12.2010 | משיהוא משיהוא (אורח)

    שיחקתי בבטה של TERA
    מכירים את המשפט "אותה גברת בשינוי אדרת"?
    אז RIFT=WOW
    זה פשוט אותו דבר...
    למשל הסקילים הראשונים של הגנב בRIFT זה אותו דבר בדיוק כמו בWOW
    פשוט עלוב...
    BLIZZARD צריכה לטבוע אותם או משהוא

  6. 6

    13:26 11.12.2010 | בוריס בוריס (אורח)

    אני רוסי שותה וודקה

  7. 7

       | פורסם ע"י