הרשמה

השופטת אומרת "לא" לסוני

אתם אולי זוכרים סיפור קטן מהשבוע שעבר, לפיו סוני ביקשה מבית המשפט לשלוח צוים לאתרים כמו יו-טיוב וטוויטר, שיכריחו אותם לחשוף את זהותם של האנשים שמאחורי כינויים מסויימים, אותם מעוניינת סוני לתבוע על פרסום פרטי פריצת ה-PS3 בסוף 2010.

אז זה לא יקרה, לפחות לא בזמן הקרוב. שופטת בית המשפט בלוס אנג'לס בו מתרחשים ההליכים, סוזאן אילסטון, דחתה את הבקשה של סוני. האתר שדיווח על ההתפתחות בהסתמך על מסמכי בית המשפט, PSX Scene, לא סיפק את הנימוק לדחיה, אבל סביר להניח שזה נראה לבית המשפט צעד מעט קיצוני ביחס להאשמות בהן מדובר, ולכך שבשלב זה האנשים שסוני מחפשת אינם בגדר אשמים פלילית בשום דבר.

היום יתרחש בבית המשפט דיון בצו המניעה של סוני כנגד ג'ורג' הוץ, הידוע גם כ-GeoHot, האוסר עליו לפרסם כל מידע שקשור לפריצה ודורש לעקל את אמצעי האחסנה שברשותו כדי למחוק מהם כל זכר למידע שכזה. הדיון, שיתקיים לראשונה בנוכחות שני הצדדים, יאפשר להוץ להטיל ספק בחוקיותו של צו המניעה לפני שהוא נכנס לתוקף.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:31 10.02.2011 | Zeev Zeev (אורח)

    הם חושבים שאם יש להם חברה גדולה והרבה כסף, הם אלוהים ושהחוק חייב להם משהו. אני שמח שלשופטת המדוברת יש ראש על הכפתיים ושסוני לא הצליחו לקנות אותה בכסף ולזכות במשפט הזה, כי הסיבה לתביעה כל כך מטופשת שזה עצוב. אנשים האלה קנו את המכשיר בסכום כסף מכובד, שיעשו איתו מה שהם רוצים. שסוני תדאג לעשות הגנה יותר טובה במקום להתעסק בשטויות משפטיות.
    (ואני מדבר כבנאדם שקונה יותר מאשר מוריד)

  2. 2

    13:41 10.02.2011 | kild kild

    בדיוק מה שהראשון אמר, מילה במילה.

  3. 3

    14:29 10.02.2011 | thth thth (אורח)

    סוני חופרת לעצמה קבר אם המהלכים האלו, היא לא מבינה שהציבור אוהב אותה וימשיך לקנות משחקים גם עם הפריצה.
    עכשיו היא הולכת במתכוון נגד הציבור ועוד נגד אקרים מאוד מנוסים, ויוצרת לעצמה עוד אויבים שינסו הפעם לפגוע בה, ולא רק לעזור לפתח כלים להישתמש בPs3 לדברים שהם לא רק של סוני.

    היא צריכה להבין שהיא לא יכולה לשלוט על המוצר גם אחרי שקנו אותו.

  4. 4

    14:46 10.02.2011 | Klayman Klayman

    ובינתיים - סוני בעצמה פירסמה את הקוד בטוויטר: http://arstechnica.com/gaming/news/2011/02/twitter-user-tricks-sony-into-rebroadcasting-secret-ps3-code.ars

    :). גאון הקווין באטלר הזה.

  5. 5

    15:07 10.02.2011 | ET2k ET2k (אורח)

    סוני לא יכולה לשלוט על מידע בעידן של ויקי ליקס... אם כבר, שתמצא דרך עקלקלה לתבוע אותו , בארה"ב פריצה של קונסולות זו עבירה על החוק במקרים מסוימים, כמו שתופסים ראשי ארגוני פשע על שטויות, העיקר שיהיה על מה לתבוע...

  6. 6

    23:32 10.02.2011 | Itay_pro Itay_pro

    1 אתה שוכח שזה אמריקה הקפיטליסטית ומי שמנצח שם במשפטים זה מי שישי לו עורכי דין יותר טובים ולא מי שבאמת צודק

  7. 7

       | פורסם ע"י