הרשמה

יוצר משינריום: משחקים חדשים ופיראטים

ראש אולפן Amanita Design הקטן ויוצר ההרפתקה המצליחה Machinarium, ג'ייקוב דבורסקי, דיבר שלשום על המשחקים הבאים של החברה בפסטיבל משחקים בנוטינגהם, אנגליה, בשם GameCityNights. המידע הבא מגיע מראיון שערכו איתו שם PC Gamer.

Amanita Design עובדים על שתי הרפתקאות חדשות. אחת היא Samorost 3, משחק שלישי בסדרת המשחקים שסללה את דרכו הראשונית של האולפן, ובמרכזה חייזר קטן והכלב שלו שמסתבכים בשלל הרפתקאות. לפי דבורסקי, מדובר בפרק גדול ומשוכלל הרבה יותר מ-Samorost 1, שהיה משחק חינמי, או Samorost 2, שחציו הראשון היה חינמי והשני דרש תשלום סמלי.

ההרפתקה השניה נקראת Botanicula, ומספרת על חמישה "יצורי עצים" שיוצאים להציל את הזרע האחרון של העולם שלהם מפרזיטים.

בעוד Botanicula צפוי להגיע לקראת סוף 2011, ל-Samorost 3 עדיין אין מועד השקה צפוי. שני המשחקים יצאו ל-PC, ל-Wiiware וכנראה גם ל-PSN. דבורסקי גם ציין ש-Machinarium, הרפתקת ה-PC ללא מילים - אבל עם הרבה גרפיקה מקסימה - על רובוט וכנופיה של פרחחים רובוטיים שהשתלטה על העיר בה הוא חי, תגיע גם היא ל-PSN אבל לא ל-XBLA, מאחר ומיקרוסופט הערימה יותר מדי קשיים ורצתה בלעדיות מוחלטת. "אני לא מעוניין יותר במיקרוסופט", הבהיר דבורסקי את המסקנה שהוא הגיע אליה.

בזמנו פורסמו נתוני פיראטיות ל-Machinarium שהראו שגם במחיר של 15 דולרים רבים בחרו להוריד ולא לשלם על המשחק, ו-Amanita ערכו "מכירת סליחה לפיראטים" ובה הזדמנות לכל מי שנהנה מהמשחק אבל לא שילם למפתחים לתרום להם סכום צנוע יותר, לשיקולו. דבורסקי נשאל על הנושא הזה וענה: "אני לא רואה בפיראטים פשוט גנבים מאחר וגם אני שיחקתי בהרבה משחקים פיראטיים כשהייתי צעיר יותר, עם הרבה זמן לשחק אבל מעט כסף להשקיע במשחקים. פיראטים יכולים למעשה לקדם משחק אם הוא איכותי וחלקם אפילו משלמים בעבורו מאוחר יותר אם הם נהנו ממנו. פיראטיות היא כמובן עדיין בעיה על ה-PC, אבל בהתחשב במספר גיימרי ה-PC שיש בעולם, זה עדיין בהחלט משתלם לפתח לפלטפורמה... בכל הקשור ל-DRM, אנחנו לא מאמינים שזה עובד, וזה רק מהווה בסופו של דבר טרדה ללקוח החוקי".

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:33 27.03.2011 | NHAVU NHAVU (אורח)

    פיזאטיות היא אכן בעיה...

  2. 2

    17:48 27.03.2011 | עומר עומר (אורח)

    יש משהו במה שהוא אומר
    זה עדיין לא דבר צודק במיוחד או הוגן
    אבל זה גם לא ממש גניבה פיזית כי אתה יכול לשלם אחרי זה על המשחק

  3. 3

    21:41 27.03.2011 | יהונתן יהונתן (אורח)

    2, גניבה פיסית זה בטוח לא, אבל עדיין גניבה. אם אתה משלם מאוחר יותר, אז אפשר לומר ש"השאלת בלי רשות". אם לא, אז גנבת. זו דעתי.

  4. 4

       | פורסם ע"י